Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Temptation Island

Djurovski

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Lazy:

Toon verborgen inhoud

YES!! Dit willen we zien Arda jongen!! Topper dat je bent! Ook direct concluderen dat ze 'relationship over is' nadat je net die Eline hebt volgeblaft. Mooi man. 

Ik snap het ook echt niet. Kijk dat je je vriendin bedriegt na amper een week is 1 ding, maar heb dan in elk geval ff het besef en het respect naar je eigen vrouw dat je zoiets ff buiten beeld in de badkamer doet. Je realiseert je op dat moment toch ook wel dat er een camera op je snuffert staat en je vriendin (van wie je nog zal houden ga je vanuit..) die beelden te zien krijgt... man man man.

En zie Zach is een karikatuur man. Die is zo onwijs erin gezet om chaos te maken. Als je binnen 48 uur een vreemd iemand bovenop je hebt zitten en je hand ff lekker via de achterkant die .... inglijdt dan ben je er maar voor 1 ding gekomen. Das dan wel jammer.

En Karim. _O_ Held van de show. 'Niet iedereen houdt van witlof' is nu al DE opmerking van alle seizoenen temptation islands bij elkaar!

Anyhoo; zin in de volgende aflevering. Heb het vermoeden dat die shoulder to cry on, dick to ride on pipo gaat scoren bij Elke... Hop hop gas erop nu!

Spoiler

Hoezo lust niet iedereen witlof? In ham en kaas verpakt zeer goed te eten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11.

Spoiler

Hardlop lachen weer deze aflevering.
Zack die boos wordt terwijl hij een joker heeft ingezet, om vervolgens weer zichzelf lam te zuipen en rare dingen te zeggen, echt genieten. Die gaat er ook gewoon nog ééntje goed een kamer doorslingeren. Dat is een ding wat zeker is.

Arda die ineens gaat beseffen dat een verleidster en enkel is om te verleiden (goh). En nu spijt krijgt. Dan moet je ook niet janken he met je grote muil dat je achter je beslissing staat.

Wel sneu voor Karim trouwens man. De held van dit seizoen en krijgt hier toch weer een klappie te verwerken. Denk niet dat nog goed gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

11.

Toon verborgen inhoud

Hardlop lachen weer deze aflevering.
Zack die boos wordt terwijl hij een joker heeft ingezet, om vervolgens weer zichzelf lam te zuipen en rare dingen te zeggen, echt genieten. Die gaat er ook gewoon nog ééntje goed een kamer doorslingeren. Dat is een ding wat zeker is.

Arda die ineens gaat beseffen dat een verleidster en enkel is om te verleiden (goh). En nu spijt krijgt. Dan moet je ook niet janken he met je grote muil dat je achter je beslissing staat.

Wel sneu voor Karim trouwens man. De held van dit seizoen en krijgt hier toch weer een klappie te verwerken. Denk niet dat nog goed gaat komen.

11.

Spoiler

Dit is goud he! Die Zach, wat een kneus is dat. Vond het ook mooi dat Karim gewoon tegen hem in ging toen hij zielig ging doen over zijn meid. Wat had hij dan gedacht na de joker.. 

Arda is een clown, die dacht dat Eline even naar Hasselt zou verhuizen en het echt was. Dat gebeurd elk seizoen weer, kijk naar Timtation en één van de vele andere mensen waarbij de 'valiezen' direct welkom waren in de slaapkamer. Wel zielig voor Elke, zeker nadat ze zichzelf zo bloot geeft en echt denkt dat het aan haar ligt. 

Karim is voor mij de held, de dingen die Roshina heeft gezegd (ook over webcamsex en aftrekken) zijn zo prive, dat weet nu heel Nederland, hoe achterlijk ben je dan. Lekker afscheid van nemen en opzoek naar een andere Witlof! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

Game is on! Lullig voor Elke, verdient beter dan die; 'Guess my relationship is over'. Mag dan voor haar hopen dat ze niet over die gozer met die afro heen gaat, die heeft zo te horen nog minder respect voor haar dan die Arda.

En dan nog die blonde ken met ze zwoele blikken en ze 'ik neuk je vriendin'. Dude, je hebt tot dusver alleen het rietje van een cocktail staan vingeren. Ff beetje rustig aan....

Zach begint steeds meer op een karikatuur te lijken. Wel mooi dat hij direct de joker inzet. Dit gaat namelijk nog wel een tandje verder en dan kan die het niet meer blocken. Kortom, wordt mooie televisie!

Karim. Held van de show.

Benieuwd naar het volgende kampvuur van de mannen. Dan zal Arda ff erin gewreven krijgen hoe hij zijn vriendin heeft laten voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12.

Spoiler

Dit was weer ouderwets genieten, met wederom een heerlijke uitspraak van Karim (over Zack): 'hij wilde van rups naar vlinder, van jongetje naar volwassen man'. Heerlijk toch. Voor mij absoluut de winnaar van dit seizoen, en vind het wel sneu dat hij zo met zijn gevoelens in de shit zit over Roshina. Verdient wel echt wat beters.

Hardop weer gelachen om die Zack. Dacht dat mijn ex gek was en alles bij elkaar kon liegen en bedriegen, maar heb eindelijk iemand gevonden die erger is. Kan toch niet die vent hahahaha. Houd zichzelf ook volledig voor de gek, flinke plaat voor zijn kop.

Elke zeer sterk weer. Mooi ook dat ze die vraag stelde aan Eline. Kan ook genieten van Arda die dat biechthokje half sloopt nu hij spijt heeft. Over een plaat voor je kop gesproken he. Zie hem op één of andere onverklaarbare wijze nog wel bij Amber eindigen in de laatste afleveringen die nog gaan komen. Snapt gewoon niet zo goed van het leven. Felicia vond ik daarover ook een leuke samenvatting hebben. Sowieso heeft die meid geloof ik wel humor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei 007mark:

12.

Inhoud verbergen

Dit was weer ouderwets genieten, met wederom een heerlijke uitspraak van Karim (over Zack): 'hij wilde van rups naar vlinder, van jongetje naar volwassen man'. Heerlijk toch. Voor mij absoluut de winnaar van dit seizoen, en vind het wel sneu dat hij zo met zijn gevoelens in de shit zit over Roshina. Verdient wel echt wat beters.

Hardop weer gelachen om die Zack. Dacht dat mijn ex gek was en alles bij elkaar kon liegen en bedriegen, maar heb eindelijk iemand gevonden die erger is. Kan toch niet die vent hahahaha. Houd zichzelf ook volledig voor de gek, flinke plaat voor zijn kop.

Elke zeer sterk weer. Mooi ook dat ze die vraag stelde aan Eline. Kan ook genieten van Arda die dat biechthokje half sloopt nu hij spijt heeft. Over een plaat voor je kop gesproken he. Zie hem op één of andere onverklaarbare wijze nog wel bij Amber eindigen in de laatste afleveringen die nog gaan komen. Snapt gewoon niet zo goed van het leven. Felicia vond ik daarover ook een leuke samenvatting hebben. Sowieso heeft die meid geloof ik wel humor.

12.

Spoiler

Man, heerlijk dit. Plaatsvervangende schaamte, Arda weet inmiddels dat hij een foute keuze had gemaakt, dat had hij van te voren al kunnen indenken. Pijnlijk hoe dat dan zo met Eline gaat, het was geen liefde maar een spel. Knap hoe Elke inderdaad ermee omgaat, sterke meid! 

Karim is voor mij de held, heerlijke opmerkingen, goede vent en hoop eerlijk gezegd dat hij lekker zonder Roshina verder gaat. Kan mij voorstellen dat het vreselijk is dat je vriendin soortgelijke dingen door de TV slingert voor heel Nederland! 

Zack, ja.. Ik weet het niet meer. Die moet iets hebben, zelden zo'n aparte labiele kerel gezien. Pathologische leugenaar is hij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13.

Spoiler

Mooi weer. Zackie all the way. Was te verwachten, maar heeft nog lang geduurd eigenlijk. Met Arda ging het ook weer lekker haha. Verder nog niet zoveel gezien, maar ben benieuwd naar de dream dates volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei 007mark:

13.

Inhoud verbergen

Mooi weer. Zackie all the way. Was te verwachten, maar heeft nog lang geduurd eigenlijk. Met Arda ging het ook weer lekker haha. Verder nog niet zoveel gezien, maar ben benieuwd naar de dream dates volgende week.

13.

Spoiler

Ja, hij was weer goed he! Zach is CEO van Knoop in je zakdoek, niet van Fuckboy Airlines. Wat een kerel, mijn vriendin die kan hem wel wurgen als hij met zijn praatjes begint. "Ze moet mij als man behandelen" en "Ik wilde naast een mooie meid wakker worden en kijken of ik dat kon", wat een smiecht. 

Arda is bipolair denk ik, die kan de ene minuut vertellen met zijn blauwe Turkse oogjes dat hij er spijt van heeft en zich gedeisd gaat houden en een minuut later heeft hij de tieten op zijn borst, goud. 

Chris, "de boy!" was wel wat jaloers, eindelijk die neppe glimlach van zijn gezicht. Fijn dat hij nu dus ook voelt dat het geen grap is, zal wel loslopen, ze passen prima bij elkaar. 

Karim is de held van de show, voel me empatisch met hem verbonden, topgozer. Roshina dumpen, dicht bij jezelf blijven en die opgespoten lippen een keer een veeg geven, heb je verdiend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14.

Spoiler

Oei, ik blijf mij steeds meer irriteren aan die Zach, wat een kneus! Niets is zijn schuld, terwijl hij echt alle regels heeft verbroken. Nu neemt hij gelukkig een meid met respect voor haar lichaam mee, HAHAHAHA. Dat is hetzelfde als zeggen dat Hitler respect had voor het Joodse geloof. Zoiets dan... 

Arda is bipolair, ik weet het zeker. Hij en Eline zijn 'match made in heaven', morgen is het weer over, dan is het weer Elke, dan is het weer Eline. Dude, je hebt verloren, neem je verlies en huil.

Ben benieuwd wie nu sex hebben gehad, je hoorde gekreun. Het gekreun, qua stem deed mij denken aan Angela. Dat zou wat zijn.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13

Spoiler

Gekkehuis! Een temptation zoals we al jaren gemist hebben! Zach was te verwachten en het duurde nog lang. Mooi ook dat hij haar de schuld geeft van zijn acties... Die gast zocht gewoon naar een uitweg, dat was wel duidelijk. Nu nog een andere chick op die dreamdate uit elkaar trekken en Zachieboy heeft het gewoon goed gedaan.

Arda op dreamdate die Amber nog meenemen en het feest is compleet :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Ik kan niet zeggen van je mag geen mandarijnen eten en elke dag zelf een mandarijn eten'. 

Spoiler

Redelijk positief gesprek tussen Karim en Roshina wel. Denk alleen dat niet lang zal duren voordat weer de verkeerde kant uit gaat. 

Zack moet maar even stoppen met praten voor een hele lange tijd. Blijft maar diarree uit die mond komen.

Elke zeer sterk en 4e koppel leuk om hun zo blij te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15.

Spoiler

Nou, dat was het kampvuur weer. Arda in mijn ogen gefaald, maar nog in mindere mate dan bijvoorbeeld Zach. Wat een flapdrol is dat, die moeten ze nooit meer aandacht geven, die heeft echt wat lijkt me. 

Fijn dat Chris en Angela zo gelukkig waren om elkaar te zien, die hebben het echt goed gedaan. 

Karim en Roshina hoop ik het ook van dat ze het zullen redden, al lijkt mij Roshina geen makkelijke tante. Karim is een topper, Mandarijnen, Witlof, hij gooit ze er allemaal in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

Laatste kampvuur was toch een beetje een dompert.

Maar Arda, wat een kansloos ventje. Durft haar niet eens aan te kijken als hij praat. Slappe vent.

Chris & Angela; meant to be. 

Karim & Roshina; weet niet hoe zij het voor elkaar krijgt, maar hij ziet haar en krimpt tot 2cm en kijkt ineens weer verliefd naar der. Hij zegt dat ze hem continu afzaagt al jaren en nooit vertrouwd. Ze zegt 1x; maar dat ga ik nu veel beter doen en hij smelt voor der. Had toch meer van de mandarijnen en witlof koning verwacht. Jammer.

Zach. Man man man. Maar zoals ik al eerder zei: die is er 100% ingezet om beetje leven in de brouwerij te krijgen daaro. Wel mooi dat die Bas met ze muggenbeet in ze nek geen pepernoot geregeld heeft. Wat een kansloze praatjes heeft die man zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'De zon schijnt niet altijd bij ons, maar als het regent doe je een regenjas aan en ga je de dag beginnen'.

'Als er 900 drollen hebt liggen, is er toch altijd 1 die het mooiste gelegd is'

Recap

Spoiler

Karim & Roshina: Lastig man. Heb namelijk echt wel het idee dat Roshina het gedeeltelijk is vergeten en probeert het te vergeten wat er is gebeurt. Dat laatste lijkt ze echter veel moeite mee te hebben. Zelfs nu in de laatste aflevering krijgen ze weer een woordenwisseling over hetgeen in het verleden is gebeurd. Uiteraard niet goed van Karim dat hij dat heeft gedaan, maar zou er gewoon het gesprek niet meer over laten gaan en er een streep onder te zetten. Anders blijft het tijdens de relatie een beetje etteren. Zou als ik Karim was eigenlijk gewoon lekker een eigen weg inslaan.

Christian & Angela: Ja leuk.

Zach & Simone: Nog meer stuk gaan om Zach. Wist niet dat het kon. Nu ineens als een mak lammetje achter haar reet aan lopen en hopen dat alles goed komt. Goed dat Simone dan gewoon de knoop heeft doorgehakt.

Arda & Elke: Jezus man, wat sneu voor Elke. Ook dat ze nog weken lang heeft lopen smeken. Jammer dat ze zichzelf dat heeft aangedaan. Beter dat Arda dat niet heeft gedaan, want ze verdient beter. Verbaasde mij overigens niet dat hij nu geëindigd is met Amber. Had al ergens opgevangen dat het gerucht ging dat ze samen in quarantaine zaten. Wel bizar dat hij ook weer direct heeft over kinderen etc. Kan hij niet eens gewoon rustig aan doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recap

Spoiler

Karim & Roshina: Die man is een legende, mag getuige zijn op mijn bruiloft zonder dat ik hem ken. Die uitspraken zijn goud, verder een goede jongen. Denk wel dat Roshina gelijk heeft over vroeger, maar vroeger is gebeurd, laat het gaan. Zou ook lekker verder gaan als ik Karim was. Eten zag er trouwens wel goed uit, als ze goed kan koken liggen de kaarten weer anders. 

Chris en Angela: Ja, tof koppel. Zijn er goed uitgekomen, erg knap! 

Zach & Simone: Walgelijk ventje is dat, heeft iets ziekelijks over zichzelf. Hopelijk vindt Simone snel geluk, dat verdient ze. Anders kan ze mij bellen, I like what I see. Heb vrijdagavond niks te doen.

Arda & Elke: Ik zag hem al aankomen, Amber dus! Die man is geen man maar een jongetje, helemaal mee eens. Pakt te snel door en heeft continue heftige uitspraken over kinderen en trouwen, probeer eerst maar 2 jaar samen te zijn en niet vreemd te gaan ok? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites