Erwin. Geplaatst 31 december 2017 Auteur Share Geplaatst 31 december 2017 Song of the Year 2002 Bij het sluiten van het jaar mag Eminem nog een prijs bijschrijven. Lose Yourself is uitgeroepen tot het beste nummer van 2002! Dit nummer wist gemakkelijk af te rekenen met clocks in de finale. Felicitaties aan Marshall Matters en bedankt voor het stemmen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Fijn georganiseerd Erwin! Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Netjes Erwin. In ieder geval een zeer herkenbare winnaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Tof georganiseerd. Ik zou graag meerder jaren zien mocht jij of iemand anders tijd en zin hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2018 Ja dat lijkt me ook leuk. Ik ga zelf iig niet gelijk een ander jaar doen, mocht iemand dat wel willen dan staat die daar vrij in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Dit was een erg leuk en origineel initiatief. Bedankt @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Was een leuk initiatief inderdaad. In mijn ogen ook wel een verdiende winnaar. Ik ben niet echt een rap liefhebber maar dit is wel één van de uitzonderingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 (bewerkt) Song of the Year 2002 Bij het sluiten van het jaar mag Eminem nog een prijs bijschrijven. Lose Yourself is uitgeroepen tot het beste nummer van 2002! Dit nummer wist gemakkelijk af te rekenen met clocks in de finale. Felicitaties aan Marshall Matters en bedankt voor het stemmen! Schrijf dan zijn naam goed at least (Mathers). Ik wil niet zeuren, maar er zijn er hier verrekte weinig Hip Hop-liefhebbers en dan wint uitgerekend Eminem. The new Rap God wordt hij genoemd. Ja, prachtig album afgeleverd... :cab: Wederom, sinds SSLP heeft hij ons overdondert met kwaliteit ;e 4 januari 2018 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten