Aaron21 Geplaatst gisteren om 15:41 Share Geplaatst gisteren om 15:41 30 minuten geleden zei timpy00: Ajax, PSV, Utrecht, AZ, Twente, Eagles, NAC Breda, Heerenveen, Groningen, Willem II, NEC en Fortuna. Zoiets zou wel top zijn ja. Sparta is ook nog mooi voor erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 uur geleden Share Geplaatst 23 uur geleden Feyenoord ook wel, kan ajax er mooi af. En het wordt sowieso ook eens tijd om de eerste divisie open te gooien, want die sfeer bij Quick Boys staat me ook wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 uur geleden Share Geplaatst 18 uur geleden Het begint steeds gênanter te worden. Weg 3 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden 11 uur geleden zei Arezo: Ik zie liever een competitie van een club of 12. De rest is allemaal opvulling. Ik zie wel iets in een Nederland/Holland competitie Holland 12 ploegen AZ Haarlem oh nee sorry die bestaan niet meer Ajax Ado Excelsior Sparta Feyenoord Telstar Dordrecht Volendam Oef het is lastig om hier 12 clubs van te maken. Laten we het dan Randstad / Provincie maken Utrecht , Almere Kut nog altijd geen 12 clubs.... Een Nederlandse eredivsie van 18 clubs Groningen Heerenveen Cambuur De Graafschap Go Ahead PSV NAC Vitesse Twente Willem II Fortuna NEC Zwolle MVV Emmen Heracles RKC Roda Weet wel waar ik de wedstrijden zal gaan hoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten