Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Arsène:

O ja nee ga het niet kopen hoor :) maar kreeg die pushmelding vanuit de app dus ik zat er effe doorheen te scrollen. 

En dit is de officiële Arsenal shop he

Hebt gelijk vriendje, excuses. Ik ga uit shirt vragen voor mijn verjaardag en fm23

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens Marca heeft Bellingham het verzoek van Real Madrid om zijn contract niet te verlengen geaccepteerd.

Alexander Arnold niet in wedstrijdselectie van Engeland voor vanavond. Als Liverpool fan zijnde vind ik het positief. Maar lijkt me enorm kut als één van de beste spelers van je land zijnde voor het Wk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Acquafresca:

Volgens Marca heeft Bellingham het verzoek van Real Madrid om zijn contract niet te verlengen geaccepteerd.

Alexander Arnold niet in wedstrijdselectie van Engeland voor vanavond. Als Liverpool fan zijnde vind ik het positief. Maar lijkt me enorm kut als één van de beste spelers van je land zijnde voor het Wk. 

Daar heeft Real toch helemaal niks over te zeggen lol?! :classic_rolleyes:

Is zijn werkgever niet waarom zouden die dat in godsnaam neit accepteren haahaha? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Acquafresca:

Omdat Real Madrid hem wilt halen (en hij wil oren naar heeft) en met een niet nieuwe contract ze een betere onderhandelingspositie hebben? 

Dan nog heeft Real daar niks over te zeggen, en dat is niet normale en gebruikelijke gang van zaken. Ik denk ook niet Real leuk zou vinden als clubs zo met hun Valverde of Vinicus Junior zouden omgaan... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Acquafresca:

Ik denk dat 's werelds beste en club een andere indruk achterlaat heeft dan pak m beet Liverpool of Barcelona. Ik zou ook meer onder de indruk zijn als Biden me belt ipv Rutte

Maar noch Real noch Bellingham hebben niks met Brits voetbal te maken ;)

As zaterdag 13:30 Arsenal-Spurs, zin an.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Azpi:

zie niet hoe TAA als een wingback in dat team komt 

Southgate is zeer defensief en James is zoveel beter in dat aspect

Dat niet alleen. Trippier is ook beter in vorm dan TAA, Ben White zelfs en die kan wel verdedigen, Alexander niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je s werelds beste aanvallende back op Cancelo na niet kan inpassen in je 5 mans verdediging (gaat wss zo spelen) dan doe je echt iets fout. 

Ben White? Trippier? Sowieso wordt de tweede opgeofferd op links terwijl je de beschikking over Chillwell hebt. Kan dat ook niet begrijpen. Gebruik James als rcb en zet Walker of Taa op rechtsback. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Acquafresca:

Als je s werelds beste aanvallende back op Cancelo na niet kan inpassen in je 5 mans verdediging (gaat wss zo spelen) dan doe je echt iets fout. 

Ben White? Trippier? Sowieso wordt de tweede opgeofferd op links terwijl je de beschikking over Chillwell hebt. Kan dat ook niet begrijpen. Gebruik James als rcb en zet Walker of Taa op rechtsback. 

Zet je Liverpool bril af vriend. TAA speelt al maanden als een natte krant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Acquafresca:

Wat klopt er niet aan mijn bericht? Maguirre speelt toch ook gewoon basis bij Engeland en doet dat toch naar behoren? Bij nationale elftallen komt meer kijken dan vorm, mocht je dat vergeten. 

Wat wel? Ik heb het niet over Maguire heb het over TAA, slecht speelt en er betere alternatieven zijn zoals oa James, Trippier en White.

EDIT:  Ik laat Ben White buiten beschouwing omdat ie pas paar potjes op RB staat.

Maar dan dit:

https://www.whoscored.com/Players/318871/Show/Trent-Alexander-Arnold

TAA: PL: 7.06

Nations League: 6.50

https://www.whoscored.com/Players/83078/Show/Kieran-Trippier

Trippier: PL: 7.29

Nations League:  7.01

https://www.whoscored.com/Players/361330/Show/Reece-James

Tot slot James

PL: 7.29

Nations League:  6.71

Duidelijk verhaal toch @Azpi

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Acquafresca:

Whoscored? Ik heb even snel gekeken en volgens daar heeft Ben White een score van 6.70 (laat je het daarom erbuiten?) Graelish heeft een betere score dan Gundogan en Phil Foden. Tot zo ver dit soort websites. 

;e hopeloos ben jij. Nee ik laat White erbuiten omdat hij pas 7 potjes RB speelt, vorig seizoen en daarvoor alleen maar CV. 

Maar mooi dat je met mij eens bent Trip en James beter doen dan Arnold. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Acquafresca said:

aanvallend is hij goed maar hij is zeer kwetsbaar verdedigend. Dan moet je als Southgate weer iemand anders hem laten helpen (omdat Southgate zo extreem conservatief is). James is aanvallend en verdedigend goed. Ik denk niet dat hij zoveel onder doet t.o.v. Reece James. 

Je zou toch denken dat met Kyle Walker als RCB en daarvoor nog eens 2 verdedigende middenvelders, dat je dan toch wel TAA op wingback kan neerzetten. Maar ik denk dat Southgate dat niet doet omdat TAA niet zijn verdedigende taken uitvoert. Zelfs de vleugelspelers stelt hij niet op alleen omdat ze wellicht verdedigend niet goed genoeg zijn. Dat hij Maguire nog opstelt is voor mij al genoeg om Southgate niet serieus te nemen.

Havertz trouwens 2x gescoord tegen Engeland maar voor Chelsea ho maar:classic_ninja: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

;e hopeloos ben jij. Nee ik laat White erbuiten omdat hij pas 7 potjes RB speelt, vorig seizoen en daarvoor alleen maar CV. 

Maar mooi dat je met mij eens bent Trip en James beter doen dan Arnold. 

Ik ben hopeloos? Getuigt van respect. Ik weet vanaf nu ook hoe ik jou moet aanspreken. Nergens ook gezegd dat ik die twee beter vind, maar trek maar je conclusies. Fijne dag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Acquafresca:

Ik ben hopeloos? Getuigt van respect. Ik weet vanaf nu ook hoe ik jou moet aanspreken. Nergens ook gezegd dat ik die twee beter vind, maar trek maar je conclusies. Fijne dag 

Oké neem terug je bent niet hopeloos. Jij ook fijne dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites