Kyrill Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 1 minuut geleden zei Arsène: O ja nee ga het niet kopen hoor maar kreeg die pushmelding vanuit de app dus ik zat er effe doorheen te scrollen. En dit is de officiële Arsenal shop he Hebt gelijk vriendje, excuses. Ik ga uit shirt vragen voor mijn verjaardag en fm23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 2 uur geleden zei Azpi: Hele clip zelf is ook erg de moeite waard(en ik ben geen fan van Rap/hiphop) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Op 21-9-2022 om 11:56 zei Kyrill: Hebt gelijk vriendje, excuses. Ik ga uit shirt vragen voor mijn verjaardag en fm23 Shirt bestellen via sportsdirect. Is goedkoper hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 (bewerkt) Wat een goal was dat ook 25 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Volgens Marca heeft Bellingham het verzoek van Real Madrid om zijn contract niet te verlengen geaccepteerd. Alexander Arnold niet in wedstrijdselectie van Engeland voor vanavond. Als Liverpool fan zijnde vind ik het positief. Maar lijkt me enorm kut als één van de beste spelers van je land zijnde voor het Wk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 6 minuten geleden zei Acquafresca: Volgens Marca heeft Bellingham het verzoek van Real Madrid om zijn contract niet te verlengen geaccepteerd. Alexander Arnold niet in wedstrijdselectie van Engeland voor vanavond. Als Liverpool fan zijnde vind ik het positief. Maar lijkt me enorm kut als één van de beste spelers van je land zijnde voor het Wk. Daar heeft Real toch helemaal niks over te zeggen lol?! Is zijn werkgever niet waarom zouden die dat in godsnaam neit accepteren haahaha? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Omdat Real Madrid hem wilt halen (en hij wil oren naar heeft) en met een niet nieuwe contract ze een betere onderhandelingspositie hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 4 minuten geleden zei Acquafresca: Omdat Real Madrid hem wilt halen (en hij wil oren naar heeft) en met een niet nieuwe contract ze een betere onderhandelingspositie hebben? Dan nog heeft Real daar niks over te zeggen, en dat is niet normale en gebruikelijke gang van zaken. Ik denk ook niet Real leuk zou vinden als clubs zo met hun Valverde of Vinicus Junior zouden omgaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ik denk dat 's werelds beste en club een andere indruk achterlaat heeft dan pak m beet Liverpool of Barcelona. Ik zou ook meer onder de indruk zijn als Biden me belt ipv Rutte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Acquafresca: Ik denk dat 's werelds beste en club een andere indruk achterlaat heeft dan pak m beet Liverpool of Barcelona. Ik zou ook meer onder de indruk zijn als Biden me belt ipv Rutte Maar noch Real noch Bellingham hebben niks met Brits voetbal te maken As zaterdag 13:30 Arsenal-Spurs, zin an. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 4 hours ago, Acquafresca said: Maar lijkt me enorm kut als één van de beste spelers van je land zijnde voor het Wk. zie niet hoe TAA als een wingback in dat team komt Southgate is zeer defensief en James is zoveel beter in dat aspect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 43 minuten geleden zei Azpi: zie niet hoe TAA als een wingback in dat team komt Southgate is zeer defensief en James is zoveel beter in dat aspect Dat niet alleen. Trippier is ook beter in vorm dan TAA, Ben White zelfs en die kan wel verdedigen, Alexander niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Als je s werelds beste aanvallende back op Cancelo na niet kan inpassen in je 5 mans verdediging (gaat wss zo spelen) dan doe je echt iets fout. Ben White? Trippier? Sowieso wordt de tweede opgeofferd op links terwijl je de beschikking over Chillwell hebt. Kan dat ook niet begrijpen. Gebruik James als rcb en zet Walker of Taa op rechtsback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Acquafresca: Als je s werelds beste aanvallende back op Cancelo na niet kan inpassen in je 5 mans verdediging (gaat wss zo spelen) dan doe je echt iets fout. Ben White? Trippier? Sowieso wordt de tweede opgeofferd op links terwijl je de beschikking over Chillwell hebt. Kan dat ook niet begrijpen. Gebruik James als rcb en zet Walker of Taa op rechtsback. Zet je Liverpool bril af vriend. TAA speelt al maanden als een natte krant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Wat klopt er niet aan mijn bericht? Maguirre speelt toch ook gewoon basis bij Engeland en doet dat toch naar behoren? Bij nationale elftallen komt meer kijken dan vorm, mocht je dat vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Acquafresca: Wat klopt er niet aan mijn bericht? Maguirre speelt toch ook gewoon basis bij Engeland en doet dat toch naar behoren? Bij nationale elftallen komt meer kijken dan vorm, mocht je dat vergeten. Wat wel? Ik heb het niet over Maguire heb het over TAA, slecht speelt en er betere alternatieven zijn zoals oa James, Trippier en White. EDIT: Ik laat Ben White buiten beschouwing omdat ie pas paar potjes op RB staat. Maar dan dit: https://www.whoscored.com/Players/318871/Show/Trent-Alexander-Arnold TAA: PL: 7.06 Nations League: 6.50 https://www.whoscored.com/Players/83078/Show/Kieran-Trippier Trippier: PL: 7.29 Nations League: 7.01 https://www.whoscored.com/Players/361330/Show/Reece-James Tot slot James PL: 7.29 Nations League: 6.71 Duidelijk verhaal toch @Azpi 26 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Whoscored? Ik heb even snel gekeken en volgens daar heeft Ben White een score van 6.70 (laat je het daarom erbuiten?) Graelish heeft een betere score dan Gundogan en Phil Foden. Tot zo ver dit soort websites. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 TAA moet gewoon altijd basis staan inderdaad, helaas voor Engeland hebben zij de Engelse neef van Frank de Boer als bondscoach, en mogen spelers zoals Dier en Maguire gewoon in de basis starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 12 minuten geleden zei Acquafresca: Whoscored? Ik heb even snel gekeken en volgens daar heeft Ben White een score van 6.70 (laat je het daarom erbuiten?) Graelish heeft een betere score dan Gundogan en Phil Foden. Tot zo ver dit soort websites. hopeloos ben jij. Nee ik laat White erbuiten omdat hij pas 7 potjes RB speelt, vorig seizoen en daarvoor alleen maar CV. Maar mooi dat je met mij eens bent Trip en James beter doen dan Arnold. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 4 hours ago, Acquafresca said: Als je s werelds beste aanvallende back op Cancelo na niet kan inpassen in je 5 mans verdediging (gaat wss zo spelen) dan doe je echt iets fout. Ben White? Trippier? Sowieso wordt de tweede opgeofferd op links terwijl je de beschikking over Chillwell hebt. Kan dat ook niet begrijpen. Gebruik James als rcb en zet Walker of Taa op rechtsback. aanvallend is hij goed maar hij is zeer kwetsbaar verdedigend. Dan moet je als Southgate weer iemand anders hem laten helpen (omdat Southgate zo extreem conservatief is). James is aanvallend en verdedigend goed. Ik denk niet dat hij zoveel onder doet t.o.v. Reece James. Je zou toch denken dat met Kyle Walker als RCB en daarvoor nog eens 2 verdedigende middenvelders, dat je dan toch wel TAA op wingback kan neerzetten. Maar ik denk dat Southgate dat niet doet omdat TAA niet zijn verdedigende taken uitvoert. Zelfs de vleugelspelers stelt hij niet op alleen omdat ze wellicht verdedigend niet goed genoeg zijn. Dat hij Maguire nog opstelt is voor mij al genoeg om Southgate niet serieus te nemen. Havertz trouwens 2x gescoord tegen Engeland maar voor Chelsea ho maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 uur geleden zei Kyrill: hopeloos ben jij. Nee ik laat White erbuiten omdat hij pas 7 potjes RB speelt, vorig seizoen en daarvoor alleen maar CV. Maar mooi dat je met mij eens bent Trip en James beter doen dan Arnold. Ik ben hopeloos? Getuigt van respect. Ik weet vanaf nu ook hoe ik jou moet aanspreken. Nergens ook gezegd dat ik die twee beter vind, maar trek maar je conclusies. Fijne dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 In een 5-3-2/3-5-2 kun je TAA opstellen, in een 4-4-2/4-2-3-1 niet. Of hij moet de rechterwinger zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 5 minuten geleden zei Satyr: In een 5-3-2/3-5-2 kun je TAA opstellen, in een 4-4-2/4-2-3-1 niet. Of hij moet de rechterwinger zijn. Ja want Liverpool speelt idd al jaren 5-3-2.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 8 uur geleden zei Acquafresca: Ik ben hopeloos? Getuigt van respect. Ik weet vanaf nu ook hoe ik jou moet aanspreken. Nergens ook gezegd dat ik die twee beter vind, maar trek maar je conclusies. Fijne dag Oké neem terug je bent niet hopeloos. Jij ook fijne dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten