Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Acquafresca said:

Liverpool heeft een bod van 80+20mil op Nunez gedaan. Vind het eerlijk gezegd te veel voor een speler die net één goed seizoen heeft gespeeld. Had volgend jaar wss net zoveel gekost, maar United wilt hem dus ook. Neem aan dat er geen andere speler wordt gehaald. Tenzij Bayern akkoord gaat met een bod als Mane voor Gnabry of iets in die richting. 

het kan niet slechter gaan dan Lukaku in ieder geval 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Denk dat Martinez inderdaad wel weg gaat en daarom Lukaku wilt. 

Die zal wel naar Chelsea gaan voor 100 miljoen, compleet mislukken en dan terug naar Inter gaan   

Ja? Zou een nieuw eigenaar ook weer ongegeneerd de poeplap trekken? Van alle aangekochte spitsen sinds Abramovich overnam zijn er echt bijzonder weinig die geslaagd zijn hé? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ElMarcos:

Ja? Zou een nieuw eigenaar ook weer ongegeneerd de poeplap trekken? Van alle aangekochte spitsen sinds Abramovich overnam zijn er echt bijzonder weinig die geslaagd zijn hé? 

Ik denk echt dat alleen Drogba daar is geslaagd, verder is het één grote spitsenkerkhof. Ik weet niet wat de ambities zullen zijn van de nieuwe eigenaar, maar Martinez is wel vaker in verband gebracht met Chelsea en zij zijn één van de weinige teams die dat voor hem kunnen neerleggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, La Pulga said:

Ik denk echt dat alleen Drogba daar is geslaagd, verder is het één grote spitsenkerkhof. Ik weet niet wat de ambities zullen zijn van de nieuwe eigenaar, maar Martinez is wel vaker in verband gebracht met Chelsea en zij zijn één van de weinige teams die dat voor hem kunnen neerleggen. 

En Diego Costa dan? 

De nieuwe eigenaar heeft complete controle gegeven aan Thomas Tuchel om de transfers te doen (om de spelers te selecteren die hij wil hebben en de spelers te selecteren die hij kwijt wilt) en 200 miljoen pond beschikbaar gesteld (+ nog geld dat binnenkomt van verkopen). De enige andere vergelijkbare periode waarin de manager zo veel inspraak had in de transfers was met Mourinho toen we 2x op rij Kampioen werden. 

Chelsea gaat niet 100 miljoen neerleggen voor Martinez

Martinez, Skriniar of Bastoni kunnen betrokken worden in de Lukaku deal, maar Chelsea wil Lukaku niet verkopen voor veel minder dan ze betaald hebben. Martinez zou dus een directe ruil zijn voor Lukaku. En zo niet zijn ze bezig met een 2 jarige huur deal voor 20 miljoen pond met optie tot koop. 

Ik denk eerder dat Chelsea voor een bewezen PL speler gaat zoals Sterling, die ook in de spits kan spelen. En Dembele & Koundé zijn al vrijwel zeker binnen. 

Trouwens het komt door Boulahrouz 

image.png.2e0dd23d50385e6132363cc1e3f21f42.png

hij heeft een vloek over het nummer 9 gelegd

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Azpi:

En Diego Costa dan? 

De nieuwe eigenaar heeft complete controle gegeven aan Thomas Tuchel om de transfers te doen (om de spelers te selecteren die hij wil hebben en de spelers te selecteren die hij kwijt wilt) en 200 miljoen pond beschikbaar gesteld (+ nog geld dat binnenkomt van verkopen). De enige andere vergelijkbare periode waarin de manager zo veel inspraak had in de transfers was met Mourinho toen we 2x op rij Kampioen werden. 

Chelsea gaat niet 100 miljoen neerleggen voor Martinez

Martinez, Skriniar of Bastoni kunnen betrokken worden in de Lukaku deal, maar Chelsea wil Lukaku niet verkopen voor veel minder dan ze betaald hebben. Martinez zou dus een directe ruil zijn voor Lukaku. En zo niet zijn ze bezig met een 2 jarige huur deal voor 20 miljoen pond met optie tot koop. 

Ik denk eerder dat Chelsea voor een bewezen PL speler gaat zoals Sterling, die ook in de spits kan spelen. En Dembele & Koundé zijn al vrijwel zeker binnen. 

Trouwens het komt door Boulahrouz 

image.png.2e0dd23d50385e6132363cc1e3f21f42.png

hij heeft een vloek over het nummer 9 gelegd

Denk je serieus Inter die 3 geweldenaren gaat ruilen voor zo'n matig spitsje als Lukaku?:classic_rolleyes::-D:uhoh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Kyrill:

Denk je serieus Inter die 3 geweldenaren gaat ruilen voor zo'n matig spitsje als Lukaku?

Het is niet én, én, én. Het is of, of, of. Één van die drie met eventueel wat knaken erbij. Martinez zal niet gaan. Die andere 2 zijn ook weer niet zulke geweldenaren dat ze niet te vervangen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jotew:

Het is niet én, én, én. Het is of, of, of. Één van die drie met eventueel wat knaken erbij. Martinez zal niet gaan. Die andere 2 zijn ook weer niet zulke geweldenaren dat ze niet te vervangen zijn.

Daar heb je gelijk in. Als ik Inter was zou ik lekker Lukaku ver vandaan blijven. Inter heeft hem nu voor 115 mijoen verjkocht aan Chelsea en eerder 80 miljoen euro aan hem betaald. Lekker ver vandaan blijven lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik toch liever Martinez dan Nunez in alle eerlijkheid. Wint fysiek ook zijn duels. Een top Firmino met betere finishing en minder technisch eigenlijk. 

Ik ben benieuwd wie voor Tielemans gaat. Kost je geen drol en kan zo mee  bij elke team op City na.

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Jotew said:

Ik heb het liefste Koulibaly of Fofana. Thiago Silva heeft met zijn 37 jaar oud gewoon 57 wedstrijden gespeeld dit seizoen, dus leeftijd maakt niet zo uit, zeker niet als je met 3 centrale verdedigers speelt met Koundé

Chillwell Koulibaly, Silva, Koundé James 

dat zou mijn ideale verdediging zijn

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Azpi:

laat me denken aan Lukaku 

Totaal niet te vergelijken

Romelu is een Targetman, bonk van een beast, niet de slankste en vooral relatief traag. Meer een tank.

Nunez is slank, snel en meer complete spits of deep lying forward. Darwin is alles maar zeker geen tank lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Deze week wordt het speelschema bekend gemaakt van de Premier League voor het nieuwe seizoen en ik ben van plan om een weekend naar Londen te gaan met mijn vader en broertje, we willen daar dan graag een paar wedstrijden bezoeken. Liefst minimaal 1 PL en 1 lower league wedstrijd. Hebben jullie tips op welke manier aan kaarten te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites