Azpi Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 1 hour ago, Acquafresca said: Liverpool heeft een bod van 80+20mil op Nunez gedaan. Vind het eerlijk gezegd te veel voor een speler die net één goed seizoen heeft gespeeld. Had volgend jaar wss net zoveel gekost, maar United wilt hem dus ook. Neem aan dat er geen andere speler wordt gehaald. Tenzij Bayern akkoord gaat met een bod als Mane voor Gnabry of iets in die richting. het kan niet slechter gaan dan Lukaku in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 1 uur geleden zei Azpi: het kan niet slechter gaan dan Lukaku in ieder geval Inter wilt hem graag terug hebben blijkbaar. Wel op huurbasis. Dybala er ook bij. Calhanoglu en Martinez. Die worden volgend jaar slapend kampioen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 17 uur geleden zei Acquafresca: Inter wilt hem graag terug hebben blijkbaar. Wel op huurbasis. Dybala er ook bij. Calhanoglu en Martinez. Die worden volgend jaar slapend kampioen denk ik. Ik dacht dat ze ook moesten gaan verkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Denk dat Martinez inderdaad wel weg gaat en daarom Lukaku wilt. Die zal wel naar Chelsea gaan voor 100 miljoen, compleet mislukken en dan terug naar Inter gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Denk dat Martinez inderdaad wel weg gaat en daarom Lukaku wilt. Die zal wel naar Chelsea gaan voor 100 miljoen, compleet mislukken en dan terug naar Inter gaan Ja? Zou een nieuw eigenaar ook weer ongegeneerd de poeplap trekken? Van alle aangekochte spitsen sinds Abramovich overnam zijn er echt bijzonder weinig die geslaagd zijn hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 8 minuten geleden zei ElMarcos: Ja? Zou een nieuw eigenaar ook weer ongegeneerd de poeplap trekken? Van alle aangekochte spitsen sinds Abramovich overnam zijn er echt bijzonder weinig die geslaagd zijn hé? Ik denk echt dat alleen Drogba daar is geslaagd, verder is het één grote spitsenkerkhof. Ik weet niet wat de ambities zullen zijn van de nieuwe eigenaar, maar Martinez is wel vaker in verband gebracht met Chelsea en zij zijn één van de weinige teams die dat voor hem kunnen neerleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 (bewerkt) 3 hours ago, La Pulga said: Ik denk echt dat alleen Drogba daar is geslaagd, verder is het één grote spitsenkerkhof. Ik weet niet wat de ambities zullen zijn van de nieuwe eigenaar, maar Martinez is wel vaker in verband gebracht met Chelsea en zij zijn één van de weinige teams die dat voor hem kunnen neerleggen. En Diego Costa dan? De nieuwe eigenaar heeft complete controle gegeven aan Thomas Tuchel om de transfers te doen (om de spelers te selecteren die hij wil hebben en de spelers te selecteren die hij kwijt wilt) en 200 miljoen pond beschikbaar gesteld (+ nog geld dat binnenkomt van verkopen). De enige andere vergelijkbare periode waarin de manager zo veel inspraak had in de transfers was met Mourinho toen we 2x op rij Kampioen werden. Chelsea gaat niet 100 miljoen neerleggen voor Martinez Martinez, Skriniar of Bastoni kunnen betrokken worden in de Lukaku deal, maar Chelsea wil Lukaku niet verkopen voor veel minder dan ze betaald hebben. Martinez zou dus een directe ruil zijn voor Lukaku. En zo niet zijn ze bezig met een 2 jarige huur deal voor 20 miljoen pond met optie tot koop. Ik denk eerder dat Chelsea voor een bewezen PL speler gaat zoals Sterling, die ook in de spits kan spelen. En Dembele & Koundé zijn al vrijwel zeker binnen. Trouwens het komt door Boulahrouz hij heeft een vloek over het nummer 9 gelegd 9 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 46 minuten geleden zei Azpi: En Diego Costa dan? De nieuwe eigenaar heeft complete controle gegeven aan Thomas Tuchel om de transfers te doen (om de spelers te selecteren die hij wil hebben en de spelers te selecteren die hij kwijt wilt) en 200 miljoen pond beschikbaar gesteld (+ nog geld dat binnenkomt van verkopen). De enige andere vergelijkbare periode waarin de manager zo veel inspraak had in de transfers was met Mourinho toen we 2x op rij Kampioen werden. Chelsea gaat niet 100 miljoen neerleggen voor Martinez Martinez, Skriniar of Bastoni kunnen betrokken worden in de Lukaku deal, maar Chelsea wil Lukaku niet verkopen voor veel minder dan ze betaald hebben. Martinez zou dus een directe ruil zijn voor Lukaku. En zo niet zijn ze bezig met een 2 jarige huur deal voor 20 miljoen pond met optie tot koop. Ik denk eerder dat Chelsea voor een bewezen PL speler gaat zoals Sterling, die ook in de spits kan spelen. En Dembele & Koundé zijn al vrijwel zeker binnen. Trouwens het komt door Boulahrouz hij heeft een vloek over het nummer 9 gelegd Denk je serieus Inter die 3 geweldenaren gaat ruilen voor zo'n matig spitsje als Lukaku? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Denk je serieus Inter die 3 geweldenaren gaat ruilen voor zo'n matig spitsje als Lukaku? Het is niet én, én, én. Het is of, of, of. Één van die drie met eventueel wat knaken erbij. Martinez zal niet gaan. Die andere 2 zijn ook weer niet zulke geweldenaren dat ze niet te vervangen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 3 minuten geleden zei Jotew: Het is niet én, én, én. Het is of, of, of. Één van die drie met eventueel wat knaken erbij. Martinez zal niet gaan. Die andere 2 zijn ook weer niet zulke geweldenaren dat ze niet te vervangen zijn. Daar heb je gelijk in. Als ik Inter was zou ik lekker Lukaku ver vandaan blijven. Inter heeft hem nu voor 115 mijoen verjkocht aan Chelsea en eerder 80 miljoen euro aan hem betaald. Lekker ver vandaan blijven lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 (bewerkt) Had ik toch liever Martinez dan Nunez in alle eerlijkheid. Wint fysiek ook zijn duels. Een top Firmino met betere finishing en minder technisch eigenlijk. Ik ben benieuwd wie voor Tielemans gaat. Kost je geen drol en kan zo mee bij elke team op City na. 9 juni 2022 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Salah player of the year in Engeland. Vrij bizar dat Son niet genomineerd was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 (bewerkt) 4 hours ago, Jotew said: Het is niet én, én, én. Het is of, of, of. Één van die drie met eventueel wat knaken erbij. Martinez zal niet gaan. Die andere 2 zijn ook weer niet zulke geweldenaren dat ze niet te vervangen zijn. Ik heb het liefste Koulibaly of Fofana. Thiago Silva heeft met zijn 37 jaar oud gewoon 57 wedstrijden gespeeld dit seizoen, dus leeftijd maakt niet zo uit, zeker niet als je met 3 centrale verdedigers speelt met Koundé Chillwell Koulibaly, Silva, Koundé James dat zou mijn ideale verdediging zijn 9 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 (bewerkt) laat me denken aan Lukaku 13 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 18 minuten geleden zei Azpi: laat me denken aan Lukaku Totaal niet te vergelijken Romelu is een Targetman, bonk van een beast, niet de slankste en vooral relatief traag. Meer een tank. Nunez is slank, snel en meer complete spits of deep lying forward. Darwin is alles maar zeker geen tank lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 56 minuten geleden zei Azpi: Twee goats. Iedereen denkt dat die rechter Amerikaan is, wist altijd al dat Brit is 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Tomasson naar Blackburn. Altijd soft spot voor hem gehad, en deed het goed in Malmo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DirkJan277 Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Hoi,Deze week wordt het speelschema bekend gemaakt van de Premier League voor het nieuwe seizoen en ik ben van plan om een weekend naar Londen te gaan met mijn vader en broertje, we willen daar dan graag een paar wedstrijden bezoeken. Liefst minimaal 1 PL en 1 lower league wedstrijd. Hebben jullie tips op welke manier aan kaarten te komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Zal spannend worden voor de topschutters titel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 4 minuten geleden zei Bogatyr: Zal spannend worden voor de topschutters titel! Waarom hebben ze allemaal exact zelfde kapsel? 😂😂😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 23 minutes ago, Bogatyr said: Zal spannend worden voor de topschutters titel! vergeet Lukaku niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Hopelijk trekt die gewoon terug naar Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Zijn hele leven al Manchester City fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten