Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Azpi:

unai emery had 71 punten en was maar 1 punt verwijderd van CL en werd ontslagen. Arteta kan maximaal 69 punten halen.

-emery haalde de Europa league finale 

arteta verloor van Olympiakos 

-emery had sokratis, mustafi, monreal, Kolasinac en bellerin als verdedigers.

Arteta heeft meer dan 100 miljoen uitgegeven aan verdedigers.

Vind het vreemd hoe sommige arsenal fans zichzelf wijs maken dat Arteta een goede manager is. 

als je dit seizoen, zonder Europees voetbal, niet CL kan halen kun je het wel vergeten voor de komende seizoenen. Volgend seizoen is City sterker, Liverpool sterker, Man Utd heeft een nieuwe manager, Newcastle gaat investeren, Tottenham die nu al boven jullie zijn gekomen (met maar een half seizoen met Conte) met 2 huur spelers gaat ook investeren…. En dan is er ook nog West Ham die ook nog meedoen voor de top 6

je kan het ook omgekeerd bekijken, ik vind Emery een goede manager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minutes ago, Acquafresca said:

Wel grappig dat ik me druk om maak of Liverpool kampioen wordt door hulp van een Liverpool legende en jullie je druk maken om die legende in plaats van jullie club. Moeten jullie zelf weten hoor...

Ik maak me alleen een beetje zorgen over hoe Liverpool zo vaak bevoordeeld word door scheidsrechters 

Gerard is trouwens ook Chelsea legend 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Acquafresca:

Wel grappig dat ik me druk om maak of Liverpool kampioen wordt door hulp van een Liverpool legende en jullie je druk maken om die legende in plaats van jullie club. Moeten jullie zelf weten hoor...

Ik heb me al jaren neergelegd dat United een drama is :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2022 om 14:15 zei Acquafresca:

Voor welke PL team ben jij dan? Of ben je net als La Pulga en Cimbomcu voor 5 teams of meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kyrill:

Voor welke PL team ben jij dan? Of ben je net als La Pulga en Cimbomcu voor 5 teams of meer?

De tering, als Arsenal nou eens zo goedkoop kon scoren als jij dat doet hadden ze CL voetbal gehaald.

100 keer uitgelegd dat ik voor Barcelona ben en een zwak heb voor Ajax. Niet meer en niet minder. Maar Karel leeft weer in zijn droom en denkt feiten te brengen gebaseerd op zijn eigen mening.

En nu heb ik al spijt dat ik hierop reageer, exact de reden waarom ik de laatste tijd niet zo actief ben meer en dat gaat voorlopig zo blijven.

Overigens overduidelijk aan de posts gezien hier dat Acquafresca dat hij voor Liverpool is. Zal vast ook wel een clubje in Turkije supporten en voor de rest valt het vast wel mee. Zelfde voor Cim, die is voor Ajax en Gala. Niets mis mee.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei La Pulga:

De tering, als Arsenal nou eens zo goedkoop kon scoren als jij dat doet hadden ze CL voetbal gehaald.

100 keer uitgelegd dat ik voor Barcelona ben en een zwak heb voor Ajax. Niet meer en niet minder. Maar Karel leeft weer in zijn droom en denkt feiten te brengen gebaseerd op zijn eigen mening.

En nu heb ik al spijt dat ik hierop reageer, exact de reden waarom ik de laatste tijd niet zo actief ben meer en dat gaat voorlopig zo blijven.

Overigens overduidelijk aan de posts gezien hier dat Acquafresca dat hij voor Liverpool is. Zal vast ook wel een clubje in Turkije supporten en voor de rest valt het vast wel mee. Zelfde voor Cim, die is voor Ajax en Gala. Niets mis mee.

Whatever ik leef in een droom. Jij leeft in een droom als je denkt dat je alleen maar om Ajax geeft lol. Je hebt al honderden posts gemaakt over Manchester United alleen al, je verdedigt PSG en Mbappe in het Frans voetbal topic. Ja ik leef in een droom, is goed met je kerel. Neem vooral nog meer bier en vodka, doet je heel veel goed. En dan heb ik nog niet over alle posts je maakt over Newcastle, Burnley zelf en wat allemaal wel nog niet meer lol. Lekker met je verkeerde been uit bed gestapt. En jij minder actief, mijn reet.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Whatever ik leef in een droom. Jij leeft in een droom als je denkt dat je alleen maar om Ajax geeft lol. Je hebt al honderden posts gemaakt over Manchester United alleen al, je verdedigt PSG en Mbappe in het Frans voetbal topic. Ja ik leef in een droom, is goed met je kerel. Neem vooral nog meer bier en vodka, doet je heel veel goed. En dan heb ik nog niet over alle posts je maakt over Newcastle, Burnley zelf en wat allemaal wel nog niet meer lol. Lekker met je verkeerde been uit bed gestapt. En jij minder actief, mijn reet.

Lekker Karel, goeie comeback.

Heb inderdaad genoten van Newcastle afgelopen wedstrijd, eens kijken of ik een shirtje kan scoren van Guimaraes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Lekker Karel, goeie comeback.

Heb inderdaad genoten van Newcastle afgelopen wedstrijd, eens kijken of ik een shirtje kan scoren van Guimaraes. 

Ze doen het erg goed ja onder Eddie Howe ja, absoluut. Die man kan er zeker wat van, Bournemouth ook 4 jaar of was het 5 in de PL gehouden. Vooral doen ja, Guimaraes is een goede speler, beter dan Lokonga en Xhaka iig. Newcastle heeft gewoon verdiend gewonnen van Arsenal , niks op aan te merken. Ik hoop zondag op het wonder van Norfolk. Maar goed eerst uberhaupt maar zorgen, zelf van Everton wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Ik ben voor Juventus, Palermo, Ajax, Feyenoord, Vitesse, Sparta, Dortmund, Barca, Atleti, Bilbao, Las Palmas, Benfica, Braga, Marseille, Metz, Shaktar Donetsk, New York City FC, Brondby, FCSB, PAOK, Racing Club en Dinamo Zagreb.

Iemand problemen mee?

Vind het nog karig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Socrates:

Ik ben voor Juventus, Palermo, Ajax, Feyenoord, Vitesse, Sparta, Dortmund, Barca, Atleti, Bilbao, Las Palmas, Benfica, Braga, Marseille, Metz, Shaktar Donetsk, New York City FC, Brondby, FCSB, PAOK, Racing Club en Dinamo Zagreb.

Iemand problemen mee?

Ja ik vind dat echt heeeeeel erg. 

Ging mij er meer om dat ik er onnodig word bijgehaald, nu ben ik voor Newcastle, Burnley, United, Barcelona, Ajax en PSG. Gelukkig dat Mbappe geen eigen club is, anders was ik daar ook voor. 

Ik had ook niet moeten reageren, het is Kareltje maar. Die is dit zometeen al vergeten. Wel jammer dat hij telkens bij een discussie de drank er bij moet halen, alsof hij zelf baalt dat hij niet tegen drank kan omdat anders zijn autisme weer gaat opspelen. Maar daar mag ik niets over zeggen, want dan is die weer op ze pik getrapt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei La Pulga:

Ja ik vind dat echt heeeeeel erg. 

Ging mij er meer om dat ik er onnodig word bijgehaald, nu ben ik voor Newcastle, Burnley, United, Barcelona, Ajax en PSG. Gelukkig dat Mbappe geen eigen club is, anders was ik daar ook voor. 

Ik had ook niet moeten reageren, het is Kareltje maar. Die is dit zometeen al vergeten. Wel jammer dat hij telkens bij een discussie de drank er bij moet halen, alsof hij zelf baalt dat hij niet tegen drank kan omdat anders zijn autisme weer gaat opspelen. Maar daar mag ik niets over zeggen, want dan is die weer op ze pik getrapt. 

Oh ga je gang hoor, zeg maar wat je wil. Het spijt me ik zou niet meer over je drank gebruik beginnen. Maar mijn drank gebruik, heb jij dan ook echt 0 maar dan 0.0 verstand. Dat heeft echt geen ene kut te maken met mijn autisme. Alcohol zorgt voor veel verkeers doden, verkachtingen, kinder mishandeling, vrouwen mishandelingen en nog veel meer net zo erge of ergere dingen. Zorgt voor ziektes als korsakoff.  Ik drink nu over paar weken 2,5 jaar niet meer, en ik ben dat van plan, rest van mijn leven niet meer doe. Maar je hebt gelijk had niet over dat van jou moeten hebben. En is goed vriend, ik ben op mijn pik getrapt, jij zeker helemaal totaal nooit natuurlijk je 1e reactie op mij, was je natuurlijk helemaal normaal aan het reageren. Is goed man.  Maar als mensen drinken is het heel normaal, als ik zeg ik niet drink kijkt iedereen heel verbaasd, en snappen ze het niet, whatever.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Azpi:

Wat een comeback van everton… van 2-0 achter in de rust naar 3-2 winst en lijfsbehoud 

Geweldig toch. Everton blijft samen met een select groepje bij de clubs die nooit gedegradeerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kyrill:

Jezus. Wat ben jij snel vergeten dat je een weddenschap met mij had dat Arsenal elk jaar boven Liverpool zou eindigen. Je zou sinds die weddenschap eigenlijk elk jaar 50€ aan mij moeten betalen. Eenmalig gekregen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Acquafresca:

Jezus. Wat ben jij snel vergeten dat je een weddenschap met mij had dat Arsenal elk jaar boven Liverpool zou eindigen. Je zou sinds die weddenschap eigenlijk elk jaar 50€ aan mij moeten betalen. Eenmalig gekregen..

Geen deurwaarder gestuurd :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Acquafresca:

Ik heb nooit gezegd ieder jaar 50 euro. Stuur me je IBAN maak ik iig eenmalig 50 over zoals beloofd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites