Michaelinho* Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 39 minuten geleden zei La Pulga: Dan gaan we maar nog even door met de geruchten. Inhoud verbergen De namen me potentiële nieuwelingen voor Manchester United volgen zich in ramp tempo op. The Mancunians zijn in paniek na de blamerende seizoensstart en roeren zich daarom fanatiek op de transfermarkt. Thomas Meunier moet de selectie van Erik ten Hag versterken. United gaat serieus werk maken van de komst van de Borussia Dortmund-back, meldt The Telegraph. Het medium claimt dat Meunier om en nabij de vijftien miljoen euro moet kosten. Naar verluidt moet er nog veel gebeuren, wil de Belg speler van United zijn. Meunier beschikt nog over een tweejarig contract in Duitsland en was in de eerste Bundesliga-wedstrijden basisspeler. Diogo Dalot is momenteel de eerste keus voor Ten Hag op de rechterflank, maar United aast op een nieuwe rechtervleugelverdediger. Sergiño Dest is ook in beeld, al geeft de clubleiding op Old Trafford de voorkeur aan Meunier. Aaron Wan-Bissaka zou in ieder geval mogen uitkijken naar een nieuwe club. 'Beschamend verlies' Een vertrek van Wan-Bissaka wordt door The Telegraph een 'beschamend verlies' genoemd. Zijn voormalig werkgever Crystal Palace is bereid hem voor een kleine twaalf miljoen euro terug te halen. In 2019 kocht United hem voor liefst 55 miljoen euro van The Eagles. Tot dusver speelde de Engelsman 126 officiële wedstrijden voor de club. Een verlies van 43 miljoen euro dreigt voor United. Ik hoop maar dat er niets van klopt Ik hoop wel dat er iets van klopt. Dan zijn we eindelijk van die klaploper af bij Dortmund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 hopelijk voert de mama van Meunier de onderhandelingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 (bewerkt) moeilijke keuze hoor, al zal United hem meer salaris kunnen bieden al snap ik niet zo goed waarom Real Madrid hem zou verkopen? Omdat ze Tchouameni hebben? Willen ze hem nu verkopen nu dat hij nog een goed bedrag kan opleveren? Of wil Casemiro een nieuwe uitdaging en meer salaris? 17 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 23 minuten geleden zei Azpi: moeilijke keuze hoor, al zal United hem meer salaris kunnen bieden al snap ik niet zo goed waarom Real Madrid hem zou verkopen? Omdat ze Tchouameni hebben? Willen ze hem nu verkopen nu dat hij nog een goed bedrag kan opleveren? Of wil Casemiro een nieuwe uitdaging en meer salaris? Ze hebben Tchouameni en Valverde. Daarnaast wilt Bernardo Silva blijkbaar een nieuwe uitdaging. Ik denk dat je dan cirkel rond hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 (bewerkt) 2 hours ago, Acquafresca said: Ze hebben Tchouameni en Valverde. Daarnaast wilt Bernardo Silva blijkbaar een nieuwe uitdaging. Ik denk dat je dan cirkel rond hebt. valverde speelt ook vaak als een buitenspeler of rechter middenvelder onder Ancelotti. Maar ze hebben ook Camavinga. Dus ze hebben eigelijk genoeg middenvelders zonder Casemiro. Je kan Alaba ook nog op het middenveld laten spelen. ik zou Casemiro een goede aankoop vinden. Kovacic en Kante zijn te vaak geblesseerd. Casemiro kan dan met Kante rouleren. Edit: Christian Romero weken geblesseerd door spier blessure >>> karma 17 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Keita wilt blijkbaar weg maar Klopp wilt dat hij blijft. Hoop ergens dat ze hem verkopen en een middenvelder halen, maar Liverpool kennende verkopen ze hem en gaan we door met Milner❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Maar verder gaat alles goed hoor in Manchester. Succes ETH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ten Hag dus voor kerst er uit en volgt Koeman op na het WK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 15 minuten geleden zei La Pulga: Ten Hag dus voor kerst er uit en volgt Koeman op na het WK? Laat Ten Hag maar lekker aanmodderen bij United, gaat prima zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Wat vinden jullie ervan dat United Liverpool misschien wordt afgelast, omdat United fans een grootschalig protest willen doen? Jaartje terug was het al een keer afgelast. Als de FA daarin meegaat, is het compleet belachelijk natuurlijk. Los van dat er (nihil) mogelijkheid is dat United straks met Messi Benzema en Vinicius gaat spelen, vind ik dat Liverpool niet de dupe van de ellende mag zijn. Gezien hoe de wedstrijdschema straks wordt verneukt door het WK, lijkt me dit ook helemaal niet handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 6 minutes ago, Acquafresca said: Wat vinden jullie ervan dat United Liverpool misschien wordt afgelast, omdat United fans een grootschalig protest willen doen? Jaartje terug was het al een keer afgelast. Als de FA daarin meegaat, is het compleet belachelijk natuurlijk. Los van dat er (nihil) mogelijkheid is dat United straks met Messi Benzema en Vinicius gaat spelen, vind ik dat Liverpool niet de dupe van de ellende mag zijn. Gezien hoe de wedstrijdschema straks wordt verneukt door het WK, lijkt me dit ook helemaal niet handig. Regelementaire 3-0 overwinning voor Liverpool. En dat is waarschijnlijk beter dan wanneer ze de wedstrijd echt spelen 😋 United heeft de plicht om ervoor te zorgen dat ze kunnen spelen. Doen ze dat niet dan kom je dus niet opdagen en daar staat een 3-0 nederlaag voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 9 minuten geleden zei Acquafresca: Wat vinden jullie ervan dat United Liverpool misschien wordt afgelast, omdat United fans een grootschalig protest willen doen? Jaartje terug was het al een keer afgelast. Als de FA daarin meegaat, is het compleet belachelijk natuurlijk. Los van dat er (nihil) mogelijkheid is dat United straks met Messi Benzema en Vinicius gaat spelen, vind ik dat Liverpool niet de dupe van de ellende mag zijn. Gezien hoe de wedstrijdschema straks wordt verneukt door het WK, lijkt me dit ook helemaal niet handig. Vanuit veiligheidsoverwegingen volledig te begrijpen als het wordt afgelast. Niemand wil van die praktijken als we bij de CL finale hebben gezien (ook al had dat een andere oorzaak). Vanuit sportief oogpunt zou er alles aan gedaan moeten worden om de wedstrijd door te gaan. Alleen al vanwege het competitieschema. Maar blijft een lastige situatie voor FA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Liverpool is altijd haantje de voorste als het gaat om klagen om de speelkalender. Mooi dit. Zou Klopp aanraden om nog ff paar keer de Bundesliga leeg te kopen om de bank te vullen. Liverpool wint toch 'gewoon' 2x van Man Utd dit seizoen. Of ze nu in augustus spelen, of in november. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) Zou er paniek zijn Manchester? EDIT: Milik schijnt nu ook op de radar te staan. 18 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 9 minutes ago, Michaelinho* said: Zou er paniek zijn Manchester? EDIT: Milik schijnt nu ook op de radar te staan. Wat er nu gebeurd is dat de Glazers afleiding zoeken met een paar aankopen zodat ze vervolgens de club kunnen behouden en de protesten wat kunnen verminderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 6 minuten geleden zei Azpi: Wat er nu gebeurd is dat de Glazers afleiding zoeken met een paar aankopen zodat ze vervolgens de club kunnen behouden en de protesten wat kunnen verminderen Die protesten verminderen niet met deze namen. Casemiro is eigenlijk de enige goede naam. Maar zolang je geen punten pakt verwacht ik niet dat de rust snel wederkeert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 5 minutes ago, Michaelinho* said: Die protesten verminderen niet met deze namen. Casemiro is eigenlijk de enige goede naam. Maar zolang je geen punten pakt verwacht ik niet dat de rust snel wederkeert Ze zijn ook weer bezig met Anthony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 minuut geleden zei Azpi: Ze zijn ook weer bezig met Anthony Ja leuk dat 'ie er in de Eredivisie 25-30 inschiet dit seizoen. Maar kan me niet voorstellen dat hij in Premier League ook meteen diezelfde dragende speler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 7 minutes ago, Michaelinho* said: Ja leuk dat 'ie er in de Eredivisie 25-30 inschiet dit seizoen. Maar kan me niet voorstellen dat hij in Premier League ook meteen diezelfde dragende speler is. Hij is een beetje zoals Saint-Maximin. Leuke acties en leuk om te zien maar kan hij meer eindproduct produceren dan hem? Ik denk ook niet dat Anthony fysiek sterk genoeg is voor de PL. Hazard was ook klein maar die was verassend sterk aan de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Zojuist zei Azpi: Hij is een beetje zoals Saint-Maximin. Leuke acties en leuk om te zien maar kan hij meer eindproduct produceren dan hem? Ik denk ook niet dat Anthony fysiek sterk genoeg is voor de PL. Hazard was ook klein maar die was verassend sterk aan de bal. Dan kijk jij geen Eredivisie denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 minute ago, Thierryvane said: Dan kijk jij geen Eredivisie denk ik. Nee dat klopt. Kijk alleen studio sport samenvattingen. Maar sterk genoeg in de Eredivisie zegt helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Nottingham Forest have reached an agreement with Wolverhampton Wanderers to sign top target Morgan Gibbs-Whites. Deal worth £44.5m including addons & 22yo England youth midfielder is scheduled to undergo medical this afternoon Wowww Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Just now, Acquafresca said: Nottingham Forest have reached an agreement with Wolverhampton Wanderers to sign top target Morgan Gibbs-Whites. Deal worth £44.5m including addons & 22yo England youth midfielder is scheduled to undergo medical this afternoon Wowww Ik heb laats Nottingham Forrest live gekeken tegen West Ham en die dikke Griekse eigenaar zat de hele tijd te bidden haha. Vond het wel een leuk team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 6 minuten geleden zei Thierryvane: Dan kijk jij geen Eredivisie denk ik. Vergelijking met Maximim is per sé niet juist. Maar er zijn al zoveel voorbeelden van spelers die excelleerden in de Eredivisie en tekort komen voor de PL. Nu zeg ik niet dat Anthony tekort komt, maar om met 100% zekerheid te zeggen dat hij gaat slagen in de PL en vanaf minuut één dit Man Utd aan de hand neemt durf ik te betwijfelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten