Chiemel Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Als er geen andere kandidaten om de 17de editie te organiseren dan wil ik dat gerust opnieuw doen. Het gaat wel dezelfde summiere stijl blijven, dus geen interviews ofzo zoals Chimpa deed. Als iemand er meer moeite in wil steken, laat dan maar weten! Ik vond het prima. Die puntentelling zoals Chimpa dat deed vond ik wel geinig, geen idee of dat veel moeite kost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Ik vond het prima. Die puntentelling zoals Chimpa dat deed vond ik wel geinig, geen idee of dat veel moeite kost. Je bedoelt via die website? Dat gaat namelijk erg gemakkelijk. Kan ik jou zo even doorsturen als je wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Je bedoelt via die website? Dat gaat namelijk erg gemakkelijk. Kan ik jou zo even doorsturen als je wilt. Naar King dan. Ik bedoelde niet dat ik het ga organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2017 Even een kleine update: ik heb het momenteel vrij druk dus ik ga editie 17 helaas niet kunnen organiseren. Het zou leuk zijn moest iemand anders de fakkel overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 4 februari 2017 Share Geplaatst 4 februari 2017 Ik zou best de 17e editie op me willen nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Dat zou mooi zijn @QuaLyon ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten