JanVertonghen Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 A man has just been released from jail after serving a 15-year sentence. He sets out to find his former girlfriend, and tracks her down to Banshee, Pennsylvania, a small, peaceful-looking Amish town. When he gets there he is witness to the murder of the newly-arrived Sheriff, Lucas Hood. As he needs to start a new life, and nobody knew what the new Sheriff looked like, he assumes his identity. Little does he realize the danger he has put himself in. Meanwhile, his pre-prison past is catching up with him too. [YOUTUBE]lE5CMog-Opk[/YOUTUBE] Deze serie zojuist afgerond, gekeken op aanraden van [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];. Geweldige serie, al moet je er wel van houden. Gruwelijke actiescènes, ruwe sex (en veel naakte vrouwen), ziekelijke moorden, onverwachte plot twists en spannende cliffhangers. Kan hem iedereen aanraden, maar niet zonder waarschuwing: er komen wat gruwelijke dingen in beeld, dus wees daarop voorbereid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2016 A man has just been released from jail after serving a 15-year sentence. He sets out to find his former girlfriend, and tracks her down to Banshee, Pennsylvania, a small, peaceful-looking Amish town. When he gets there he is witness to the murder of the newly-arrived Sheriff, Lucas Hood. As he needs to start a new life, and nobody knew what the new Sheriff looked like, he assumes his identity. Little does he realize the danger he has put himself in. Meanwhile, his pre-prison past is catching up with him too. [YOUTUBE]lE5CMog-Opk[/YOUTUBE] Deze serie zojuist afgerond, gekeken op aanraden van [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];. Geweldige serie, al moet je er wel van houden. Gruwelijke actiescènes, ruwe sex (en veel naakte vrouwen), ziekelijke moorden, onverwachte plot twists en spannende cliffhangers. Kan hem iedereen aanraden, maar niet zonder waarschuwing: er komen wat gruwelijke dingen in beeld, dus wees daarop voorbereid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Ben gebleven bij S1E4, ga 't van de week voortzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2016 Zoals ik al aangaf heb ik deze serie zojuist afgerond, de eerste 3 seizoenen tellen 10 episodes en het laatste seizoen telt er 8. Lengte van de episodes zit tussen de 45 en 60 minuten, verschilt per episode. Heb me zelden tot nooit verveeld tijdens deze serie, al waren er wel wat dingen die ik liever anders gezien had. Al vanaf de eerste episode wist ik dat ik deze serie leuk zou vinden en het is me zeer zeker niet tegengevallen. Goed camerawerk, goede acteurs/actrices, een bijzonder boeiend plot, overall gewoon een geweldige serie. [spoiler=SPOILER! LEES ALLEEN ALS JE DE SERIE AL AFGEROND HEBT!]Vond Job echt een enorme baas, al had ik het ergens wel passend gevonden als hij dood zou gaan in de serie. Dat hij zo lang overleefde in dat hol vind ik ook niet realistisch, maar enfin. Van Yawners vond ik het ook jammer dat hij en zijn vrouw gelijk dood moesten nadat hij stopte als deputy, maar ergens kan ik dat nog wel begrijpen. Zeker aangezien de schrijvers er alles aan deden om zoveel mogelijk personages van de aardbodem te laten verdwijnen ;c Dan Siobhan. Vond dat echt een schatje, maar ergens ook weer een stoere meid. Zo jammer dat zij vermoord werd (en op die manier, brrr), ergens snap ik dat ook nog wel, maar toch had ik liever meer van haar (en dan niet op de seksuele manier, want dat hadden we allemaal al gezien) gezien. Deva vond ik echt vreselijk irritant, elke keer als die in beeld kwam hoopte ik dat de scène zo snel mogelijk weer voorbij zou zijn. Rebecca was wel een leuke meid en het was ook terecht dat die ergens doodging. Dat ze zwanger was van Hood vond ik dan weer helemaal nergens op slaan, maar goed. Burton vond ik wel echt een ongelooflijke baas, hoe die erbij liep en die kop soms schuin draaien :D Brilletje af als er iemand vermoord moest worden, leuk personage was dat. Zijn verhaal ook goed afgerond imo. Kurt Bunker was ook wel een favorietje van me, vreesde nog even dat hij ook dood zou gaan, maar dat viel gelukkig mee. Hoofdrollen waren verder goed weggezet, ben ook wel fan geworden van Anthony Starr. Vond Carrie/Ana wel leuk, maar naarmate het einde vorderde zochten ze allerlei manieren om haar erbij te betrekken. Had het gevoel dat haar rol al eerder uitgespeeld was, maar dat ze haar erbij hielden snap ik ook wel. Zoals ik al zei heb ik 4 seizoenen lang genoten, ga hem over een paar jaar zeker nog eens bekijken. Ook is er nog Banshee Origins, misschien dat ik dat eens even snel ga bekijken binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Ben aan 't denken om dit ook te kijken, trok me een tijdje terug al aan, dus misschien eens aan beginnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Ben aan 't denken om dit ook te kijken, trok me een tijdje terug al aan, dus misschien eens aan beginnen ;) Zou er wel aan beginnen als ik jou was, prima show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Alles gezien. Begin leuker dan het eind, maar al met al was het wel waard om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Vond het zelf vier seizoenen lang echt heel dik. Wel is het zo dat het vanaf seizoen drie allemaal veel minder realistisch wordt, maar dat boeide mij zelf niet zo. Hebben jullie trouwens ook Banshee Origins gezien? Geloof dat je bij elke reguliere aflevering een fragment van Origins erbij hebt. Heb zelf die van seizoen vier nog niet gezien, maar een aantal van de eerste seizoenen waren zeer de moeite waard. Zo kreeg je te zien hoe Proctor en Burton elkaar hebben ontmoet, Hood die ondervraagd werd na zijn aanhouding enzo. Ik geloof dat ze gewoon op youtube te zien zijn. edit: hieronder de link, er is dus überhaupt geen seizoen vier van. http://www.welcometobanshee.com/video-index.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Deze staat klaar om binnenkort gekeken te gaan worden hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten