King XVI Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Gefeliciteerd woutertwente, mooi nummer uitgekozen. Zelf ben ik wel blij met mijn top-10 plaats. Ook bedankt aan QuaLyon voor de vlotte organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Negende plek, niet verkeerd. Mijn PR. [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; Vlekkeloze organisatie. Kan je binnenkort eens een overzicht kunnen maken van alle ingezonden artiesten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Ik blijf dat winnende liedje van IJsland maar een apart nummer vinden. Het heeft naar mijn mening één van de slechtste coupletten die ik ooit heb gehoord, met een heel misplaatst trompetje. Maar het refrein en de bridge zijn allebei dan wel weer erg sterk. Ik vond het niet genoeg voor punten maar blijkbaar dachten de meeste mensen daar anders over. :cab: Jammer dat ik net geen top 5 kon halen. Maar ach, wel weer een mooie notering te pakken. Dank weer voor de puike organisatie [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION];! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Gefeliciteerd voor de winnaar! En de organisatie was wederom goed te noemen. Goede vervanging van Chimpa Zelf weer top 5, ik vind helemaal mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Ik begon supersterk aan deze editie, maar ben langzaamaan steeds verder weggezakt. Bedankt voor de organisatie! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Huhu, net boven [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; geëindigd. Doel gehaald =D. Dankjewel zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Bedankt weer voor een toffe editie! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Iedereen bedankt voor de felicitaties! [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; Bedankt voor de goede organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Bedankt voor de organisatie [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION];! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Ohja, Wouter, natuurlijk gefeliciteerd met de overwinning! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten