Pino Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Is dat een full time baan @Dansmeister ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 [quote name='Pino']Is dat een full time baan @Dansmeister ?[/QUOTE] Qua uren wel met gemak haha. Maar nee. Meeste jeugdtrainers bij Eagles zijn elders hoofdtrainer van een zondagsvereniging, dan kun je er prima van leven. Heb zelf qua studie sportmanagement gedaan, dus had prima een kantoor/trainer baan bij Eagles kunnen nemen, maar liggen mijn ambities niet. Ga voor de Cruijff Foundation uren maken gecombineerd met wat KNVB werk voor amateurverenigingen en start met een eigen voetbal 'school' in februari met daarnaast dan Eagles O-13. Dat maakt het onderaan de streep mijn fulltimebaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Is dat zo? Dat heb ik echt nergens gelezen? Best schandalig. Onze -19 en -17 verliezen 80% van de wedstrijden van de BVO's. Onze -15 ging er met 1-6 ook af tegen een Zeeburgia. TC2 jeugd begint volgend jaar oktober pas. TC1 willen ze heel graag op de schop gooien, maar de kennis die ze hebben wordt dat echt een drama. KNVB is één grote chaos op het moment. Alle docenten zijn het ook helemaal niet eens met dat winnaars van morgen rapport. De helft van de docenten begrijpen er sowieso weinig. ;c Zal komende maanden nog veel over gediscussieerd worden op verschillende podia. Hier winterstop. Eindelijk. Ben er voor het eerst als trainer echt aan toe. Post hier weinig, omdat ik het echt megadruk bij Eagles heb gehad afgelopen halfjaar. Bevalt me uitstekend, al is Eagles qua jeugd echt nog een halve amateurclub. Komende drie jaar moet er echt veel gebeuren. Mooi dat ik het van dichtbij allemaal meemaak. Grappig dat je dit zegt. Net mail gehad dat ik kan inschrijven nadeel is dat het of noord wordt of west 2. Man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Grappig dat je dit zegt. Net mail gehad dat ik kan inschrijven nadeel is dat het of noord wordt of west 2. Man man man Haha dat is minder ja. Maar waar heb je het gelezen over splitsing amateurs/bvo's? Moeten volgend jaar ff een drankje doen man. Ff over voetbal gaan lullen. Jaar 2017 staat voor mij echt in het teken van het doorpakken van mijn voetbalvisie en shit. Ontwikkel mij als jeugdtrainer ook echt als een tiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Haha dat is minder ja. Maar waar heb je het gelezen over splitsing amateurs/bvo's? Moeten volgend jaar ff een drankje doen man. Ff over voetbal gaan lullen. Jaar 2017 staat voor mij echt in het teken van het doorpakken van mijn voetbalvisie en shit. Ontwikkel mij als jeugdtrainer ook echt als een tiet. niet gelezen maar gehoord van HJO nadat onze C1 van AFC met 4-0 verloor :D Gaat eerst in de O15 gebeuren en dan langzaam door. Net zoals dat ze bij meerdere competitie de stand van de lichting willen meenemen. Net zoals nu bij onze O14. Dus de competitie volgend jaar is niet de einduislag van de o14 competitie maar de einduitslag van de O13, dus dan krijg je minder dat je afhankelijk van lichtingen bent. Heb je pech en is je lichting voor je slecht en degraderen die telkens, dat jij met jouw lichting in een lagere divisie begint. Als jij een 8ste dag aan de week kan toevoegen goed idee. Maar ik train maandag - donderdag, vrijdag ga ik dus tc2 doen, zaterdag wedstrijden, zondag werk/voetbalschool. Je zou mijn huis nu eens moeten zien...WAT een troep :D kom gewoon amper toe aan schoonmaken. Moeten gewoon zorgen dat we in dezelfde competitie komen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 ik ben dat boek denk kwijt geraakt tijdens het verhuizen ofzo :( Hier vandaag weer beginnen na 3 weken niet trainen, laatste week voor winterstop nog mix toernooi met hele club en pop gesprekken. Had van mij vorige week wel weer beetje mogen beginnen hoor. volgende week meteen weer tegen Ajax aan de bak :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 ik ben dat boek denk kwijt geraakt tijdens het verhuizen ofzo :( Hier vandaag weer beginnen na 3 weken niet trainen, laatste week voor winterstop nog mix toernooi met hele club en pop gesprekken. Had van mij vorige week wel weer beetje mogen beginnen hoor. volgende week meteen weer tegen Ajax aan de bak :) Had juist dat vakantiegevoel voor het eerst man. Tijd ook echt benut met mezelf beter te maken als trainer. Veel geschreven, veel nagedacht over voetbalzaken. Mijn rol deze week bij de techniektrainingen al bijv. echt veranderd. Veel meer bezig met het individu. Normaliter altijd met de technische zaken bezig. Nu vooral met hesjes, kleuren pionen en vingers in de weer om steeds 2,3 man beter te maken qua spelinzicht. Werkt heerlijk man. Hier voor de vakanties in '17 alles rondom Apeldoorn rond gekregen met mijn eigen voetbalschoolidee. Ga het in februari testen bij mijn oude club en het commerciëler maken na de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Las het op Twitter, tof man (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 Toegelaten tot tc2 jeugd. Onder amdere 8x naar zeist van 1400 tot 2000. Lekkere dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Lekker man! Eerlijk, die kvnb bijeenkomsten komen me ook de strot uit zeg. Zo plichtmatig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Wie kan mij uitleggen hoe ik het begrip storen op middenlijn moet zien. Eigen helft en helft TG heb ik wel door maar middenlijn, nah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 januari 2017 Share Geplaatst 26 januari 2017 https://ava.ajax.nl/share.cgi?ssid=0sXzkJv Wedstrijd van afgelopen zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 januari 2017 Share Geplaatst 30 januari 2017 Lekker man! Eerlijk, die kvnb bijeenkomsten komen me ook de strot uit zeg. Zo plichtmatig. Hier ook. Ben helemaal klaar met die TC rotzooi. Het slaat echt helemaal nergens op als ze het over jeugdvoetbal hebben. Hoofdtrainerschap zal het vast en zeker wat raakvlakken hebben. Docenten dat afgekeurde trainers zijn. Wat een warboel in Zeist man. Volgend jaar met die nieuwe pupillenvorming. Dat gaat ze zoveel shit opleveren. Ongeacht of je het een goed plan vind(ik wel) of niet, het is er letterlijk doorheen gedrukt en nu moet iedereen het maar voor elkaar zien te boxen. Gaat nooit goedkomen komende zomer. Wel super goed nieuws hier. Grote sponsor voor mijn 'eigen' voetbalschool gevonden. Ontzettend blij mee. Wil nu de banden met de JC Foundation zien te krijgen voor de voetbalschool om het echt voor elkaar te maken. Heb voetbalinhoudelijk alles klaarliggen. 50 jongens in de februari vakantie. Dan eens rustig evalueren en het perfectioneren. Ook bij Eagles krijg ik steeds meer aanzien. Vanavond 0-15 training geven. Hij wilde zien wat ik anders deed dan anderen. Mooie training in elkaar gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Nou kan volgend jaar sowieso als assistent blijven, was ook meer een bevestiging maar toch altijd fijn. Zou het liefst o16-17 als assistent doen, omdat ik dan in elk groep assistent ben geweest waar mijn voorkeur ligt. o19 en ouder trekt totaal niet. Hopelijk natuurlijk ook weer een nieuwe trainer meemaken om zijn dingen weer op te nemen, hoewel het nu prima is en leerzaam zat. Kom genoeg aan mijn eigen trainingsuren en dat zou volgend jaar (hij gaat tc1 jeugd doe n) alleen maar meer worden. Afwachten dus maar.. en tja de knvb...puinhoop eerste klas. Moeten bijvoorbeeld ook gewoon in de meivakantie en half augustus cursus volgen...in vakantie kan ik natuurlijk niet van mijn werk maar verschuiven willen ze niet...hopen dat we in overleg met de docent en de groep toch wat kunnen regelen. Je zou maar een vakantie hebben geboekt...:cab: Agh blijft toch je hobby he :D Agelopen zaterdag ook twente uit geoefend, om 10uur, stond 5:15 naast mijn bed....easy 5-0 win. Had dan lekker gaan trainen (hadden al competitie tegen hun gespeeld dus wisten dat het makkelijk zou zijn), zou je meer mensen een plezier meedoen denk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Nou vandaag om 14:00 beginnen we, ben benieuwd. Wel echt zin in hoor, na anderhalf jaar wachten. Morgen FEyenoord uit, is voor niemand leuk om daar te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Vanwege het slechte complex? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Vanwege het slechte complex? Nee door die stad :D Krijg er de kriebels van als ik het stadion zie...Excelsior precies hetzelfde. Sparta is heel anders(jeugdcomplex ligt in nieuwe woonwijk, niks mis mee) maar fey/excelsior, muhaaa liever niet. Is ook meteen het type mensen (bij excelsior vorig jaar, feyenoord nog nooit geweest) maar de vooroordelen van Sebas kwamen daar weer prima naar voren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Nee door die stad :D Krijg er de kriebels van als ik het stadion zie...Excelsior precies hetzelfde. Sparta is heel anders(jeugdcomplex ligt in nieuwe woonwijk, niks mis mee) maar fey/excelsior, muhaaa liever niet. Is ook meteen het type mensen (bij excelsior vorig jaar, feyenoord nog nooit geweest) maar de vooroordelen van Sebas kwamen daar weer prima naar voren. Naar Varkenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Naar Varkenoord? Ja man eerst o15 en daarna o14 morgen spelen tegen elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Nou lekker dagje hoor. Eerst de standaard informatie etc en daarna over voetbalconditioneel gedoe wat gehoord. Waarom het model van Verheijden wordt gebruikt (nee is zeker niet de enige/perfect) maar wel een van de weinige die voetbal uit uitgangspunt neemt en niet het gehele lichaam bijvoorbeeld. Daarna kwam Stekelenburg, over speelwijze van 019(vooral omschakelen van aan-ver) gezien, kwam hij met beelden hoe hij het wel/niet wilt zien enzo. Erg interessant. Groep was erg divers, had wel meer bvo assistenten verwacht maar dat waren er maar 3 ofzo. De rest was ook nog wel verschil (sommige 017 in de 4de divisie maar ook o13 in de 1ste klasse). Nu over 2 weken weer bijeenkomst bij Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Ja man eerst o15 en daarna o14 morgen spelen tegen elkaar Oud complex ja. Ik ben benieuwd hoe het hoofdveld erbij ligt :r 18 februari 2017 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Mensen van hier nog mooie nieuwe stappen maken volgend jaar? Die knvb, 2 weken terug dus 1ste bijeenkomst, zouden ze nieuwe inloggevens sturen naar iedereen, kregen we pas gister avond. Moet je inloggen, staan er nog geen opdrachten :D terwijl ze zeiden ja lever alvast wat opdrachten in (denk over doelen die je hebt )...gaat dus weer lekker. vrijdag naar Excelsior (daar is het 8x) met O17-19 trainen, hopelijk mag ik meteen een gedeelte geven. Krijg je meteen feedback van die mensen wat vaak erg leerzaam is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Ja wat dus wel mag (of mocht, ving gesprek van Barry op in de trainerskamer) dat hoofdtrainer gewoon overlegde met de stagiaire, die het alleen het veld in hoefde te schreeuwen. Maar dat kan ook best van paar jaar terug zijn. Want je moet nu ook je besprekingen filmen voor TC1 (en wij schijnen het ook te moeten doen) en als je er dan nog niks van bakt, valt het natuurlijk wel op, hehe. Maar blijft natuurlijk raar dat het perse moet bij competitiewedstrijd. Morgen weer paar uur Zeist, trends in tactiek dus wel weer leerzaam/leuk dagje. Gister visie op voetbal in geleverd, 20 paginas met tekeningen/tekst. Echt een leuke/leerzame cursus denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 (bewerkt) Kampioen geworden met de Eagles afgelopen weekend. 8-1 winst op FC Groningen. Prachtig seizoen gehad. Volgende week overleg waar ik wil gaan trainen volgend seizoen. 15 mei 2017 bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Kampioen geworden met de Eagles afgelopen weekend. 8-1 winst op FC Groningen. Prachtig seizoen gehad. Volgende week overleg waar ik wil gaan trainen volgend seizoen. Lekker hoor! btw, jochie uit m'n broertjes team (we wonen in Zwolle btw ;c) gaat deze zomer naar de Eagles, weet jij misschien wel. Kan prima keepen, hebben jullie een goede aan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten