Simonsav Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Sevilla gaat nu ook voor Jonathan Calleri, spits van Sao Paolo en teammaat van Ganso Stond vorig jaar al dicht bij een transfer naar Inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Dat schijnt dus echt een groot talent te zijn. Mooi dat zo'n jongen naar Spanje trekt. Hebben tot dusver echt een goede zomer. Correa, Vazuez, Ganso, Kranevitter. Vind het eigenlijk best raar waarom Valenz niet voor dit spelers gaat. Ook allemaal Valenz typische transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Nee joh.. wij hebben liever Nani :);e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Hoe doet Bakkali het daar? Denk je dat die basisspeler gaat worden dit seizoen?Ligt er nu toch al een tijdje uit, maar was vorig seizoen 1 v/d weinige lichtpuntjes en heeft nog wedstrijden gewonnen voor Nuno. Basis word lastig met de aanwezigheid van Mina, Nani, De Paul, Cartabia, Rodrigo en een eventuele nieuwkomer, maar hij zal minuten genoeg gaan krijgen. Dat schijnt dus echt een groot talent te zijn. Mooi dat zo'n jongen naar Spanje trekt. Hebben tot dusver echt een goede zomer. Correa, Vazquez, Ganso, Kranevitter. Vind het eigenlijk best raar waarom Valenz niet voor dit spelers gaat. Ook allemaal Valenz typische transfers.Meh, leuk voor de bank vooral. Waren in de tijd voor Lim best goede aankopen geweest, maar toen haalde men met Parejo, Soldado, Jonas, Aduriz, Topal etc. toch ook betere spelers met veel minder middelen. Niet dat Valencia het tot nog toe zo denderend doet op de markt, maar wat Sevilla op dit moment aan het doen is blijft ook te vaag voor woorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Nou, ik vraag me af of hij echt wel genoeg speeltijd zal krijgen. Zelfde geldt voor Cartabia en De Paul. Die zie ik nog eerder verhuurd worden weer. Verder blijft het de vraag of Mustafi zal aanblijven. Ik zou hem ideaal vinden voor Dortmund, maar ook andere ploegen kunnen hem prima gebruiken denk ik, terwijl hij ook niet eens zo heel duur hoeft te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 De Paul zal wel vertrekken, heeft toch al de nodige aanvaringen gehad binnen de club en heeft nooit echt zijn kans gepakt. Geweldig talent natuurlijk, maar als je je bij 3 trainers(nja Neville) en het huidige bestuur(Suso) onmogelijk maakt doe je toch ook ergens iets fout. Uiteindelijk zal hij dan ook wel weer bij Villarreal of Sevilla terechtkomen en het helemaal waar gaan maken;e. Fede zal zijn kans hopelijk wel gaan krijgen en met Bakkali komt het echt wel goed al is het maar omdat hij ontzettend geliefd is door de fans. Als Mustafi wilt vertrekken prima, maar dan hopelijk wel op een nette manier en niks gaan forceren zoals Otamendi. Zelfde geld voor Gomes, Parejo en Cancelo. Had hem ook de perfecte vervanger van Hummels gevonden bij Dortmund, maar die zullen toch nooit 50m gaan neertellen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Oh ja inderdaad, ik zie dat soort jongens bij Villarreal of Sevilla terechtkomen en de sterren van de hemel spelen. Zou niet de eerste keer zijn namelijk en dan moet je je vervolgens wel gaan afvragen wat voor sportklimaat je bij de club hebt. Wat betreft Mustafi, die zag ik ook bij Dortmund terecht komen. Zou ook nooit 50m moeten gaan kosten, die is met 30m ook wel weg, omdat Valencia hem niets te bieden heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Lopetegui nieuwe bondscoach Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Om te janken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Verklaar [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Deed het bij Porto niet zo goed toch? Ken de beste man verder amper buiten dat ik weet dat hij Spaanse jeugdteam(s) onder z'n hoede heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Deed het volgens mij wel redelijk, zijn opvolger deed het in ieder geval niet beter en dat je botst op dit Benfica is geen schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Deed het volgens mij wel redelijk, zijn opvolger deed het in ieder geval niet beter en dat je botst op dit Benfica is geen schande. Geen prijs pakken bij Porto is gewoon slecht. Zeker omdat ze dat seizoen een uitstekende kern hadden met o.a. Danilo, Alex Sandro, Casemiro, Brahimi, Jackson,... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Verklaar [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION];Is gewoon het subslaafje van Del Bosque. Er gaat dus hoogstwaarschijnlijk weer helemaal niks veranderen en krijg je straks weer 58350 verschillende wingers in de spits en de 11 beste zuigers in de basis. En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn periode bij Porto.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 André Gomes naar Barcelona, prima transfer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Nou.. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; appte het net. Maar André Gomes is dus officieel naar Barcelona gegaan in plaats van Real Madrid. De overgang is volgens MundoDeportivo een bedrag van 35m direct en 20m aan variabelen. Dat is minder dan het vermeende bod van 60m (40m + 20m variabelen) afkomstig van Real. Real mag blij zijn met deze transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 André Gomes naar Barcelona, prima transfer hoor.Voor bijna elke andere topclub was het een uitstekende transfer geweest, maar wtf moet Barça met een type André Gomes? Die jongen heeft geen goede pass, Is ondermaats in de combinatie en is te traag van begrip voor het spel wat Barça wilt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Dit houdt dus in dat Kovacic blijft _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Nee.. hij heeft een grotere kans om te blijven. Er is nog altijd genoeg belangstelling en hij komt niet genoeg in de plannen voor bij Zidane. Milan bijvoorbeeld wil em graag hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Goh, zeer zonde. Zo'n toffe speler naar Barcelona, jammer. Bovendien zal hij niet bepaald veel minuten gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Voor bijna elke andere topclub was het een uitstekende transfer geweest, maar wtf moet Barça met een type André Gomes? Die jongen heeft geen goede pass, Is ondermaats in de combinatie en is te traag van begrip voor het spel wat Barça wilt spelen. Ik vraag het me ook af ja, komt ook echt uit het niets deze aankoop Lijkt me meer zoiets van "hm Real wil die heel graag, anders kopen wij hem heel snel weg?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 En ondertussen heeft de zaakwaarnemer van Rakitic getweet: "ik denk dat het tijd is om te gaan". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Waarom dat? Die Rakitic speelde toch gewoon veel bij Barça? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Misschien is hij suïcidiaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten