Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FMusic 100 - 2015

Simonsav

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik luisterde de top 2000 altijd al, maar nu ben ik dat voor het eerst aan het doen met een blocnote ernaast zodat ik in het nieuwe jaar nummers en artiesten die ik goed vind wat vaker ga luisteren en ontdekken. Zal volgend jaar ook wel voor wat mutaties in mijn lijst zorgen denk ik.

Ik probeer dit jaar ook om zo veel mogelijk wanneer ik goede nummers hoor in de Top 2000 die ik ofwel compleet vergeten was, ofwel niet wist hoe ze heetten ofwel gewoon helemaal niet kende en wel goed vind, op te slaan op Spotify. Kan ik ze later nog eens beluisteren :)

Radio 2 heeft afspeellijsten met (bijna) de hele top 2000 in Spotify staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5295]LiverpoolFC[/MENTION]; Op spotify staat wel een playlist met bijna alle nummers, maar ik gok dat dat niet is wat je zoekt! En dit is er ook nog eens het verkeerde topic voor ;)

edit: Nu zie ik dat ook een paar regels hierboven staan, excuses.

haha maar hoe krijg ik die dan op usb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht laat ik het nu eens waar maken en gewoon een deel van de lijst luisteren. Dus ik hem hem maar in Spotify verwerkt. Voor de liefhebbers de eerste 250 nummers. Enkele nummers stonden niet op Spotify en dat zijn: Radiohead - Reckoner, Melanie Safka - The Saddest Thing, Prince - Purple Rain, Built to Spill - I Would Hurt a Fly, Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways en Russia on Ice missen onder andere. Voor wie ik er nog een plezier mee kan doen dus.

https://open.spotify.com/user/djordison_/playlist/79N3VdDesKyHOB1eiyYgrS

bewerkt door Djordison
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, ik heb nog eens gekeken naar mijn top 100 van vorig jaar, die is dus absoluut niet stabiel. Aan dit tempo gaan er 50 nieuwkomers zijn volgend jaar. :cab: Zeker die laatste 50 zijn niet stabiel, en op de eerste 20 na zal er immens veel geschuifd worden qua positie.

Ook veel liedjes al in tussentijd leren kennen (gelukkig maar). Heb er wel zin in, is eigenlijk nog maar 7 maand van ons verwijderd (time goes fast). Zal nog eens wat liedjes uit de toplijst beluisteren, maar ik heb niet echt het gevoel dat dat me ligt.

Zal de top 10 nog eens luisteren, Pearl Jam - Black klinkt wel goed, maar het is zo moeilijk om daar direct iets aan te hebben, zo een band mee te krijgen dat je dat blijft luisteren en goed gaat vinden. Ik heb dat met veel rocknummers, maarja. Leeftijd zeker? Maar het klinkt wel goed, dus kan nog wel komen.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites