Cerebral Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Jij had een nummer 2x erin staan, dat heb ik hier ook gemeld, maar hoorde niks meer van je. Dusja, jij hebt inderdaad maar 99 nummers erin ipv 100 ;)Had wel verwacht dat je m'n aanpassing zelf zou opmerken:mrg:, maar zal er volgend jaar op proberen te letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2016 Altijd de regels lezen he :LO: IV. Een al geposte lijst wijzigen mag, maar meld het altijd of bij mij, of in een nieuwe post in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Bedankt voor de goede organisatie! Al met al een mooie top 100 die mij weer nieuwe muziek heeft opgeleverd. Zo ga ik, gezien de hoge noteringen, onder andere Sufjan Stevens maar eens een kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik luisterde de top 2000 altijd al, maar nu ben ik dat voor het eerst aan het doen met een blocnote ernaast zodat ik in het nieuwe jaar nummers en artiesten die ik goed vind wat vaker ga luisteren en ontdekken. Zal volgend jaar ook wel voor wat mutaties in mijn lijst zorgen denk ik. Ik probeer dit jaar ook om zo veel mogelijk wanneer ik goede nummers hoor in de Top 2000 die ik ofwel compleet vergeten was, ofwel niet wist hoe ze heetten ofwel gewoon helemaal niet kende en wel goed vind, op te slaan op Spotify. Kan ik ze later nog eens beluisteren :) Radio 2 heeft afspeellijsten met (bijna) de hele top 2000 in Spotify staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Mooi lijstje weer Simon, goed werk! :thumb: Ook goed om te zien dat Untitled #8 steeds verder de goede kant op kruipt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Radio 2 heeft afspeellijsten met (bijna) de hele top 2000 in Spotify staan. Ja dat weet ik, die heb ik ook wel eens aan staan en ook dan komt er inderdaad wel eens wat voorbij wat ik echt heel goed vind en dan sla ik het ook op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 heeft niemand een torrent met de hele top 2000 van 2015 erop? zodat ik deze op me usb kan zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 [MENTION=5295]LiverpoolFC[/MENTION]; Op spotify staat wel een playlist met bijna alle nummers, maar ik gok dat dat niet is wat je zoekt! En dit is er ook nog eens het verkeerde topic voor ;) edit: Nu zie ik dat ook een paar regels hierboven staan, excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 [MENTION=5295]LiverpoolFC[/MENTION]; Op spotify staat wel een playlist met bijna alle nummers, maar ik gok dat dat niet is wat je zoekt! En dit is er ook nog eens het verkeerde topic voor ;) edit: Nu zie ik dat ook een paar regels hierboven staan, excuses. haha maar hoe krijg ik die dan op usb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) Ik dacht laat ik het nu eens waar maken en gewoon een deel van de lijst luisteren. Dus ik hem hem maar in Spotify verwerkt. Voor de liefhebbers de eerste 250 nummers. Enkele nummers stonden niet op Spotify en dat zijn: Radiohead - Reckoner, Melanie Safka - The Saddest Thing, Prince - Purple Rain, Built to Spill - I Would Hurt a Fly, Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways en Russia on Ice missen onder andere. Voor wie ik er nog een plezier mee kan doen dus. https://open.spotify.com/user/djordison_/playlist/79N3VdDesKyHOB1eiyYgrS 25 februari 2016 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 (bewerkt) Pff, ik heb nog eens gekeken naar mijn top 100 van vorig jaar, die is dus absoluut niet stabiel. Aan dit tempo gaan er 50 nieuwkomers zijn volgend jaar. :cab: Zeker die laatste 50 zijn niet stabiel, en op de eerste 20 na zal er immens veel geschuifd worden qua positie. Ook veel liedjes al in tussentijd leren kennen (gelukkig maar). Heb er wel zin in, is eigenlijk nog maar 7 maand van ons verwijderd (time goes fast). Zal nog eens wat liedjes uit de toplijst beluisteren, maar ik heb niet echt het gevoel dat dat me ligt. Zal de top 10 nog eens luisteren, Pearl Jam - Black klinkt wel goed, maar het is zo moeilijk om daar direct iets aan te hebben, zo een band mee te krijgen dat je dat blijft luisteren en goed gaat vinden. Ik heb dat met veel rocknummers, maarja. Leeftijd zeker? Maar het klinkt wel goed, dus kan nog wel komen. 10 maart 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten