Mangata Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 :< @Michaelinho*; @Marc.; @Lakigigar; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 (bewerkt) Zal op niet veel trekken. 75 procent speelt zich af in het heden. Zit ook niet te wachten op een film waarin het eigenlijke doel waarmee de serie was opgestart (immersie in een interessante levensperiode uit een ander tijdperk) gebruikt zal worden als flashback, waarbij het hoofddoel uiteindelijk iets anders wordt. Verder is de muziekkeuze van de trailer ook wel opvallend te noemen (op zijn minst). 22 mei 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2016 The Nice Guys Leuk, zeker erg vermakelijk..Helaas trailer gezien...Niet doen..Leukste grappen zitten daarin 7.2/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 You're Next (2011, Adam Wingard) The Guest vond ik fantastisch – lekker fout, maar oh zo lekker. Daarom wilde ik You’re Next ook wel zien, ondanks dat het een horrorfilm schijnt te zijn. Ik heb daar gewoon niks mee. De eerste helft van de film vond ik daarom iets minder, puur omdat ik niet van de schrikmomenten houd en ik dat wat goedkope filmtechnieken vind waar ik stiekem ook gewoon met open ogen intrap. Want ja, die zitten er wel in. Toch zaten ook daar al momenten tussen waar ik best van kon genieten, maar pas halverwege de film kreeg ik het echt naar mijn zin. De film is namelijk deels horror en deels pulpige cult. En juist dat laatste is wat The Guest zo heerlijk maakte en wat You’re Next onderscheidt van de horrorfilms waar ik het echt niet zo op heb. De overgang van het ene naar het andere is prima gedaan. Verwacht geen hogeschool schrijfwerk, maar een film die met plezier is gemaakt en die een klein loopje neemt met realisme. Gore, foute muziek, foute teksten, één stereotype Australische en een paar juichmomentjes. I like. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Niet echt verrassend inderdaad. Ben wel benieuwd wie de nieuwe gaat worden. Tom Hardy zie ik ook vaak voorbij komen als kandidaat. Ik zou Henry Cavill wel tof vinden, dat vind ik nou echt een typische Bond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2016 Tom Hardy zie ik ook vaak voorbij komen als kandidaat. Ik zou Henry Cavill wel tof vinden, dat vind ik nou echt een typische Bond. Henry Cavill aub niet zeg... Ben wel beetje erg klaar met die man... Tom Hardy, Tom Hiddelstone, Idris Elba is gewoon uitstekend is 43 en Liam Neeson is 63 dus die vergelijking van [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; slaat sowieso nergens op.. Is niet alsof je als nieuwe bond 20 jaar bond gaat spelen....Damian Lewis zou misschien ook wel kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Is het misschien eens geen tijd voor een vrouwelijke James Bond? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 dus die vergelijking van [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; slaat sowieso nergens op.. Jawel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2016 Jawel hoor. Nee. Want Elba is pas 43 en het is niet alsof ie 15 jaar, laat staan 20 jaar bond films nog gaat maken :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Nee. Want Elba is pas 43 en het is niet alsof ie 15 jaar, laat staan 20 jaar bond films nog gaat maken :r Twintig jaar niet, maar ik denk dat bij een keuze voor een nieuwe Bond toch wel rekening zal gehouden worden met minstens een film of 4, en dat kom je al snel aan minstens 10 jaar of meer. En een acteur van boven de 50, hoewel het niet onmogelijk is, nog realistisch stuntwerk te laten doen is altijd riskant. Daarom haal ik er Liam Neeson bij, niet meteen vanwege zijn exacte leeftijd, wel vanwege het feit dat actiefilms met oudere acteurs aan het "snelle cut" syndroom gaan lijden om het nog geloofwaardig te kunnen maken. Iets waar de Neeson-films, met Taken voorop, een nogal hilarisch slecht voorbeeld van zijn, van hoe het niet moet. Natuurlijk kan ik niet voorspellen hoe de fysieke conditie van Elba in de toekomst zal zijn, maar als ik de productie zou moeten overzien zou ik zelf voor een jongere kandidaat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Henry Cavill aub niet zeg... Ben wel beetje erg klaar met die man... Dit ademt toch een en al Bond jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Is ook maar een foto. Die vent heeft evenveel charisma als een zandzak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Kijk, dit topic herleeft zijn beste dagen. Simon lovend over een of ander obscuur filmpje van een vreemde regisseur en verder alleen maar bitchen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Gaan we nu serieus pagina's vol discussiëren over de voorganger van Daniel Radcliffe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Niet over de voorganger van Daniel Radcliffe nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Gaan we nu serieus pagina's vol discussiëren over de voorganger van Daniel Radcliffe? Huhu. Nooit. Als dat gebeurt dan koop ik de Bond-verzamelbox om die ritueel te verbranden. Gewoon omdat dat dan moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Serieuzer, ik ben wel benieuwd wat ze met een nieuwe Bond gaan doen irt de verhaallijn die ze met Craig hebben ingezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Ze kunnen in elk geval voortborduren op Fiennes (_O_) als de nieuwe M. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 You're Next (2011, Adam Wingard) The Guest vond ik fantastisch – lekker fout, maar oh zo lekker. Daarom wilde ik You’re Next ook wel zien, ondanks dat het een horrorfilm schijnt te zijn. Ik heb daar gewoon niks mee. De eerste helft van de film vond ik daarom iets minder, puur omdat ik niet van de schrikmomenten houd en ik dat wat goedkope filmtechnieken vind waar ik stiekem ook gewoon met open ogen intrap. Want ja, die zitten er wel in. Toch zaten ook daar al momenten tussen waar ik best van kon genieten, maar pas halverwege de film kreeg ik het echt naar mijn zin. De film is namelijk deels horror en deels pulpige cult. En juist dat laatste is wat The Guest zo heerlijk maakte en wat You’re Next onderscheidt van de horrorfilms waar ik het echt niet zo op heb. De overgang van het ene naar het andere is prima gedaan. Verwacht geen hogeschool schrijfwerk, maar een film die met plezier is gemaakt en die een klein loopje neemt met realisme. Gore, foute muziek, foute teksten, één stereotype Australische en een paar juichmomentjes. I like. Hahaaaa :D ik heb hem ook net gekeken. Heerlijk hoor. Hoewel je inderdaad nog een pak cliché momenten hebt en hele slechte dialoog, vooral in het begin, maar het wordt beter naargelang de film vordert. Ik kan wel raden naar de juichmomenten overigens, op een bepaald moment begint er bv zo'n synthesizer muziekje spelen net als in The Guest :D toen dacht ik ook ff jajajaja nu gaat het los :-D Maar dat laatste halfuur was heerlijk pulpy. "Fuck me next to your dead mom" :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 (bewerkt) Nice (h) Het is inderdaad de overgang van fout-fout naar goud-fout zeg maar, vanaf halverwege, die het me ook wel deden. Maar ook die hele dialoog aan het einde, met 'why the fuck not' ook in dat heerlijke Aussie accent. Ik heb er wel een nieuw heldje bij. Mooiste moment vond ik overigens de [tekst]blender[/tekst]. Vanaf het moment dat ik dat ding zag staan wilde ik zo graag wat er uiteindelijk mee gebeurde. Heer-lijk. Heb daar serieus gewoon nog een minuut om moeten lachen ofzo. :D En deze, ook serieus een waardeloos acteur maar dat maakt dan ook niet meer uit: [spoiler=spoiler gif] Lekker lekker. 23 mei 2016 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 (bewerkt) Huhu. Nooit. Als dat gebeurt dan koop ik de Bond-verzamelbox om die ritueel te verbranden. Gewoon omdat dat dan moet. Ga je dat dan op YouTube zetten? Denk wel dat je stante pede een YouTubepersoonlijkheid wordt. Verder wil ik You're Next ook wel eens zien. Vond Pop Skull en The Guest beide uitstekende films, en lijkt wel een goede film om op door te gaan. La Promesse en Room was ik ook al van plan om te downloaden verder. Moet dringend de filmhobby weer wat oppakken want op Divergent na heb ik nog niets gezien in mei. 23 mei 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Gillian Anderson wordt genoemd #janebond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 De laatste weken nog eens mijn favoriete vorm van escapisme vanonder het stof gehaald, met een behoorlijk mooie run als gevolg. Senna Wat documentaires betreft, is dit zelfs nog beter dan fictie. Je leert de mens Senna écht kennen en je voelt meteen met hem mee en je begrijpt zijn moeilijke karakter. Dat hij ook zo'n charismatische gozert is, helpt er uiteraard ook bij. Jammer dat deze perfecte ambassadeur van de Formule 1 zo vroeg is moeten gaan. Nu moeten we het echter doen met Gecclestone. Fury Oorlogsfilms zijn al enkele jaren volledig uitgeput, wat hen opeens ook een amper voorkomend iets maakt in Hollywood. Fury is vlak na het bekijken een originele film te noemen met aardige vertolkingen. Een kleine maand later blijft er niet veel van overeind. Zeker wel is de moeite om te bekijken, maar de impact die de regisseur zo hard wilt nastreven, is gewoon op een betere manier te vinden in flicks als Saving Private Ryan of Full Metal Jacket. Devil Hoe minder je weet over deze film, hoe beter. Dus ik ga ook niet uit de doeken doen waar het verhaal over gaat. Had hem toevallig op tv al eens een stukje gekeken, en dat had ik beter niet gedaan. Deze horrorflick leunt namelijk op één twist. Echter valt hij nog best te doen door het mysterieuze karakter van de plot. Wel verre van een topper. Escape From L.A. Ik mis de 80's en 90's. Dat illustreert deze over the top einde-van-de-wereld actiefilm van misschien wel mijn favoriete regisseur John Carpenter. Oneliners, een enorm silly maar stoere actieheld, veel explosies en absurde scènes. Maar entertainend as hell. En o ja, Stacy Keach zit er ook in. Heerlijke pulp. Captain America: Civil War Van heerlijke pulp gesproken, de laatste editie van Captain America ligt niet ver van de bovenstaande flick. Ok, qua onderwerp en setting kan je de twee niet vergelijken, maar de gelijkenissen qua entertainmentwaarde zijn toch wel aanwezig. Straffe actie, bijwijlen prachtig geschoten beelden, een ensemblecast die perfecte screentime krijgt en op elkaar is ingespeeld, een bad guy die wél geloofwaardig is. En nog steeds in shock and awe dat ze de feel van de echte Spidey hebben kunnen vatten. Trouwens: misschien wel meer Iron Man 4 dan Captain America 3. Lovelace Perfecte stijl neergezet qua decennium, dit tragische verhaal achter de actrice van Deep Throat. Amanda Seyfried laat tevens zien dat ze over heel wat acting chops beschikt. Helaas kabbelt de film wat te veel voort, waardoor je het laatste half uur wel echt moet doorworstelen. En ik ben er nog altijd niet over uit of Peter Sarsgaard nu wel of geen goede acteur is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Gillian Anderson wordt genoemd #janebond Yes please :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten