Lakigigar Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Gaat meer over levensvragen en heeft veel oog voor het mooie, ook in gruwelijke en vernietigenden situaties (zoals bijvoorbeeld in The Thin Red Line). Dat is met niet al te veel fantasie te interpreteren als de altijd aanwezige god, al betwijfel ik of Malick het zo bedoeld heeft. Verder denk ik dat The Shawshank Redemption (let alleen al op de titel) veel (Amerikaanse) gelovigen meer aanspreekt dan The Green Mile, al was het alleen maar omdat [tekst]het goede/rechtvaardige daar uiteindelijk 'overwint'[/tekst]. Film die vooral over "hoop" gaat. Zou je kunnen uitleggen waarom? Ik heb geen idee waarom dat zo zou zijn namelijk. Het zal wel een verkeerde opvatting zijn, maar het deel omtrent de fantasy en de diepgelovige zwarte man doet me die film associëren met het geloof. De fantasy kon ik persoonlijk minder verteren dus daarom TSR > TGM voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Kan iemand mij uitleggen wat 'hoop' is? Ik ken dat begrip niet als atheïst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Kan iemand mij uitleggen wat 'hoop' is? Ik ken dat begrip niet als atheïst. Een verwachting dat iets positief zal ver-/aflopen, die doorgaans voorzien is van subjectieve argumenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Kan iemand mij uitleggen wat 'hoop' is? Ik ken dat begrip niet als atheïst. = veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) La vita e bella heeft de eer om naast Amelie de tweede film in de IMDb top 100 te zijn die ik tot op heden heb gezien en een notering heb gegeven die de helft niet haalt. Redenen mijn type film niet, boodschap slaat niet aan, belachelijke acteurs, en de combi holocaust/komedie werkt niet. Ook is de film weinig accuraat maar dat boeit niet aangezien het een komedie betreft. Weet iemand of de muziek origineel uit die film afkomstig was of van ergens werd overgenomen (omdat dat het enige is dat ik wel goed vond). Begin er stilaan aan te denken om alles waar komedie bij staat te vermijden. Op Aziatische films na dan. 28 oktober 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) Zojuist Survive Style 5+ gezien. Een Japanse komedie met een enorme all star cast, zelfs Vinnie Jones speelt erin. Dat was vooral de reden voor mij om de film te kijken, vond het idee hilarisch en het wordt ook goed tot uiting gebracht. Ik doe de film te kort om te zeggen dat het een komedie is, omdat de film vol zit met symboliek. Er gebeurt een hoop, het zijn 5 subplots die uiteindelijk met elkaar in verband blijken te staan. Meer dan de helft zijn zeer bizarre situaties. De film heeft een tijdje nodig om op gang te komen, ik zat het eerste half uur echt vol verbazing te kijken, zei nog letterlijk tegen mijn zusje dat ik een film aan het kijken was waar ik geen reet van snapte. Later bleek dus dat je niet per se alles hoeft te snappen, dat vereist deze film niet. Deze film pakt wat surrealistische situaties en geeft het een lekkere donkere ondertoon. De humor is op sommige vlakken typisch Japans, maar niet zodanig dat er een culturele barriére ontstaat. Daar zorgt Vinnie Jones wel voor, om dat te vermijden. Hij speelt een huurmoordenaar die van Engeland naar Japan gaat om mensen te vermoorden en een heleboel mensen in het meest Engelse accent te vragen: 'What's your purpose in life?' Vinnie Jones lijkt wel gemaakt te zijn voor een rol als deze, met overdreven uitdrukkingen en een hoop zelfspot. Ik raad iedereen deze film aan, wanneer je een behoorlijke lading onzin kan waarderen en een film niet altijd te serieus wil nemen. Het is soms een beetje vaag en de situaties zijn grotendeels bizar waardoor het op momenten een beetje langdurig lijkt. Maar oh my, dat einde. Dat einde betaalt wel de volledige opbouw van de film nog even goed uit. Genieten. Denk dat [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; deze wel kan waarderen ook. 28 oktober 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Stopped reading after komedie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Stopped reading after komedie :-D Thanks for het melden man! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Thanks for het melden man! :thumb: geen probleem, sorry. Je hebt sowieso een prachtige toplijst met koreaanse films dus peace man :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Denk dat [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; deze wel kan waarderen ook. Dat weet ik wel zeker ja. Ooit eens half meegekeken toen m'n broer deze aan het kijken was, staat al tijden op m'n pc om eens te herkijken. Goed dat je de laatste dagen weer wat meer filmpjes aan het kijken bent trouwens (y) Stopped reading after komedie :-D Hoezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Dat weet ik wel zeker ja. Ooit eens half meegekeken toen m'n broer deze aan het kijken was, staat al tijden op m'n pc om eens te herkijken. Goed dat je de laatste dagen weer wat meer filmpjes aan het kijken bent trouwens (y) Hoezo? Hehe mooi dat ik dat altijd wel goed kan inschatten bij jou. En ja kriebelde alweer een tijdje om wat films te gaan kijken. Voor deze maand denk ik 5 in 9 maanden tijd gezien, totdat we een filmavond deden met maatjes, toen ging het bij No Country for Old Men idd kriebelen. Ook omdat ik niet zo nodig meer hoef te gamen voorlopig en ik aan muziek niet echt toekom had ik er weer zin in. Vanavond ga ik voor de NBA een van mijn favorieten: A Tale of Two Sisters herkijken als ik dat red tenminste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2015 La vita e bella heeft de eer om naast Amelie de tweede film in de IMDb top 100 te zijn die ik tot op heden heb gezien en een notering heb gegeven die de helft niet haalt. Redenen mijn type film niet, boodschap slaat niet aan, belachelijke acteurs, en de combi holocaust/komedie werkt niet. Ook is de film weinig accuraat maar dat boeit niet aangezien het een komedie betreft. Weet iemand of de muziek origineel uit die film afkomstig was of van ergens werd overgenomen (omdat dat het enige is dat ik wel goed vond). Begin er stilaan aan te denken om alles waar komedie bij staat te vermijden. Op Aziatische films na dan. Misschien is jouw gevoel voor humor nog onderontwikkeld? La Vita E Bella is echt enorm grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Pfff ik snap Lakigigar niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2015 Pfff ik snap Lakigigar niet zo goed. Join the club :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Dat weet ik wel zeker ja. Ooit eens half meegekeken toen m'n broer deze aan het kijken was, staat al tijden op m'n pc om eens te herkijken. Goed dat je de laatste dagen weer wat meer filmpjes aan het kijken bent trouwens (y) Hoezo? Was een beetje lachen omdat komedies me de laatste tijd ontgoochelden. Sowieso is Aziatische humor iets dat ik nog nauwelijks of niet heb gezien, dus kan ik er niet over oordelen. Als je ziet hoe Zuid-Koreaanse romantiek is ivgl met Amerikaanse romantiek, dan kan je eigenlijk zeggen dat het een geheel andere genre is. Misschien is jouw gevoel voor humor nog onderontwikkeld? La Vita E Bella is echt enorm grappig. Ja misschien wel. Eerste helft vond ik enorm flauw, tweede helft was een pak beter, maar ik was dan al te veel ontgoocheld door het eerste deel. Die man is ook veel te druk voor me. Pure komedie ook, ik heb me een beetje mispakt en dacht dat het eerder een oorlogsfilm was, daardoor had ik verkeerde verwachtingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Misschien is jouw gevoel voor humor nog onderontwikkeld? La Vita E Bella is echt enorm grappig. Vind het eigenlijk niet zo vreemd dat de hyperactieve slapstick van Benigni iemand niet zo ligt. Ik kan ook niet al te lang naar die man kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 (bewerkt) Hoe kan Relatos Salvajes zulke goede recensies hebben? Dat eerste verhaal slaat toch al helemaal nergens op.. heb hem ook na 8 min uitgezet. No offence richting filmkenners, maar wil echt een realistische film met een goed verhaal achter. Gone Girl is de laatste film die ik heb gezien met die criteria. Tips zijn dus welkom. 29 oktober 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Een film na 8 minuten uitzetten en dan klagen is ook nogal ongegrond he. De film bestaat uit verschillende kortverhalen, je had dus prima verder kunnen kijken en eventueel stoppen als het 2de en/of 3de verhaal je ook niets deden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 (bewerkt) Hoe kan Relatos Salvajes zulke goede recensies hebben? Dat eerste verhaal slaat toch al helemaal nergens op.. heb hem ook na 8 min uitgezet. No offence richting filmkenners, maar wil echt een realistische film met een goed verhaal achter. Gone Girl is de laatste film die ik heb gezien met die criteria. Tips zijn dus welkom. Zal relatos salvajes ook binnenkort bekijken. Staat op mijn laptop. Hoop dat het iets wordt voor mij. Vandaag kijk ik das leben der anderen, lucky number slevin en wellicht een herziening van die welle waar ik me niets van herinner (en ik vermoed dat ik die als kind had gezien, maar twijfel.. ) http://www.moviemeter.nl/forum/18/14492/1050 Dit topic is erg handig, met lijsten van goede Japanse, en Chinese en op dit moment tsjechoslowaakse films. "Hoi, hieronder zie je wat ik zo ongeveer de beste films vind in de diverse genres, dan kun je kiezen waar je zin in hebt ;). Ik kan je nog wel veel meer aanraden, maar kijk maar eerst wat je hiervan vindt :). Sowieso ga ik binnenkort mijn top 100 Spaanse films presenteren, daar zul je ook een hoop tips op kunnen doen. Mijn onverslagen favoriet is El Laberinto del Fauno - Pan's Labyrinth (2006), van Guillermo del Toro, een film waarin een meisje haar fantasie in vlucht om aan de gruwelen van de Spaanse burgeroorlog te ontsnappen. Fantasy, oorlog en drama dus, visueel en qua verhaal vind ik het zeer fraai. Men noemt het soms een sprookje voor volwassenen. Qua klassiekers in kleur zou je voor Cría Cuervos (1976) kunnen gaan, in de hoofdrol Ana Torrent, een grote naam uit de Spaanse filmwereld, en Charlene Chaplin (de dochter van..), en als die goed bevalt dan ook El Espíritu de la Colmena - The Spirit of the Beehive (1973), die zou ik wel als tweede doen omdat ie iets minder toegankelijk is zeg maar dan de eerste. Het zijn allebei drama's met weinig dialoog en waar veel tussen de regels door wordt verteld, beiden ook in een rustige stijl. Cría Cuervos gaat over een meisje wiens moeder dood is gegaan en geobsedeerd raakt met de dood. Spirit of the Beehive gaat over het leven in een dorpje in de tijd van dictator Franco en heeft veel symboliek tussen de regels door, was ook onderhevig aan censuur dus moest het wel het verhaal met symboliek tussen de regels door vertellen. Onder de subtiele horrors kun je gaan voor Mientras Duermes - Sleep Tight (2011), van Jaume Balagueró en met Luis Tosar (ook een grote naam) in de hoofdrol. Ook de Spaanse Engelstalige film The Others (2001) van Alejandro Amenábar is een aanrader onder de subtiele horrors. Beide zijn lekker sfeervolle films. Minder subtiele horrors dan denk ik aan Secuestrados (2010), een home invasion film, of aan [REC] (2007). En als je een wat spooky film in een kinderziekenhuis zoekt, dan is Frágiles - Fragile (2005) prima te doen. Een fraaie mix tussen scifi en horror is La Hora Fría - The Cold Hour (2006), weinig bekend, tikkie low budget, maar prima te doen. Qua scifi is de retro scifi-drama Eva (2011) een optie, wordt omschreven als "science fiction met gevoel", het speelt zich af in een toekomst waar robots menselijke trekjes hebben en waar retro helemaal in is. Qua apocalyptische films is de drama http://Fin - The End (2012) een vrij subtiele keuze. Ook Los Últimos Días - The Last Days (2013) is een optie, die viel mij wat tegen omdat het zich ondergronds afspeelt terwijl ik hoopte op veel apocalyptische beelden van Barcelona, die zitten er wel in maar niet zoveel als ik gehoopt had dus. De Spaanse Engelstalige Lo Imposible (2012) over de tsunami in Thailand is een prima blockbuster onder de apocalyptische films. Qua actiethrillers is Celda 211 - Cell 211 (2009) een aanrader, een film over een gevangenisopstand met Luis Tosar in de hoofdrol. Meer traditionele (hollywoodstijl) actiethrillers zijn bijvoorbeeld El Niño (2014), Grupo 7 - Unit 7 (2012)... Als misdaadthriller is Magical Girl (2014) een hele aardige. Ik hou daarvan omdat het een genremix is die niets aan de kijker voorkauwt of uitlegt, het is een andere formule dan de meeste films, maar het is dus geen film die van A naar Z. Kijk maar of de je bevalt en zoja, dan niets over de film lezen. De lol ervan is juist om je te laten verrassen en de puzzelstukjes zelf te plaatsen. Een meer toegankelijke misdaadthriller (misschien beter om daarmee te beginnen) is La Isla Mínima (2014). En mocht je een keer zin hebben in een loodzwaar en deprimerende drama dan is http://Biutiful (2010) een absolute aanrader, speelt zich af in de achterbuurten van Barcelona waar de toeristen niet komen. Onder de Latijns-Amerikaanse films kan ik je La Cara Oculta (2011) aanraden, een dramathriller, maar bekijk de trailer niet want die verklapt de clue en dan is de lol eraf!! Verder ook La Jaula de Oro - The Golden Cage (2013), een voortkabbelende arthousedrama over drie tieners die naar de VS vluchten, de misdaadthriller en oscarwinnaar El Secreto de sus Ojos - The Secret of her Eyes (2012), de drama Quemar las Naves - Burn the Bridges (2007), en de bekende misdaaddrama Amores Perros - Hondeliefdes (2000) om maar een paar te noemen. Zo kan ik wel doorgaan, maar hier heb je voorlopig wel genoeg aan denk ik, en zo kun je wat kiezen als je zin hebt in een bepaalde genre, ipv alleen voor een Spaanse film te gaan ;) Veel kijkplezier alvast!!" en voor Spaanse/Zuid-Amerikaanse films heb ik dit Ik heb aan een gebruiker op MM gevraagd van wat hij de beste Spaanse films vindt, en hij geeft me dit. Hij maakt binnenkort ook een Spaans/Latijns-Amerikaanse top 100. Hier ga ik zeker wat van kunnen gebruiken, heb er uiteraard al enkele gezien, en van de meeste films heb ik wel gehoord, maar dit helpt me toch enorm. Dus deel ik het ook maar eens hier. Ik ben ook van plan om me te herorienteren omdat ik teveel busts heb. Ik ga meer focus leggen op Zuid-Amerikaanse/Spaanse, Scandinavische en Aziatische films, en ben van plan om eens kennis te maken met de Russische cinema. Solyaris van A.Tarkovski is volgens internetfora de "meest makkelijke film" van Tarkovsky, dus gaan we daarmee beginnen. Ook omdat het een beetje de Russische 2001 wordt genoemd, en die film was een schot in de roos. Komedie negeer ik de komende tijd een beetje, op een enkele uitzondering na of als het maar een tweede genre is, en niet zo op de voorgrond is zoals bvb. the kids are all right. Actie zet ik op een nog minder vuurtje, hoewel een hollywoodactiethrillertje nu en dan eens geen kwaad kan. (als die op tv komt dus). En van de heren: David Fincher en Lukas Moodysson wil ik zsm zijn filmografie gezien hebben. 29 oktober 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Hoe kan Relatos Salvajes zulke goede recensies hebben? Dat eerste verhaal slaat toch al helemaal nergens op.. heb hem ook na 8 min uitgezet. No offence richting filmkenners, maar wil echt een realistische film met een goed verhaal achter. Gone Girl is de laatste film die ik heb gezien met die criteria. Tips zijn dus welkom. En nu nog tips van op mijn eigen filmlijst. (zou kunnen dat ik je niet kan helpen - weet niet in welke mate je al een filmkenner bent). - Cidade de Deus - Bin-Jip (als je van trage maar aantrekkelijke cinema houdt, goede kennismaking met Azie) - Elephant - Drive - Despues de Lucia - la haine - Die fetten jahre sind vorbei - Klass - Mean Creek - Everest (beetje oscarachtig, maar ik vond hem heel mooi, maar dat is dan ook omdat ik zelf geinteresseerd erin ben) - Celda211 (wat meer actie) - A Night to Remember (zwart-wit) - Noi Albinoi (coming of age) - Lat den ratta komma in (subtiele horror) - Un Prophete - Closer - Ex Machina - La Meglio Gioventu (heel erg realistisch, maar wel zes uur lang) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Solyaris van A.Tarkovski is volgens internetfora de "meest makkelijke film" van Tarkovsky, dus gaan we daarmee beginnen. Weet niet waar je dat hebt gelezen, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens, aangezien de film heel gelaagd is en vooral beter wordt van herzieningen (hoewel dat eigenlijk voor al zijn films geldt). Ivan's Childhood is in ieder geval de makkelijkste film om mee in te stappen en anders is Stalker ook een goede optie omdat die - naast zijn typische stijl - ook heel avontuurlijk en mysterieus is. Eigenlijk is The Steamroller and the Violin het eenvoudigst om mee te beginnen, maar die is ook wel iets minder en is eerder een film om te waarderen als je al zijn films al gezien hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 (bewerkt) Een film na 8 minuten uitzetten en dan klagen is ook nogal ongegrond he. De film bestaat uit verschillende kortverhalen, je had dus prima verder kunnen kijken en eventueel stoppen als het 2de en/of 3de verhaal je ook niets deden. En nu nog tips van op mijn eigen filmlijst. (zou kunnen dat ik je niet kan helpen - weet niet in welke mate je al een filmkenner bent). Ik ben geen filmkenner. Ik ben gewoon een standaard persoon die een lekker filmpje wil kijken. Ik wil dat een film realistisch is (dus dat iets echt kan gebeuren). Het eerste verhaal vanuit relatos salvajes is totaal onrealistisch en zie ik ook niet zo snel in het echt gebeuren dus dan hoef ik ook niet de rest te kijken, ben daar heel makkelijk in. Ik hou ook niet van films zoals Jurassic World, Star Wars en Mad Max. Allemaal films met goede recensies. Kan ook helemaal aan mij liggen hoor dat zulke films mensen goed vinden. Films zoals Gone Girl vind ik dan weer wel ziek. Ik hou niet van oude films, liefst eentje van de laatste 5 jaar en gewoon standaard USA productie. Ik kan er geen een vinden en heb volgens mij 3 á 4 uur gezocht op imdb, zijn er zo weinig films die daar aan voldoen? En hoezo is Ex Machina realistisch maat. Dat is sci-fi, kan die film echt niet serieus nemen als ik een chick in zo'n kostuum de heletijd zie hoor. 29 oktober 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Ik ben geen filmkenner. Ik ben gewoon een standaard persoon die een lekker filmpje wil kijken. Ik wil dat een film realistisch is (dus dat iets echt kan gebeuren). Het eerste verhaal vanuit relatos salvajes is totaal onrealistisch en zie ik ook niet zo snel in het echt gebeuren dus dan hoef ik ook niet de rest te kijken, ben daar heel makkelijk in. Ik hou ook niet van films zoals Jurassic World, Star Wars en Mad Max. Allemaal films met goede recensies. Kan ook helemaal aan mij liggen hoor dat zulke films mensen goed vinden. Films zoals Gone Girl vind ik dan weer wel ziek. Ik hou niet van oude films, liefst eentje van de laatste 5 jaar en gewoon standaard USA productie. Ik kan er geen een vinden en heb volgens mij 3 á 4 uur gezocht op imdb, zijn er zo weinig films die daar aan voldoen? En hoezo is Ex Machina realistisch maat. Dat is sci-fi, kan die film echt niet serieus nemen als ik een chick in zo'n kostuum de heletijd zie hoor. Her, Se7en (dan wel wat ouder, maar kan een beetje in het genre van Gone Girl), Mystic River, Prisoners, The Departed, Captain Phillips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Ik ben geen filmkenner. Ik ben gewoon een standaard persoon die een lekker filmpje wil kijken. Ik wil dat een film realistisch is (dus dat iets echt kan gebeuren). Het eerste verhaal vanuit relatos salvajes is totaal onrealistisch en zie ik ook niet zo snel in het echt gebeuren dus dan hoef ik ook niet de rest te kijken, ben daar heel makkelijk in. Ik hou ook niet van films zoals Jurassic World, Star Wars en Mad Max. Allemaal films met goede recensies. Kan ook helemaal aan mij liggen hoor dat zulke films mensen goed vinden. Films zoals Gone Girl vind ik dan weer wel ziek. Ik hou niet van oude films, liefst eentje van de laatste 5 jaar en gewoon standaard USA productie. Ik kan er geen een vinden en heb volgens mij 3 á 4 uur gezocht op imdb, zijn er zo weinig films die daar aan voldoen? En hoezo is Ex Machina realistisch maat. Dat is sci-fi, kan die film echt niet serieus nemen als ik een chick in zo'n kostuum de heletijd zie hoor. Scifi kan best realistisch zijn hoor? Maar goed dan blijven nog altijd tien aanraders over ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 zijn er zo weinig films die daar aan voldoen? A Most Violent Year Nightcrawler The Judge Whiplash Blue Ruin Trance Fruitvale Station Out of the Furnace Lone Survivor The Counselor Hiermee kun je al ff verder denk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten