Keeza Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; Tja, ik denk dat sommige films mij eenmaal niet liggen. Touching the Void was iets met bergbeklimmers oid, als ik het mij goed herinner? Everest al gezien? Schijnt ook wel een aardige film te zijn. Door mijn overvloed aan vrije tijd vandaag nog maar twee filmpjes gezien. Jurassic World (Colin Trevorrow, 2015) :: 7.2 Ben niet echt van de dinosaurus films, maar deze was best vermakelijk. Lekker spannend en het zat naar mijn mening goed in elkaar. Knap ook hoe ze al die special effects voor elkaar hebben gekregen. Dinosaurussen zagen er echt tof uit. Al met al een leuk 'wegkijk' filmpje. The Intern (Nancy Meyers, 2015) :: 7.4 De Niro is één van mijn favoriete acteurs en dan met name de serieuze De Niro uit al die crime films. Toch moet ik zeggen dat deze De Niro mij ook erg bevalt. Ik vond hem dan ook uitstekend in deze film en moest regelmatig om hem lachen. De film zelf was wat simpel, maar daardoor niet minder leuk. Een grappig concept/verhaal dat werd uitgewerkt en waarbij ik mij prima vermaakt heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Heb nu bijna de gehele lijst met films afgekeken die ik nog op mijn laptop had staan, met uitzondering van een paar films. Ik heb de echte toppers bewaard voor de komende dagen. Ik zal dan Birdman, Victoria, Legend en Me and Earl and the dying girl kijken. Dan ben ik klaar met de films welke ik gedownload had en begin ik met de Star Wars Saga en Fargo (de serie). Legend al in goeie kwaliteit te vinden dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; Tja, ik denk dat sommige films mij eenmaal niet liggen. Touching the Void was iets met bergbeklimmers oid, als ik het mij goed herinner? Everest al gezien? Schijnt ook wel een aardige film te zijn. Door mijn overvloed aan vrije tijd vandaag nog maar twee filmpjes gezien. Jurassic World (Colin Trevorrow, 2015) :: 7.2 Ben niet echt van de dinosaurus films, maar deze was best vermakelijk. Lekker spannend en het zat naar mijn mening goed in elkaar. Knap ook hoe ze al die special effects voor elkaar hebben gekregen. Dinosaurussen zagen er echt tof uit. Al met al een leuk 'wegkijk' filmpje. The Intern (Nancy Meyers, 2015) :: 7.4 De Niro is één van mijn favoriete acteurs en dan met name de serieuze De Niro uit al die crime films. Toch moet ik zeggen dat deze De Niro mij ook erg bevalt. Ik vond hem dan ook uitstekend in deze film en moest regelmatig om hem lachen. De film zelf was wat simpel, maar daardoor niet minder leuk. Een grappig concept/verhaal dat werd uitgewerkt en waarbij ik mij prima vermaakt heb. Ja lag me ook wel. Ligt me wel zulke films. En klopt bepaalde dingen gaan me logischerwijze meer liggen dan andere, anders zou het maar saai zijn hé :) The Lion King nog eens gekeken, was een mooie film. Zal ik nu wel weer een jaar of 5-10 niet meer kijken denk ik. Ik weet niet of ik hem eerder zag in het Engels gesproken. Was een herkijkje waar ik wel al langer zin in had. Opmerkelijk: [tekst]toen Mufasa stierf, was ik toch wel triestig en voelde ik tranen opkomen[/tekst]. Dat had ik niet vroeger toen ik die film bekeek als kind. Nog een paar Disneyfilms, iets meer dan 5 films, en dan ben ik klaar met Disney en stap ik over naar Japanse animé, met eerst hotaru no haka, spirited away en howl's moving castle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Legend al in goeie kwaliteit te vinden dan? Ik had hem in DVDrip gevonden volgens mij, maar kon geen subtitle vinden. Heb geprobeerd om het zonder subtitle te doen, maar dat Brits dat ze spreken is te 'plat' waardoor ik het niet tot nauwelijks verstond. Heb besloten om te wachten, want alles wat ik nu op internet zie zijn screeners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2016 Mijn vader vroeg vandaag of ik The Revenant al op Bluray kon kopen moet hier nog in de bioscoop komen :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Mijn vader vroeg vandaag of ik The Revenant al op Bluray kon kopen moet hier nog in de bioscoop komen :-D :-D haha. Hier pas op't einde van de maand. Vermoed dat bluray-release pas voor zomer zal zijn meerbepaald mei/juni wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2016 haha. Hier pas op't einde van de maand. Vermoed dat bluray-release pas voor zomer zal zijn meerbepaald mei/juni wellicht. Hier ook op't einde van de maand haha :P Zei die kan je denk echt niet voor Maart op Bluray verwachten.. Uiteindelijk F&F 7 gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Ik had hem in DVDrip gevonden volgens mij, maar kon geen subtitle vinden. Heb geprobeerd om het zonder subtitle te doen, maar dat Brits dat ze spreken is te 'plat' waardoor ik het niet tot nauwelijks verstond. Heb besloten om te wachten, want alles wat ik nu op internet zie zijn screeners. Die screeners ga ik echt niet aan beginnen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Ik had hem in DVDrip gevonden volgens mij, maar kon geen subtitle vinden. Heb geprobeerd om het zonder subtitle te doen, maar dat Brits dat ze spreken is te 'plat' waardoor ik het niet tot nauwelijks verstond. Heb besloten om te wachten, want alles wat ik nu op internet zie zijn screeners. Die screeners ga ik echt niet aan beginnen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Die screeners ga ik echt niet aan beginnen. :cab: Ja, me neither. Dat is echt drie keer niks. Enige optie is om te wachten. Verwacht wel een degelijke versie binnen een week of twee. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Inderdaad, dan draait 'ie gewoon in de bioscoop. Ik snap niet dat je zo eager kunt zijn om een film te zien, maar niet de moeite te nemen ff naar de bioscoop te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 V for Vendetta was een echte afknapper. Grootste minpunt is feit dat V niet echt overkomt door dat er een vertellersstem is overgeplakt - en ja dat stoort me enorm. Verschil met een animatiefilm is dat daar de mondjes nog bewegen, terwijl als hij praat er amper wat gebeurt met zijn masker. Ook weer zoiets dat er is ingestoken om nog eens extra mysterieus te doen, met opnieuw die 1000 shots per actiescène waardoor je eerder een epilepsie-aanval zou kunnen krijgen, dan zien wat er effectief gebeurt. Dan nog eens met zijn filosofisch geleuter dat nergens op slaat. Portman past totaal niet in de rol die zij speelt. En de setting was ook niet interessant of interessant uitgewerkt - want settings met een totalitair regime interesseren me normaal wel. Maar hier kwam het niet echt over. Een woord: verschrikkelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Vertellersstem? Hugo Weaving zat gewoon onder dat masker hoor. Verder ook wel benieuwd wat je er dan filosofisch hebt uitgehaald dat je onzin vond. Zelf vandaag nog eens Die Hard opgezet, blijft toch wel twee uur fantastisch vermaak. Geweldige Bruce Willis en Alan Rickman, sterk script (spanning, beetje humor, perfecte pacing), goeie actie, en dan de oneliners natuurlijk. 3,5*. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Inderdaad, dan draait 'ie gewoon in de bioscoop. Ik snap niet dat je zo eager kunt zijn om een film te zien, maar niet de moeite te nemen ff naar de bioscoop te gaan. Ben niet zo eager om 'em te zien. Over een week of drie kijk ik eens op internet en zie ik een redelijke versie van de film staan. Dan haal ik 'em van het internet en kijk 'em de week erop oid. Bij films die ik echt graag wil zien, ga ik wel direct naar de bios. Dat is zo'n 2 à 3 keer per jaar ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Vertellersstem? Hugo Weaving zat gewoon onder dat masker hoor. Verder ook wel benieuwd wat je er dan filosofisch hebt uitgehaald dat je onzin vond. Zelf vandaag nog eens Die Hard opgezet, blijft toch wel twee uur fantastisch vermaak. Geweldige Bruce Willis en Alan Rickman, sterk script (spanning, beetje humor, perfecte pacing), goeie actie, en dan de oneliners natuurlijk. 3,5*. Ja, dat is duidelijk (het is geen animatie), maar die stem liep niet samen met zijn handeling, dus ik ga er van uit dat dat een vertellerstem was (toen V aan het woord was), of dat kwam zo over althans. Iets raars. Hij praat en zijn mond beweegt niet? Wat hij precies van filosofische nonsens zei weet ik niet meer. Ben het alweer vergeten, maar bijvoorbeeld [spoiler=]toen hij dat eavea of zoiets redde, moest V weer zo nodig wat mysterieus beginnen doen met zijn filosofische nonsens en zogezegd diepzinnige gesprekken, terwijl ik het gevoel heb dat dat niets bijdraagt bij de film, maar alleen maar bijdraagt aan het effect bij de kijker: "WOW, zotte film". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Wtf man :-D Hij heeft een masker op, natuurlijk zie je z'n mond dan niet bewegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 De mond in zijn masker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Tijdje geleden dat ik hem gezien heb maar als je al op zo'n details gaat letten kan je toch nooit van een film genieten? Ik vond V for Vendetta echt een goede film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Het stoorde me echt enorm - kon er niet aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Kan me bij momenten ook enorm storen aan bepaalde dingen, maar hier snap ik je totaal niet. Best logisch dat een masker z'n mond niet beweegt hè :cab: [spoiler=beetje groot] Als ik dit masker op zet op een halloweenparty zie je de mond toch ook niet bewegen als ik praat ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Maar hoe praat je dan? Er moet toch geluid komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 True Cost gezien. Ik moest huilen. Verdomme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 V for Vendetta was een echte afknapper. Grootste minpunt is feit dat V niet echt overkomt door dat er een vertellersstem is overgeplakt - en ja dat stoort me enorm. Verschil met een animatiefilm is dat daar de mondjes nog bewegen, terwijl als hij praat er amper wat gebeurt met zijn masker. Ook weer zoiets dat er is ingestoken om nog eens extra mysterieus te doen, met opnieuw die 1000 shots per actiescène waardoor je eerder een epilepsie-aanval zou kunnen krijgen, dan zien wat er effectief gebeurt. Dan nog eens met zijn filosofisch geleuter dat nergens op slaat. Portman past totaal niet in de rol die zij speelt. En de setting was ook niet interessant of interessant uitgewerkt - want settings met een totalitair regime interesseren me normaal wel. Maar hier kwam het niet echt over. Een woord: verschrikkelijk! Goh zo'n review doet me fysiek pijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 (bewerkt) Ja, ik moet er ook niet over liegen, los van dat masker vond ik het niet goed. Sorry. Ik begin stilaan te denken dat actiefilms mijn ding niet zijn, want het valt de laatste tijd allemaal tegen. Uit zich ook uit op IMDb [spoiler=]7,42 War 12 6,59 Biography 37 6,58 Documentary 19 6,45 History 22 6,44 Crime 103 6,34 Drama 272 6,27 Romance 71 6,13 Mystery 68 5,68 Thriller 176 5,67 Sport 15 5,54 Animation 57 5,48 Fantasy 89 5,47 Family 80 5,45 Adventure 139 5,42 Musical 19 5,41 Horror 44 5,20 Sci-Fi 84 4,95 Action 150 4,92 Comedy 131 Al onderwaardeer ik misschien enkele films ook gewoon waarvan het qua vermaak goed zat, maar uiteindelijk toch te veel mankementen hadden. Dat is ook een mogelijkheid, maar dan nog blijft het wat laag. En blijf ik actiefilms kijken. Tja. Ik wil wel sowieso de must-see films gezien hebben, en er zijn genoeg actiefilms die meevallen, maar toch. Je kan er toch over nadenken om de focus te verleggen. Hoewel ik al hoofdzakelijk drama's kijk. Terwijl dat dat vroeger nooit het geval was. Ik weet het niet. Zo een doodgewone actiefilm. Ik vind het vaak te saai, niet interessant, en wat raar opgebouwd. Ik weet het gewoon niet waarom het zo tegenvalt. Maar goed, er zijn wel films die ik goed vind. The Matrix is zonder twijfel mijn favoriete actiefilm. Mijn favoriete komedie, eum.. Relatos salvajes? Even gekeken: Intouchables wellicht. Raar dat Fucking Amal ook als komedie staat op IMDb. Een reden dat komedies zo laag staat, is dat ik al zeker 30 "stonerfilms" gezien heb, en dat is duidelijk mijn genre niet. Een maat van mij kijkt daar heel graag naar. Hoewel 21 en 22 Jump Street wel goed zijn uiteraard. Ook de andere Amerikaanse/Britse komedies zijn mijn ding niet. Net zoals luchtige drama's. Dat valt quasi altijd tegen. Enkel zwarte humor vind ik goed en hier en daar een uitzondering dus. Of komedies waar je amper merkt dat het een komedie is. Bij science-fiction is het dan weer de zachte onrealistische sci/fi dat me niet ligt. Maar harde sci/fi of realistische sci/fi vind ik dan wel weer erg goed. Een genre van tegenstellingen bij mij. Potentieel mijn lievelingsgenre. Horror en fantasy zijn gewoon soms slecht, maar de goede films vind ik wel goed en plezant om naar te kijken. Ja, anders kan je beter stoppen met films kijken. 9 januari 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; Natuurlijk is die hele monoloog niet 'per definitie' nodig voor de film, maar het zet V wel meteen neer als het personage dat hij is. Het is de eerste kennismaking met hem als kijker en we kunnen daar meteen uithalen dat hij belezen, enorm welbespraakt en lichtjes excentriek is. Het zet het hele personage in feite al meteen neer (en het is ook gewoon fucking cool, maargoed, dat is natuurlijk een mening). Vind het wel zonde dat je het zelfs op politiek niveau niet kon waarderen, ken eigenlijk weinig andere films met zo'n revolutionaire vibe in zich. Beneath this mask there is more than flesh. Beneath this mask there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten