Simonsav Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 115. We Are Your Friends (Max Joseph, 2015) :: 5.5 Ik hoop dat je toch op z'n minst vaak hebt mogen genieten van Emily Ratajkowski :mrgy: Zelf Southpaw gezien vanavond. Was wel ok. Niet heel subtiel en ook niet bijster origineel maar keek wel prima weg. Gyllenhaal sterk, as usual, ook bizar om hem eerst zo mager te zien in Nightcrawler en nu belachelijk gespierd weer. Toegewijd is hij dus absoluut. Heb me wel heel hard zitten ergeren aan de dochter, wat een vervelend kutkind was dat, echt alleen maar overacting en dialoog die nooit uit zo'n klein kind haar mond zou komen. 3* Enfin, verder ook nog even een programmatje samengesteld wat ik hopelijk allemaal ga kunnen zien op het Filmfestival van Oostende dat hier over anderhalve week ofzo begint. Heb tickets besteld voor 8 films so far. 12/9 Waste Land (Pieter van Hees, België) 13/9 Schneider vs Bax (Alex van Warmerdam, Nederland) 14/9 Pod elektricheskimi oblakami / Under Electric Clouds (Aleksey German, Rusland) 14/9 Me and Earl and the Dying Girl (Alfonso Gomez-Rejon, USA) 14/9 Nessuno si Salva da Solo (Sergio Castellitto, Italië), de nieuwe Jasmine Trinca :love: 14/9 El Boton de Nacar (Patricio Guzman, Chili) 18/9 Sicario (Denis Villeneuve, USA) 18/9 Bridgend (Jeppe Rønde, Denemarken) Er is nog een 9de die ik wil zien, een Griekse film (Wednesday 4:45 AM) maar dat wordt moeilijk. Wel mooi divers programma denk ik zo. Iets uit België, iets uit NL, de nieuwe docu van Patricio Guzman (Nostalgia de la Luz raad ik iedereen sowieso al aan), iets uit Rusland, Italië en Scandinavië, en dan de 2 films waar ik dit najaar misschien wel het meest naar uitkeek met Sicario (nog steeds niets over gelezen of trailers gezien (h)) en Sundance winnaar Me and Earl and the Dying Girl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Tropa de Elite gezien zojuist, aangezien ik ook aan Narcos begonnen was. Niet zo lovend als sommige anderen hier maar vond het een genietbare actiefilm, maar wat mijn verbazing dan schetst, zo'n rating van bijvoorbeeld The New York Times met 0/100 :cab: Whaddup with that? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 (bewerkt) ff die regisseur bekeken, heeft al een paar films geregisseerd maar zeggen me niks.. Kan wel interessant zijn in ieder geval Ik ga het alvast een poging wagen geven denk ik. Ik hoop dat je toch op z'n minst vaak hebt mogen genieten van Emily Ratajkowski :mrgy: Zelf Southpaw gezien vanavond. Was wel ok. Niet heel subtiel en ook niet bijster origineel maar keek wel prima weg. Gyllenhaal sterk, as usual, ook bizar om hem eerst zo mager te zien in Nightcrawler en nu belachelijk gespierd weer. Toegewijd is hij dus absoluut. Heb me wel heel hard zitten ergeren aan de dochter, wat een vervelend kutkind was dat, echt alleen maar overacting en dialoog die nooit uit zo'n klein kind haar mond zou komen. 3* Enfin, verder ook nog even een programmatje samengesteld wat ik hopelijk allemaal ga kunnen zien op het Filmfestival van Oostende dat hier over anderhalve week ofzo begint. Heb tickets besteld voor 8 films so far. 12/9 Waste Land (Pieter van Hees, België) 13/9 Schneider vs Bax (Alex van Warmerdam, Nederland) 14/9 Pod elektricheskimi oblakami / Under Electric Clouds (Aleksey German, Rusland) 14/9 Me and Earl and the Dying Girl (Alfonso Gomez-Rejon, USA) 14/9 Nessuno si Salva da Solo (Sergio Castellitto, Italië), de nieuwe Jasmine Trinca :love: 14/9 El Boton de Nacar (Patricio Guzman, Chili) 18/9 Sicario (Denis Villeneuve, USA) 18/9 Bridgend (Jeppe Rønde, Denemarken) Er is nog een 9de die ik wil zien, een Griekse film (Wednesday 4:45 AM) maar dat wordt moeilijk. Wel mooi divers programma denk ik zo. Iets uit België, iets uit NL, de nieuwe docu van Patricio Guzman (Nostalgia de la Luz raad ik iedereen sowieso al aan), iets uit Rusland, Italië en Scandinavië, en dan de 2 films waar ik dit najaar misschien wel het meest naar uitkeek met Sicario (nog steeds niets over gelezen of trailers gezien (h)) en Sundance winnaar Me and Earl and the Dying Girl. Leuk programma. We gaan elkaar al zeker minstens 1x zien, want Sicario ga ik waarschijnlijk op dezelfde dag bekijken. Heb dan nog een drietal andere films gepland staan, maar voor andere tijdstippen, al had ik wel eventueel gedacht om op 14/9 ook te gaan. Maar ik moet het allemaal nog bekijken. Nadeel is dat ik geen film kan zien op laatste moment omdat ik een trein moet halen (en als er geen trein rijdt s'nachts heb ik een probleem :p ), maar door een onverwachte wending (lees hieronder), kan het gehele programma wel nog eens veranderen. Ik heb trouwens gevoel dat het programma aangepast is, want Bridgend heb ik niet zien staan, en die inhoud boeit me wel... en ook die Italiaanse film niet gezien. Ik ga trouwens waarschijnlijk een weekje in Oostende zitten (geheel onverwacht. verhaal is te lang om uit te leggen), maar ik kan logeren in Middelkerke. Dus kan ik iets flexibeler zijn (dan op twee dagen met de trein te gaan) :p Daarna ben ik aan het kijken om naar Barcelona/IJsland op reis te gaan (denk IJsland), dus zal dan weer wat stil liggen qua hobby's (behalve fotografie dan) En dan zal de gewone gang des levens weer van start gaan met mss een driedaagse Barcelona in oktober/november. Zou trouwens wel leuk zijn, want dan kijk ik nog wat meer films, want als je voor 20 euro heel wat films die je anders in de cinema zou zien, kunt bekijken, dan is dat mooi meegenomen (everest, true blood zag ik ook staan). 1 september 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Heb nog eens gekeken.. Dit voorlopig Films die ik al zeker zie: Sicario Pod elektritsjeskimi oblakami El Boton de Nacar Bridgend Heel waarschijnlijk zien: Efterskalv (99 procent zeker) Me and earl and the Dying Girl (klein gokje, want niet geheel mijn genre, maar trekt me ergens wel aan) Knight of Cups (zelfde klein gokje. the tree of life vond ik erg moeilijke film) True Story Everest Galloping Mind 2 september 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Ja, met die filmpas kun je zoveel tickets bestellen als je wil. Deze 8 films ga ik zéker doen waarschijnlijk, maar ik denk dat ik nog voor andere films alvast ook tickets bestel, kan dan zelf nog beslissen om te gaan als ik zou kunnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Ja precies, en lekker de stoeltjes bezet houden en er dan alsnog niet heen gaan. Zoiets doe ik nou noooooooooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 ja ik heb nog eens voordeeltarief waar ik nog zeven jaar gebruik kan van maken. Lekker met al twee avant-premieres is dat al uitbetaald, dan heb ik nog eens 7 films die ik wil zien - en eigenlijk gratis kan zien. Kan het dan beter daar doen, dan in de cinema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Ja precies, en lekker de stoeltjes bezet houden en er dan alsnog niet heen gaan. Zoiets doe ik nou noooooooooit. Van wie denk je dat ik het heb geleerd :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Ik kijk vrij weinig tv/films. Desondanks vind ik het wel leuk om te delen. Augustus Films 3. Michiel de Ruyter (Roel Reiné, 2015) :: 7.3 4. Ant-Man (Peyton Reed, 2015) :: 7.9 5. La isla mínima (Alberto Rodríguez, 2014) :: 6.9 Statistieken Totaal 3 films (maandgemiddelde: 2.5) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 0. - Middel (21 t/m 75 min.): 0. - Lang (meer dan 75 min.): 3. Totale speelduur: 373 min. Aantal films / series herzien: 0. Best beoordeeld: Ant-Man (7.9, 2de dit jaar). Slechtst beoordeeld: La isla mínima (6.9). Media-verdeling 1. 1. 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 (bewerkt) Zaterdag 12/09 Sicario 19.45 / Canada Zondag 13/09 Knight of Cups 19.30 / VS Maandag 14/09 Under Electric Clouds 14.00 / Rusland Maandag 14/09 Me and Earl and the Dying Girl 17.00 / VS Maandag 14/09 Galloping Mind 19.45 / Belgie Vrijdag 18/09 El Boton de Nacar 19.45 / Chili Zaterdag 19/09 Efterskalv (The Here After) 17.00 / Zweden Zaterdag 19/09 Bridgend 19.45 / Denemarken zal het worden. Everest weggevallen omdat die overlapte met el boton de nacar (en die kon ik maandagavond s'avonds laat niet meer kijken), heb afgesproken om hem met twee vriendinnen in cinema wel te zien en True Story paste er niet meer in, maar was geen vereiste. Leuk meegenomen dat mijn beste vriendin sinds kort in Bredene woont, dus die kan ik ook eens bezoeken, en er toevallig opendeurdagen zijn bij de weerradar van Jabbeke op 11 en 12 september. En Storms in Blankenberge heb ik ook nog nooit bezocht, en voor de rest kan ik de zee ook eens bezoeken :). Dus een weekje aan zee muv di/wo/do. 4 september 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Maandag om 14 en 17u dezelfde film dus? Dan zie ik je daar vast wel (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Maandag om 14 en 17u dezelfde film dus? Dan zie ik je daar vast wel (y) Ja :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 (bewerkt) Liefhebber van Zweedse films? Check Liefhebber van Moodysson? Check Liefhebber van Fucking Amal? Check Weer pareltje dus. Enkel nog Mammoth en Vi Ar Bast kijken van die regisseur als ik niets vergeet. Met wat geluk heb ik de hele filmografie van Moodysson en Fincher gezien nog voor het einde van het jaar :) 4 september 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Borat gisteren gezien, net zoals de twee afsluiters van de Harry Potter reeks. Laatste deel daarvan is goed, eerste wat minder. Borat was wel nog grappig vond ik. Die kan ik wel smaken. Misschien soms wat te grof maar goed.. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 (bewerkt) Iemand hier Victoria al gezien? Draait momenteel in een kleine bioscoop hier vlakbij en leek me wel wat. Of is dit weer een oudere film die nogmaals getoond wordt? :( 7 september 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Iemand hier Victoria al gezien? Draait momenteel in een kleine bioscoop hier vlakbij en leek me wel wat. Of is dit weer een oudere film die nogmaals getoond wordt? :( Iedereen die hem hier al heeft gezien, waaronder mezelf, was er heel erg positief over Dus, ga dat zien! ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Nou, Thijs was natuurlijk niet erg positief maar gewoon positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Ja maargoed, Thijs.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Ja, dikke aanrader die Victoria Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Drive nog eens gezien. Blijft een prachtfilm. Perfecte afwisseling tussen een aanvaardbare hoeveelheid brute actie (kort maar krachtig) en een overgrote meerderheid in een met stijl omgeven rust, gekenmerkt door zwijgzaamheid en focus op de mimiek van de hoofdpersonages en een prachtig decor namelijk Los Angeles. En dan nog eens een originele manier van het "in beeld brengen" van de feiten en die lekkere 80's vibe. Meesterwerkje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Vijf PAC Festival films zijn bekend, ik ben dit jaar weer van de partij. :) Son of Saul Me And Earl And The Dying Girl Carol A Perfect Day Pawn Sacrifice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Per toeval gestuit op Rudderless. Fantastisch, heeft mij van begin tot eind kunnen boeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Ja das zo'n under the radar filmpje dat nauwelijks aandacht heeft gekregen, onterecht ook en Billy Crudup is natuurlijk een grote held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Inderdaad, ook zijn de reviews gemixt moet ik zeggen, terwijl ik juist 'hard to please' ben met dit soort films. Uitstekend gespeeld en die liedjes vond ik ook fantastisch gezongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Ik had graag Prins gezien in de bioscoop maar toen ik keek waar die draaide was ik net te laat om de laatste voorstelling te zien. Nederlandse films zijn ook moeilijk te downloaden, ze staan niet op Popcorn en niet op Spotnet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten