Hwb Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Wat is er mis met Gladiator? Heel weinig, maar toch geen materiaal voor de top-10/-20? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Straks twee Godfathers in de top tien hoor. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Straks American Beauty op nummer 1 hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Straks American Beauty op nummer 1 hoor :cab: Weet je niet :cab: En wat dan nog? Geniale film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Ik ben ook geniaal, maar sta ook niet op nummer 1 OT: Weinig mis met American Beauty, maar zie Godfather liever hoger staan. Vind daarnaast dat hier mensen doen alsof Godfather een matige film is, maar dat alleen zeggen omdat ze niet bij de grijze massa willen horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 010 012 002 008 003 2494 The Shawshank Redemption (Frank Darabont, 1994) 009 007 004 007 008 2665 Se7en (David Fincher, 1995) 008 018 017 005 014 2699 The Godfather: Part II (Francis Ford Coppola, 1974) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Taxi Driver is overrated, Gladiator underrated. Juist andersom. Maar goed ben al blij dat die omhoog gegaan is. Cidade De Deus ook lichtjes omhoog. mooi. Inception naar beneden ben ik ook tevreden mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 (bewerkt) Oké, we kennen de winnaar dus al. Se7en belachelijk overrated, maar is wel de perfecte thriller. edit: Requiem for a Dream mist top 10 met maar 6 punten... En zeg nu net dat die film net buiten mijn top 100 staat :-D dat scheelde dus echt niet veel. Nu goed, vind dat er betere alternatieven zijn dan die vier films die we gezien hebben (11-10-9-8) 10 augustus 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Prima top 10 zo, komt aardig overeen met de mijne. Zou met het publiek hier trouwens ook niet hebben verwacht dat Se7en zo hoog zou staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Prima top 10 zo, komt aardig overeen met de mijne. Zou met het publiek hier trouwens ook niet hebben verwacht dat Se7en zo hoog zou staan. dacht dat er op fmzone één stem meer was met meer jouw type films, maar ik had eerlijk gezegd deze tendens ook niet verwacht. Misschien moet ik maar wat naar mezelf kijken :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Moet nog zoveel! Heb trouwens gelogen. Heb Lost in Translation gezin toen ie in de bios was. Vond het toen niks aan, maar kan mij er vrijwel niks van herinneren. Paar jaar later is het nog steeds een saaie film :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Eens. Godfather 2 overigens te laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Eens. Godfather 2 overigens te laag. :-D 8 is enorm hoog, hoog genoeg imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Daar ben ik het pertinent mee oneens Kyrill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Sowieso klopt het niet als hij onder The Godfather staat. De tweede is nog zoveel mooier, gelaagder en nog meer onderhuids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 007 008 016 028 019 2745 Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain (Jean-Pierre Jeunet, 2001) 006 003 001 002 002 2800 Pulp Fiction (Quentin Tarantino, 1994) 005 006 027 034 022 2848 Into the Wild (Sean Penn, 2007) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Amelie op 7 ;e :r :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Pulp Fiction veel te hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Amelie wel erg hoog hoor, is niet eens een lekker wijf. Pulp Fiction had ik het idee al bij dat deze uit de top 5 zou verdwijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Hmm verrassend. Had ofwel into the wild ofwel pulp fiction op podium verwacht;.. Het ergste van allemaal is is dat the dark knight dus nog niet is voorbijgekomen... ;e Ik vind het sowieso al een vreselijke top 10, want ofwel niet gezien, ofwel gewoon zwaar overschat, ofwel mijn ding niet (amélie en into the wild maar mocht AB winnen, geef ik die een kans, maar de kans is klein dat AB wint). Zou me zelfs niet verbazen als TDK zelfs nog tweede wordt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Hmm verrassend. Had ofwel into the wild ofwel pulp fiction op podium verwacht;.. Het ergste van allemaal is is dat the dark knight dus nog niet is voorbijgekomen... ;e Die staat er niet in ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Kan een film uit de top 5 niet plaatsen. Ff afwachten. Edit: Laat maar, komt omdat de nummer 5 al bekend is en er dus nog maar 4 over zijn. Dan wel duidelijk welke dat zijn. Ik hoop dan nog op een verrassing! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Mocht The Godfather winnen, kan ik er mee leven (moet hem wel nog zien, maar ik weet dat het wel een film is die me 'zou' moeten liggen'). AB gun ik het nu echt wel enorm hard. Fight Club nog niet gezien, dus kan ik niet over oordelen, (asap even op watchlist zetten voor deze week, heb ik eens tweedehands voor 2 euro op bluray kunnen kopen en kwaliteit is zeer goed) maar TDK vind ik echt zo zwaar overschat... Ik ga sowieso de top 10 films bekijken deze week die ik nog niet gezien had + Into The Wild (Amélie en TDK vielen wat tegen, en geef ik later dit jaar/volgend jaar een nieuwe kans). Laat maar: ik ga echt geen twee godfathers in een week kijken. En Pulp Fiction kijk ik sowieso al omdat die getoond werd op TV. En de rest al gezien. Amelie op 7 ;e :r :cab: Dacht dat amelié juist wel jouw ding was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Wat doet Se7en toch altijd in die top tien? Bijzonder matige film. Wel mooi dat Into The Wild nu de top vijf heeft gehaald! Pulp Fiction flink gedaald trouwens [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; waarom staat die film niet eens in jouw top 200? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Wat doet Se7en toch altijd in die top tien? Bijzonder matige film. Wel mooi dat Into The Wild nu de top vijf heeft gehaald! Pulp Fiction flink gedaald trouwens [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; waarom staat die film niet eens in jouw top 200? Se7en hoort ook niet in top 10. Staat wel in mijn top 100 omdat die niet slecht is, en goede thriller. Maar ik zie het geniale er niet in, die de top 10 rechtvaardigt. Volgend jaar geen punten van mijn kant hoor, tenzij ik afkom met een top 200 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten