timpy00 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 23 minuten geleden zei Keeza: Ja zeker volg ik het, voornamelijk de play offs probeer ik wat potten live mee te pakken. In de reguliere seizoen vind ik dat niet de moeite waard eerlijk gezegd. Gros van de spelers/organisaties denkt daar hetzelfde over heb ik dan ook vaak de indruk. De NBA heeft daar een 'oplossing' voor gevonden middels een nieuwe opzet met een toernooi midden in het seizoen (In-Season Tournament noemen ze het volgens mij), maar denk dat dat uiteindelijk anticlimax zal zijn. Waren al best veel teams die voor in season games spelers hebben gespaard. En best veel teams hebben best wel vette floors en shirts, dat vind ik wel mooi. De prijs is wel vooral leuk voor de bench spelers en minder voor de toppers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Op 1-12-2023 om 12:39 zei Keeza: Ja zeker volg ik het, voornamelijk de play offs probeer ik wat potten live mee te pakken. In de reguliere seizoen vind ik dat niet de moeite waard eerlijk gezegd. Gros van de spelers/organisaties denkt daar hetzelfde over heb ik dan ook vaak de indruk. De NBA heeft daar een 'oplossing' voor gevonden middels een nieuwe opzet met een toernooi midden in het seizoen (In-Season Tournament noemen ze het volgens mij), maar denk dat dat uiteindelijk anticlimax zal zijn. Volg daarnaast eerlijk gezegd meer spelers waar ik van gecharmeerd ben, dan echt teams. Ben dan ook echt fan van (pure) shooters zoals Devin Booker en Steph Curry. Maar bijvoorbeeld een Ja Morant vind ik ook tof, door zijn onvoorspelbaarheid en atletisch vermogen. Laatstgenoemde zit nu even een schorsing van 25 wedstrijden uit voor het laten zien van een pistool in een Instagram Live Nu de kwartfinales van In season tournament zijn denk ik wel dat gesteld kan worden dat de teams het serieus nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni ZZ Leiden gister kampioen geworden in eigen hal, alleen zoveel bier en flugel zuipen op dinsdag was geen strak plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni De Lakers hebben volgend seizoen twee keer James in het team. Pa Lebron en zoon Bronny, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Dikembe :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten