El Blanquito Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Dit is... wow... veruit de meest creatieve steal die ik ooit gezien heb [vine]ijBDpZKQPhl[/vine] En de Warriors zijn 68-7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 DDlbGWDflr0 ;-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 Denk je dat je alles gezien hebt, schiet Rivers 7-9 driepunter........... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 Doei D'Angelo's carrière. Wat een sukkel. Zal allemaal uiteindelijk wel meevallen ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Boston _O_ ik hou van dit team. Geweldige 2de helft van IT, nadat hij in de 1ste helft geen enkel puntje had gescoord. Warriors verliezen na 54 regular season games weer eens een thuis wedstrijd. Warriors hebben nog 5 wins nodig voor het record, nog 6 wedstrijden te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 En ze moeten nog naar San Antonio, gaat erom spannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Parker heeft wel al in een interview op de franse radio gezegd dat hij niet verbaasd zou zijn als de starters beide wedstrijden niet spelen. Boston een erg leuk en goed team. Stel je voor dat Kevin Durant daar signed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 'stel je voor dat Kevin Durant daar signed..' dat heb ik echt bij zoveel teams he. Stel je voor Kevin Durant bij de Warriors etc. Ik hoop wel dat San Antonio het record van de Celtics kan verbreken door heel het seizoen niet thuis te verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Kansloze pot weer gisteren, zo verspeel je je seed nog gewoon. Morris was enige die kwam om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Hele avond gestudeerd dus ga mezelf zo maar eens trakteren op een lekker potje NCAA. Heren kenners, wie wordt het, Oklahoma of Villanova? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 (bewerkt) Geen flauw idee, ik laat me graag verrassen :D eerste shot van de game, een 3 van Hield :D treffend 2 april 2016 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Tempootje hoor zo om mee te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Aan dit tempo halen ze allebei de 100 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Ik ben voor Oklahoma want Hield. Ben fan haha. Wel lekkere begin dit, kijken of ze dit gaan volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Ik ben voor Oklahoma want Hield. Ben fan haha. Wel lekkere begin dit, kijken of ze dit gaan volhouden. Hetzelfde hier. Altijd bijzonder hoe je dan een heel jaar lang letterlijk geen minuut CBB ziet en dan in een paar weken tijd een favoriet team/speler kunt ontwikkelen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Nova's defense jongens, 7 turnovers al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Het ziet er allemaal erg makkelijk uit bij Nova zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Dit vraagt om wat Buddy heroics. Maar potdikke wat is Nova goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Tering die play van Buddy net voor de time out. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Oklahoma sinds start van het tweede deel echt al 100 offensive rebounds :-D wel leuk zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Buddy kan zonder bal niet eens vrijkomen, Nova's defense is zo goed man. Aan de andere kant van de vloer is dit gewoon een hele slechte dag om Villanova tegen te komen :-D, ongekende shotmaking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Nou ik geloof het wel, kan de ogen niet meer open houden. Hoop voor jullie dat de volgende game spannender wordt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Via wat kijken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Bulls nu, hele belangrijke game, winst dan kwalificeer je jezelf eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Buddy kan zonder bal niet eens vrijkomen, Nova's defense is zo goed man. Aan de andere kant van de vloer is dit gewoon een hele slechte dag om Villanova tegen te komen :-D, ongekende shotmaking. Nou, zeg het maar. UNC of Nova? Ik neig toch naar Nova hoor, na dit te hebben gezien :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten