Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Luc Peters ook een potje gewonnen, leuk. edit: 2x al, o.a van Mervyn King!

Gisteren online gegooid tegen Dave Proosten, 8-5 verloren, hij is momenteel 1e reserve voor de UK Open, dus de kans is dus best groot dat hij daar heen mag.

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoepelijk kan Van Barneveld vandaag een aantal rondjes door komen. Zal de dag moeten beginnen tegen Krzysztof Kciuk. Op hetzelfde bord zijn ook Rob Cross (tegen Steve West) en Niels Zonneveld (tegen Mervyn King) ingedeeld. Boris Krcmar en Adrian Lewis spelen ook tegne elkaar op Bord 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Barneveld kwam weer vroeg in zijn partij 2-0 achter, maar weet wel met 6-3 te winnen. Speelt in de tweede ronde tegen Rob Cross.

Overigens kan Peter Wright vandaag de 2e plek op de wereldranglijst pakken als hij het toernooi wint. Van Gerwen namelijk al in de eerste ronde eruit.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-2-2021 om 17:35 zei Satyr:

Luc Peters ook een potje gewonnen, leuk. edit: 2x al, o.a van Mervyn King!

Gisteren online gegooid tegen Dave Proosten, 8-5 verloren, hij is momenteel 1e reserve voor de UK Open, dus de kans is dus best groot dat hij daar heen mag.

Er zijn 6 afmeldingen, maar ivm corona komen er geen invallers. Dave is niet blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een aardig sterk toernooitje gewonnen :)

1.thumb.png.48c494220461ce6b9cce1853010deb22.png

2.thumb.png.98c3ef44ca72416b1c2efb39de36e3b1.png

Sets kun je overslaan. Ik heb dus 35 legs gegooid, 27 daarvan gewonnen, 38x 100-139 gegooid, 14x 140-177 en 1x 180. Ik gooi veel op de 19, dus de 95-99 score zal de 20 ook wel aantikken. Ik gooide als hoogste finish een 170, gooide 5x een 14 darter en was 1x pas in 29 pijlen uit. Gemiddeld was ik in iets meer dan 20 pijlen uit in een leg, dat is dus 72,65 gemiddeld. De eerste negen pijlen leverden 75,10 gemiddeld op en dat verval mag ongeveer 10 zijn, liefst 5 of minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites