Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Michaelinho*:

Nentjes zijn 1e partij in ieder geval weer gewonnen. Als hij vandaag nog een goede dag heeft is de kans op een tourcard wel bijzonder groot. Voor Kist en Van de Pas lijkt toch al wel over en sluiten te zijn. Die zie ik ook morgen en overmorgen niet ineens heel ver komen. Tenzij Kist extreem gunstig loot ofzo. 

In Duitsland heb je 7 punten en een positief legsaldo nodig voor een Tourcard, of er moeten hele rare dingen gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Michaelinho*:

Luc Peters zou te doen moeten zijn. 

Luc mag je niet onderschatten hoor. Doet altijd goed op de grootste toernooien van Nederland (NDB). Kan wel eens een spannende pot worden, want is ook niet een jongen die zich makkelijk van de wijs laat brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Luc mag je niet onderschatten hoor. Doet altijd goed op de grootste toernooien van Nederland (NDB). Kan wel eens een spannende pot worden, want is ook niet een jongen die zich makkelijk van de wijs laat brengen.

Nee weet ik. Ik 'ken' hem van die NDB ranking toernooien (als in dat ik de NDB toernooien wel eens kijk/volg op YouTube). Staat daar inderdaad vaak in de finales. 

Maar puur op basis van ervaring en niveau zou Barney dat gewoon moeten winnen. Dat was mijn gedachtegang ;c

Jan Dekker nu 0-4 achter tegen Rusty-Jake. Lijkt wederom een vroege uitschakeling te worden. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites