Spring naar bijdragen

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Gisteren een goeie dartavond gehad, er was een rankingtoernooi hier in de buurt en daar ben ik heen gegaan. In de poule had ik pech, ik moest tegen twee hele sterke spelers en werd 3e van de 4 in de poule en gin g naar de B-ronde. In de B-ronde won ik eenvoudig twee keer en kwam zo in de halve finale. Daar trof ik zo'n jong gozertje die heel snel en ook goed kan gooien, als het loopt. Mist hij een keer de triple met de eerste pijl, dan gaat hij zeuren en zuchten, dus ik wist dat ik rustig aan moest doen en gewoon rustig mijn scores moest gooien. En dat ging prima, hij gooide amper triples en hielp zichzelf uit de wedstrijd. Ik gooide 105 en 89 uit, waarmee ik de finale haalde. In de finale trof ik iemand die op de 19 gooide ipv de 20, maar hij raakte helemaal niks. Ik stond al snel met 2-0 voor en de 3e leg was echt mijn beste ooit: Na 4 beurten stond ik op 12! (89, 125, 95, 180) Helaas ging ik toen nadenken en gooide geen 13 darter.

De nummer 1 en 2 uit mijn poule speelden de A-finale en die werd in respectievelijk 11, 13, 11, 12 en 13 darts gewonnen. De winnaar bleek achteraf ook aan de Q-school mee te hebben gedaan. En ja, die kan echt een pijltje gooien, hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had gekeken vanaf 10-7 ofzo volgens mij. Die Price stond wel lekker te gooien en vooral alle dubbels raak. Tot 12-7, mist 2 pijlen en tops, wordt gebroken, Lewis pakt eigen leg daarna en mist daarna single 16 voor matchdart op D16, 12-10. Dacht toen wel dat Lewis hem zou pakken, maar begint dan met 41 en Price gooit gewoon prima leg. Was prima pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haal de laatste tijd ook steeds vaker weer de darts uit de kast. Vandaag even een potje gespeeld tegen de PC, die ik op 40 gemiddeld heb gezet. Uiteindelijk zelf met een gemiddelde van 47.338 met 6-4 gewonnen. Had ruimer gekund, aangezien ik drie legs heb verloren dat ik dubbel 1 maar niet weg kreeg. Veel geoefend op de 19, waar ik nu echt beter in ben geworden. Nog even en een wereldtitel lonkt denk ik ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vrijdag een toernooitje, haalde de B-finale en we speelden best-of-7. Ik kwam 3-0 voor en gooide daarna 140, 100, 140 en liet dus 121 over. Enkele 20, triple 17 laat de bull en ik mis 'm nét. Net geen 12 darter dus. Uiteraard verlies ik de leg, ik kreeg zelfs nog 6 pijlen voor dubbel 10, maar het lukte maar niet. En ik verlies de finale met 3-4 :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites