Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb mezelf aangeleerd om in first person te rijden (cockpit view), omdat je de bochten dan iets beter in kan schatten. Third person zou ik bij de start aanraden, dat zorgt ervoor dat je mensen kan ontwijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe racen jullie? Dat je alleen je stuur en je spiegels ziet (first person zoals het eerste filmpje) of zeg maar in third person (je ziet je auto vanaf de achterkant)?

Met de normale auto's in third person, met open wheels boven de helm. In de auto first person is gewoon niks, want ik zie meer cockpit dan dat ik de weg zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de normale auto's in third person, met open wheels boven de helm. In de auto first person is gewoon niks, want ik zie meer cockpit dan dat ik de weg zie.

En open wheels is? een Formule 1 auto bijvoorbeeld? En dus ook deze Formula Gulf 1000?

EDIT: En ik zie nu als tip: Benzineverbruik - +/- 1L per ronde. Staat zoiets niet standaard gewoon ook wel "ok"? :cab:

In zo'n race moet ik zeker ook pitstops doen en alles?

Haha damn, gaat me wat worden dit :cab:

bewerkt door sirkeith
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie mijn ninja-edit trouwens voor nog wat meer opmerkingen / vragen :P

Er zijn geen pitstops nodig in de MURL races. Maar het totaal aan liters benzine dat je mee neemt staat standaard extreem hoog. Meer liters in je auto houdt in dat je een veel zwaardere en dus langzamere auto hebt. Daarom vermeld ik altijd het gemiddelde verbruik per ronde. Voor zondag zou je dus minimaal 20 liter in je auto moeten stoppen. Maar ik doe altijd 2/3 liter meer. Heb je wat speling.

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; De Oreca heeft ook een open cockpit maar is echt geen open wheel hoor ;c. De term zegt het al hè. Geen carrosserie over de wielen.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; je wil niet onnodig extra ballast meenemen, dus passen wij die vaak aan. Wat ik altijd doe is kijken hoeveel je per rondje verbruikt en dan altijd 1,5 rondje extra meenemen.

Overigens, voor de anderen die misschien te weinig meenemen. Als je net iets te kort komt, ga dan short shiften (op controller is dit standaard de R1 knop). Zo zorg je dat je minder verbruikt en de race kunt uitrijden. Dit omdat wanneer je zonder benzine komt te staan je geschrapt wordt uit de lijst, ook al ben je gefinished. Vooral dat laatste is onwijs lelijk.

Sirkeith, het lijkt misschien veel wat er op je af komt, maar je hebt het allemaal zo door. Het is alleen dat wij wat verder in het spel zijn, waardoor zulke dingen voor ons automatismen zijn geworden. Kom zondag of eerder meedoen en dan begeleiden we je er doorheen totdat het voor jou ook allemaal automatismen worden. Het klinkt moeilijker dan het is:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die ge-DSQ't worden nadat ze al gefinisht zijn klasseer ik gewoon in de MURL. Gelukkig nog nooit voor gekomen verder.

Ervaringsdeskundige op het gebied van te weinig benzine meenemen en dan niet finishen is [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];. Voor de jumpstarts moet je bij mij zijn. Ik maak hem zelf maar vast Richard :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere auto en baan is het zeg. Net een paar rondjes gereden en heb nu 1.13.9 als beste, vind ik vrij aardig haha

Edit: 1.12.6 nu

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Nette vooruitgang geboekt (y). Niet om je te ontmoedigen hoor, maar de beste tijd gereden door mij en [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; is 1:07.9.

Bekijk evt. ook het filmpje van mijn ronde die ik bij de Sakitto aankondigingspost gevoegd hebt. Misschien dat t je helpt om nog sneller te kunnen. Wees vooral niet te voorzichtig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nette vooruitgang geboekt (y). Niet om je te ontmoedigen hoor, maar de beste tijd gereden door mij en [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; is 1:07.9.

Bekijk evt. ook het filmpje van mijn ronde die ik bij de Sakitto aankondigingspost gevoegd hebt. Misschien dat t je helpt om nog sneller te kunnen. Wees vooral niet te voorzichtig :)

Gisteren ook al 1.11.9 gehaald, ik ga vooruit ;)

Maar bij die ronde stond ik bij de scherpe bocht naar rechts na het lange rechte stuk echt praktisch stil.... Daar kan ik dus nog zeker genoeg progressie boeken.

En hoe kan het trouwens dat hij nooit mijn snelste tijd opslaat? Hij staat nogsteeds op --:--:--.... Terwijl ik met zowel free practice als met time trial al "goed" heb gereden. En wel echt rondes die meetelden en dat ik niet in de grindbak heb gezeten :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites