Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

En de jumpstart van Michael vastgelegd, ik pleit voor een diskwalificatie :LO:

Dat was echt heel raar ja. Op mijn scherm sprong hij naar groen op het moment dat ik weg reed. Zelfs op de replay. Overigens bij beide chicanes heel vroeg geremd om dat weer goed te maken. En zelfs met een penalty van 5 seconden zou ik de race nog gewonnen hebben :D.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was echt heel raar ja. Op mijn scherm sprong hij naar groen op het moment dat ik weg reed. Zelfs op de replay. Overigens bij beide chicanes heel vroeg geremd om dat weer goed te maken. En zelfs met een penalty van 5 seconden zou ik de race nog gewonnen hebben :D.
Volgende keer zet ik hem er gewoon ernaast in de Lesmo's, geld overigens ook voor [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; ;c;c;c

---

1. Wil je dat het eerste seizoen van de MURL een vervolg krijgt?

a. Ja, mits degelijke raceklasse/circuits

2. Kies hieronder de raceklasse waarmee je volgend seizoen het liefst zou rijden. Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!)

Strawpoll

b. GT3

k. LMP1

m. Touring (Mercedes Benz 190E - BMW M3 30E - Ford Sierra)

3. Welke circuits zou je graag willen rijden in het volgende seizoen? Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!)

l. Mount Panaroma Bathurst

p. Oulton Park

w. Watkins Glen

4. Uit hoeveel raceweekenden zou een seizoen moeten bestaan?

a. Tevreden met het huidige aantal

5. Hoe lang mogen de races in aantal minuten maximaal duren?

Sprint Race/Main Race

c. Maximaal ongeveer 12/25 minuten (+/- 8/12 ronden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vul jij eens heel snel het vragenlijstje in Koen :LO:

:$:$:$

[spoiler=hier dan]1. Wil je dat het eerste seizoen van de MURL een vervolg krijgt?

a. Ja

b. Nee

2. Kies hieronder de raceklasse waarmee je volgend seizoen het liefst zou rijden. Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!)

Strawpoll

a. DTM - 2e seizoen

b. GT3

c. GT4

d. GT5 - Ginetta G40 junior

e. Renault Clio Cup

f. Formule A

g. Formule B

h. Formule C

i. Formule Gulf 1000

j.. Formule Rookie

k. LMP1

l. LMP2

m. Touring (Mercedes Benz 190E - BMW M3 30E - Ford Sierra)

3. Welke circuits zou je graag willen rijden in het volgende seizoen? Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!)

Strawpoll

a. Azure Circuit (Monaco GP)

b. Brands Hatch

c. Brno

d. Circuit de la Sarthe (24h Le Mans)

e. Catalunya GP

f. Donington

g. Dubai Autodrome

h. Hockenheim

i. Imola

j. Laguna Seca

k. Monza

l. Mount Panaroma Bathurst

m. Nürburgring GP

n. Nordschleife

o. Oschersleben GP

p. Oulton Park

q. Road America

r. Silverstone

s. Snetterton

t. Sonoma Raceway

u. Spa

v. Sakitto

w. Watkins Glen

x. Willow Springs

y. Zuhai

z. Zolder

4. Uit hoeveel raceweekenden zou een seizoen moeten bestaan?

a. Tevreden met het huidige aantal (Ik zou in ieder geval niet meer doen. Je kunt beter meerdere korte seizoenen hebben dan één lang seizoen. Uiteindelijk zal het een keer gaan doodbloeden en dan is het leuk als er daarvoor wel meerdere seizoenen zijn afgerond)

b. Minder dan 5, namelijk:

c. Meer dan 5, namelijk:

5. Hoe lang mogen de races in aantal minuten maximaal duren?

Sprint Race/Main Race

a. Maximaal ongeveer 7/15 minuten (+/- 4/8 ronden)

b. Maximaal ongeveer 10/20 minuten (+/- 6/10 ronden) (Zelf voorstander van kleinere rondjes omdat je ook nog met een kwalificatie en practice te maken heb. Wordt anders wel lang imo)

c. Maximaal ongeveer 12/25 minuten (+/- 8/12 ronden)

d. Maximaal ongeveer 15/30 minuten (+/- 10/15 ronden)

e. Maximaal ongeveer 20/40 minuten (+/- 12/20 ronden)

6. Heb je verder nog op en/of aanmerkingen op de MURL? Denk hierbij aan de organisatie, opzet van de raceweekenden of andere zaken die je graag toegevoegd zou willen hebben.

Nope

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Round 5 - Nürburgring GP

MURL - DTM Cup - Season 1

2zyvcza.jpg

Let op! Lees het kopje Tussenstand Poll Season 2 goed.

Race Informatie:

• Datum: zondag 19 juli 2015
  • Inschrijving: Geopend
  • Lobby open: 19:00
  • Race start: 19:45
  • Race format:
  • Practice: 45 minuten (start: 19:00)

• Kwalificatie: 15 minuten (start: 19:45)

• Warm-up*: 5 minuten

• Main Race: 8 rondes (start: +/- 20:05)

• Warm-up*: 5 minuten

• Sprint Race: 4 rondes (start: +/- 20:25)

* De warm-ups zijn ervoor om de laatste wijzigingen aan je set-up door te voeren. Denk hierbij aan je fuel load etc. De ervaring leert dat dit gedurende de kwalificatie vaak vergeten wordt.

Deelnemers:

Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION];

Aanwezigheid onbekend: [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

Afwezig: Jelle.; Glenn422; Mvdv; Mvdb_nl

Nürburgring GP:

[YOUTUBE]Wd-ziWVMDZY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]nH3zvtii1-Y[/YOUTUBE]

Aanvullende informatie:

• Regels: Houd rekening met de regels. Zie hier

• Set-up tips:
    • Benzineverbruik - +/- 4L per ronde
    • Brake pressure - 95% - 100%
    • Front & Rear Downforce
    • Gearbox ratio's

[*]Puntentelling:

• 1e plaats - 10 punten

• 2e plaats - 6 punten

• 3e plaats - 4 punten

• 4e plaats - 3 punten

• 5e plaats - 2 punten

• 6e plaats - 1 punt

• Pole position - 1 punt

• Handige links:

Tussenstand Poll Season 2:

Vrijwel alle actieve deelnemers hebben inmiddels de vragenlijst ingevuld, bedankt hiervoor! Het lijkt er op dat we volgend seizoen met de GT3's zullen gaan rijden. Maar omdat het allemaal heel dicht bij elkaar ligt en dit een vergelijkbare auto is als het vorige seizoen wil ik er zeker van zijn dat dit de eerste keuze van de meerderheid is. Er zijn er namelijk ook een heel aantal die hier niet voor gestemd hebben. Daarom onderstaand nogmaals een poll waarbij je dit keer maar 1 antwoord kunt geven. Kies nu dus voor je favoriete raceklasse! Ik heb DTM - seizoen 2 niet meer als mogelijke keuze toegevoegd, omdat ik er vanuit ga dat niemand die sowieso als eerste keus had.

De uitslag hiervan combineer ik met onderstaande uitslag.

Strawpoll

[spoiler=Tussenstand Polls]9la9kz.jpg2epndpc.jpg

Afsluiting:

We naderen het einde van het eerste seizoen en deze sluiten we af op Nürburgring. Ik hoop wederom op een mooie opkomst om er een mooie afsluiter van te maken. Tot zondag allemaal!

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top! Zowel Steven als Tom. hebben hun stem aangepast.

Steven: Formule C -> Formule Gulf

Tom. LMP1 -> Formule Gulf

Gestemd door: Montass (Formule B), Richard (Touring), Steven (Formule Gulf), Klap00r (Formule Gulf), Mvdb_nl (Touring), Tom. (Formule Gulf)

Dat maakt de huidige tussenstand als volgt;

Formule Gulf 1000 - 3 stemmen

Touring - 2 stemmen

Formule B - 1 stem

Ikzelf moet nog stemmen. Net als [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; en [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; en evt. nog degenen die bij de vorige ronde nog niet gestemd hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke duidelijk. Er is inmiddels door alle actieve deelnemers gestemd, alleen Mvdv heeft niet kunnen stemmen i.v.m. zijn vakantie. Ik zelf stem op Gulf dus dat zorgt ervoor dat een stem van Mvdv op iets anders niet uit zou maken.

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION];

'Eindstand' Poll - Race class MURL Season 2

1. Formule Gulf - 5 stemmen (Steven013, Tom., Keko, Klap00r, Michaelinho*)

2. Touring - 3 stemmen (Mvdb_nl, Richarð., Cerebral)

3. Formule B - 1 stem (Montass)

Dit houdt in dat we het komende seizoen met de Formule Gulf 1000 zullen rijden. Dit houdt ook in dat ik even goed ga kijken naar de tracklist kalender voor komend seizoen. Een flink aantal van de tracks waarop gestemd is zijn namelijk verre van geschikt voor de Formule Gulf. Ik ga mijn best doen om er iets moois van te maken!

Aanvullende informatie

Pitstops & Tyre wear

Na uitgebreid testen heb ik wederom besloten om GEEN pitstops in te voeren voor het komende seizoen. De bugs en glitches zijn nog altijd aanwezig en zullen alleen maar voor verminderd spelplezier zorgen.

Raceduur

Op basis van jullie antwoorden zullen de races iets verlengd worden. Er is een aantal keren gestemd op de optie; 15 minuten (sprint) & 30 minuten (main), maar ook een aantal keer voor iets minder minuten. Om iedereen een beetje tegemoet te komen heb ik voor de middenweg gekozen. Waar de races in het huidige format ongeveer 7 (sprint) & 15 minuten (main) zullen de races in het komende seizoen 12 (sprint) & 25 minuten (main) gaan duren. Op basis van deze totaaltijd zal ik per circuit het aantal te rijden rondjes bepalen. Schrik dus niet als je bij een circuit ineens 15 rondjes ziet staan, de rondetijd van het circuit is dan dus laag.

Seizoenslengte

Deze blijft ongewijzigd.

Publicatie kalender MURL Season 2

De kalender voor het nieuwe seizoen zal ik na afloop van de race op de Nürburgring publiceren. Dan is er ook voor iedereen weer de gelegenheid om zich in te schrijven voor het seizoen.

[MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Ben je er zondag ook bij? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites