Tom. Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Nog even de crash met [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; vanuit mijn perspectief: [video=youtube;hLC-oVaf3h4]https://www.youtube.com/watch?v=hLC-oVaf3h4 Dacht eerst dat het tikkie bewust was :D Maar werd vrij snel duidelijk wat de rede was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Je ziet me ook nog in de achteruitkijkspiegel vol gaan :-D Was echt niet mijn bedoeling. Die update heeft ook totaal niks gedaan zeg. Als ik de pit in ga, doet die alsnog geen pitstop. Dit spel is fantastisch, maar veelste veel bugs en dergelijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2015 Hahaha die Mitchell is ook nog vol in de rondte aan het spinnen na de crash :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2015 (bewerkt) Voor wat een simulator moet zijn vind ik de damage en physics beneden pijl. Of is dat zo ingesteld ofzo? Die Tom stuitert zo weer zonder kleerscheuren de baan op :mrg: Damage staat in onze races uit ;). En daarbij mogen game producenten altijd maar tot op zekere hoogte een damage model toevoegen aan de game. Grote auto merken verlenen medewerking aan zo'n game, maar willen vervolgens niet dat hun auto's in iedere huiskamer bij het minste of geringste volledig uit elkaar knallen. Slecht voor 't imago. Heel zielig eigenlijk, maar zo werkt het wel. Dat is ook de reden waarom er in de F1 games nauwelijks een damage model zit. Je ziet me ook nog in de achteruitkijkspiegel vol gaan :-D Was echt niet mijn bedoeling. Die update heeft ook totaal niks gedaan zeg. Als ik de pit in ga, doet die alsnog geen pitstop. Dit spel is fantastisch, maar veelste veel bugs en dergelijke. Volgens mij is dat geen (nieuwe) bug Mitchell. Ik had het vandaag in FP ook 2x, maar ik ben er al achter waar het aan ligt. Als je de pits in rijdt staat je pit strategy set-up zo ingesteld dat je geen benzine bijvult en geen banden wisselt. Als dit zo is rijdt hij namelijk gewoon door. Of hij ook door rijdt als je alleen benzine wilt bij vullen weet ik niet. Dat zou je even moeten testen. Ik heb zojuist weer even een testrace tegen de AI gereden op Monza en daarbij de tyre wear en pit stopt getest. Zowel tyre wear als de pit stop werkte prima, gister in een test ook al trouwens. De pit strategy klopt gewoon en de tyre pressure werd ook beide keren goed weergegeven. Ik had de tyre wear op x7 gezet en dan houden mijn banden het zo'n 5 à 5,5 ronden vol op Monza. Met de DTM was dat. Ook de AI heeft last van deze banden slijtage, want die gingen ook allemaal de pits in. 7 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2015 (bewerkt) Round 4 - Autodromo Nazionale Monza GP MURL - DTM Cup - Season 1 Race Informatie: Datum: zondag 12 juli 2015 Inschrijving: Geopend Lobby open: 19:00 Race start: 19:45 Race format: Practice: 45 minuten (start: 19:00) Kwalificatie: 15 minuten (start: 19:45) Warm-up*: 5 minuten Main Race: 8 rondes (start: +/- 20:05) Warm-up*: 5 minuten Sprint Race: 4 rondes (start: +/- 20:25) * De warm-ups zijn ervoor om de laatste wijzigingen aan je set-up door te voeren. Denk hierbij aan je fuel load etc. De ervaring leert dat dit gedurende de kwalificatie vaak vergeten wordt. Deelnemers: Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; Aanwezigheid onbekend: [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Noviomagus; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Afwezig: Jelle.; Glenn422; Keko; Mvdv; Monza GP: [YOUTUBE]t0_27wD_bBo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]cVjgYm6ARiw[/YOUTUBE] Aanvullende informatie: Regels: Houd rekening met de regels. Zie hier Set-up tips:Benzineverbruik - +/- 4,5L per ronde Brake pressure - 95% - 100% Front & Rear Downforce Gearbox ratio's [*]Puntentelling: 1e plaats - 10 punten 2e plaats - 6 punten 3e plaats - 4 punten 4e plaats - 3 punten 5e plaats - 2 punten 6e plaats - 1 punt Pole position - 1 punt Handige links: Kalender Uitslagen Algemeent klassement Afsluiting: We naderen het einde van het eerste seizoen en ditmaal reizen we af naar Italië, om daar te racen op het prachtige Monza. Het is nog niet helemaal duidelijk wie er allemaal aanwezig zullen zijn, maar ik hoop dat we de 7 à 8 weer zullen halen. Montass is er zeer waarschijnlijk niet bij, waardoor er naar alle waarschijnlijkheid kansen liggen om de achterstand iets dragelijker te maken. Tot zondag mensen! 9 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Ik ben er helaas weer niet bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Zondag ben ik op vakantie, een mooie reden om andermaal af te haken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Ik ben er wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Uiteraard aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2015 Uiteraard aanwezig. Helemaal top! Ik heb alvast goed nieuws voor je, je gaat je eerste punten scoren. Steven en Montass zijn er vrijwel zeker niet, dus minimaal 1 punt voor je :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2015 [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Mensen, een vraag. We zijn vanavond met maximaal 6 deelnemers. Mvdb_nl weet ook nog niet zeker of hij er is, in dat geval dus met 5. Dus, wat doen we? Willen jullie ook met 5/6 man gewoon rijden of verplaatsen jullie hem liever? Voor mij maakt het niets uit. Jullie beslissen. Verplaatsen kan evt. naar morgenavond, zelfde tijdstip. Dan weet ik in ieder geval dat Steven en Montass ook kunnen. Maar jullie misschien wel weer niet, dus de keus is aan jullie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Maakt mij niet zoveel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2015 Maakt mij niet zoveel uit. Aangezien er verder niemand heeft gereageerd ga ik er vanuit dat er geen bezwaren zijn. Dus ik open de lobby zo gewoon (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Verplaats m maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Verplaats m maar. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2015 Round 4 - Monza GP - Results MURL - DTM Cup - Season 1 Introductie: Er is al weer een week voorbij gevlogen sinds de laatste race in het eerste seizoen van de MURL, vanavond is de voorlaatste ronde in dit eerste seizoen verreden. Ditmaal vertrokken we naar ItalIë om daar te rijden op het prachtige Monza. Als gevolg van de vakantieperiode en de verschillende drukke schema's waren we helaas met maar 6 man, maar dat mocht de pret niet drukken. Grote afwezige was kampioenschapsleider Montass. Arrogantie of gewoon een kleine break in dit hectische seizoen? Zeker is in ieder geval dat de concurrentie de achterstand hierdoor wat dragelijker zal kunnen maken. Op basis van de prestaties in Catalunya lijken Cerebral, Tom en ikzelf de grootste kanshebbers op de overwinning, maar er kan natuurlijk van alles gebeuren! Definitieve startgrid: Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; Afwezig: [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Noviomagus; Belangstellenden*: [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; *Als de belangstellenden in het vervolg geen mention willen voor de uitslagen dan hoor ik dat van jullie. Kwalificatie - Main Race: De kwalificatie voor de Main Race liep voor vrijwel iedereen gesmeerd. Alleen Cerebral en ikzelf waren verre van tevreden. In mijn eigen oefensessies en ook in de practice voorafgaand aan de kwalificatie was ik ruim sneller dan 1:43. Het kwam er in de kwalificatie alleen niet helemaal uit. Desalniettemin was het meer dan voldoende om mijn 2e pole-position van het seizoen te pakken. Tom wist zich in zijn laatste paar rondjes nog te verbeteren en zat daardoor minder dan een seconde bij mij vandaan. Lolbroek Richard liet de kwaliteit van zijn tijden weer afhangen van het niveau van zijn grappen. Hij kwam wat laat op dreef, waardoor hij in de kwalificatie nog een persoonlijk snelste tijd wist neer te zetten. Ook voor Klap00r verliep de kwalificatie ver boven verwachting, met een 1:44.6 zette zij in haar laatste paar rondjes een PB neer. De verschillen zijn niet al te groot, dus dit beloofd veel goeds voor beide races. Race resultaten: Green Green Green! En dan is het de bedoeling dat je weg rijdt. Zelf was ik wellicht een klein tikje te vroeg, maar dit zou uiteindelijk niet uitgemaakt hebben voor de eind uitslag. Omdat ik al vanaf het begin vooraan reed is er vanuit mijn perspectief niet extreem veel te vertellen over de race. Ik heb nauwelijks gezien wat er achter mij gebeurde en dat is voor mij alleen maar positief. Op twee redelijke foutjes in de tweede chicane na verliep de race verder volledig volgens plan. Ik wist Cerebral op afstand te houden en tegen het einde van de race wist ik zelfs vrij ver uit te lopen. In de sprint race had ik het geluk om ook daar vanaf pole te mogen starten. Dit keer was ik wel gewoon netjes volgens de regels van mijn plek bij de start. Tom was ook heel goed weg en wist naast mij te komen in de run naar de eerste chicane. Bij het aan remmen van die chicane gebeurde er volgens mij van alles en ik vond het een wonder dat ik door niemand getorpedeerd werd. Zowel Klap00r, Tom. als Mvdb_nl vlogen vol rechtdoor. Ikzelf moest uitwijken waardoor Richard enigszins klem zat en ook Cerebral had goed last van de rest in de eerste chicane. Tom was gelukkig zo sportief om van het gas te gaan en achter ons weer aan te sluiten. Mvdb_nl deed dit ook, maar niet op de manier die hij wilde. Na wat contact (?) met Cerebral vloog hij op hoge snelheid van de baan, wat het einde van zijn race betekende. Klap00r zat er ook nog steeds goed bij en in de lesmo's kon ik zelf ook aansluiten bij Cerebral en Klap00r. Op het rechte stuk wat volgde had ik duidelijk meer topsnelheid dan Klap00r en kon haar dan ook redelijk eenvoudig in halen. In de run naar de Parabolica kwam ik net tekort om Cerebral te grazen te nemen, maar in de run naar de eerste chicane lukte het wel. Ik zat aan de buitenkant voor de knik naar rechts, maar had daardoor wel de binnenkant in de knik naar links. Cerebral accelereerde echter goed uit en ook Klap00r ging vervolgens weer het gevecht met ons aan. Zelf maakte ik een klein foutje waardoor de achterkant wat ging glijden en verloor daardoor weer twee plekken. In de chicane die volgde ging Cerebral de mist in en wist ik zowel Klap00r als Cerebral in te halen. Die twee bleven vervolgens met elkaar vechten en daardoor kon ik redelijk eenvoudig weg rijden. En hierdoor was ook de tweede overwinning binnen. Het heeft even geduurd, maar ook ik kan zeggen dat ik een race gewonnen heb. Helemaal top voelt het natuurlijk niet, want ik betwijfel of het ook gelukt zou zijn als Montass aanwezig was geweest. Podium - Main Race (Video - Volgt later) Podium - Sprint Race (Video - Volgt later) Volledige resultaten: Algemeent klassement (na 4 rondes): Omdat Montass er natuurlijk niet bij was is zijn achterstand met 21 punten verkleind. Er staat nog 1 race op het programma, maar met een voorsprong van 17 punten lijkt de titel voor Montass al in de tas. Het lijkt zeer onwaarschijnlijk dat hij in de laatste race nog 17 punten gaat verspelen. Ook mijn eigen 2e plaats lijkt redelijk zeker. Met name ook omdat Mvdb_nl al heeft laten weten de laatste race te moeten missen. Daardoor lijkt ook Cerebral al zeker van een 3e plek, of Steven moet in het laatste weekend een wonderlijke prestatie leveren. Handige links: Kalender Uitslagen Algemeen klassement Afsluiting: Iedereen weer bedankt voor hun aanwezigheid en hun enthousiaste en fanatieke deelname. De volgende race staat gepland op zondag 19 juli 2015 er wordt dan gereden op de Nürgburgring. Ik hoop ook voor de finale van dit eerste seizoen weer een mooie opkomst. Aansluitend op deze post zal ik morgen een korte evaluatie van het huidige seizoen posten. Daar heb ik ook een korte vragenlijst aan toegevoegd, waarbij jullie de kans krijgen om jullie input voor het tweede seizoen te geven. In ieder geval tot komende zondag en ik zie jullie input voor het nieuwe seizoen vanaf morgen graag tegemoet :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Er was inderdaad contact met Martin/Cerebral maar op zijn scherm niet, er was dus sprake van lag. Ik geef hem dus niet de schuld ofzo, kan gebeuren. Was toch totaal niet gemotiveerd tbf :-D Veel plezier allemaal nog, ik vertrek vrijdag naar Spanje om daar voor 11 dagen feest te vieren. In het nieuwe seizoen zal ik er weer staan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2015 (bewerkt) Evaluatie Project C.A.R.S. MURL Season 1 Vergeet niet onderstaande vragenlijst in te vullen! Het eerste seizoen in de MURL zit er bijna op. Er is staat nog één race op het programma en wel op de Nürburgring. Wat mij betreft een prachtige afsluiter voor een zeer geslaagd eerste seizoen. Vooruitlopend op het volgende seizoen, dat er wat mij betreft zeker gaat komen, wil ik samen met jullie het eerste seizoen evalueren. Want er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. Ook wil ik alle deelnemers mijn complimenten geven. Bij het organiseren van iets als dit is het altijd maar de vraag hoeveel van de mensen die zich inschrijven ook daadwerkelijk actief deelnemen. Omdat je natuurlijk met veel verschillende mensen op hetzelfde tijdstip aanwezig moet zijn kan dat soms lastig zijn. Echter, de opkomst tot nu toe valt me heel erg mee. We zijn iedere keer met een mooi deelnemers aantal en dan missen we er ook altijd nog 2 à 3. Maar ook voor wat betreft het racen ben ik zeer tevreden. Iedereen lijkt er plezier in te hebben, of ze nu voor of achteraan rijden, en er wordt ook goed en fair geracet. Aan iedereen het verzoek om dat in ieder geval zo voort te zetten! [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; Wijzigingen Season 2 Puntentelling De enige wijziging die voor het tweede seizoen al vast staat is een wijziging in de puntentelling. We zeggen het systeem waarbij de eerste 6 punten krijgen in de race vaarwel. In het nieuwe systeem krijgen namelijk de eerste 10 punten. Ik heb hier voor gekozen om het ook voor de mensen achterin leuk te houden. Aangezien we tot nu toe iedere keer met meer dan 6 coureurs waren vielen er altijd een paar buiten de boot. Omdat ik iedereen gemotiveerd wil houden en het idee wil geven dat ze iets 'bereiken' met de races pas ik de puntentelling met ingang van volgend seizoen aan. De puntentelling gaat er als volgt uit zien; 1e plaats - 15 punten 2e plaats - 12 punten 3e plaats - 9 punten 4e plaats - 7 punten 5e plaats - 6 punten 6e plaats - 5 punten 7e plaats - 4 punten 8e plaats - 3 punten 9e plaats - 2 punten 10e plaats - 1 punt Pole-position - 1 punt Pitstops Het was eigenlijk al de bedoeling om pitstops aan dit eerste seizoen toe te voegen. Maar door de talloze bugs heb ik dit toch maar niet gedaan. Nu patch 2.0 uit is lijken de bugs die ontstonden tijdens pitstops verholpen en als gevolg daarvan zou ik dit element graag aan de Main Race toevoegen. Ik wil er natuurlijk wel eerst zeker van zijn dat de pitstops gewoon goed werken, voor ik ze daadwerkelijk verplicht stel voor het tweede seizoen. Pitstops moeten een leuk strategie element toevoegen aan races, het moeten geen race vernietigende obstakels worden. Wanneer de pitstops blijken te werken dan is er straks in de Main Race één verplichte pitstop. Hierbij hoeft dan niet getankt te worden, maar moeten de banden wel verplicht gewisseld worden. Wanneer je dit doet mag je natuurlijk zelf weten. Pitstops - Tyre Wear Om er voor te zorgen dat iedereen verplicht een pitstop moet maken ben ik nu alvast tests aan het draaien met de Tyre Wear. Het idee is in ieder geval om de Tyre Degradation te versnellen. Dit houdt dus in dat je banden gedurende race zullen gaan slijten, tot op het punt waarop je duidelijk zult merken dat je de levensduur van je banden hebt overschreden. Voor de minder ervaren spelers, schrik niet, dit betekent niet dat je auto direct helemaal onbestuurbaar is. Ik zal bij de introductie voor iedere race aangeven hoe lang je banden ongeveer mee gaan, dus dan kun je je pitstop daar al op afstemmen. Ook hiervoor geldt weer dat ik dit nog aan het testen ben. En dat de invoer hiervan verre van definitief is. Maar met het oog op realisme en om er voor te zorgen dat strategie ook een rol gaat spelen wil ik wel kijken in hoeverre het werkt en wat er precies mogelijk is. Deze test zal ik nog eens herhalen zodra bekend is met welke raceklasse er volgend seizoen gereden gaat worden, hoe lang de races zullen zijn en op welke circuits er gereden gaat worden. Aan de hand hiervan kan ik dan ook bepalen in hoeverre de Tyre Wear opgeschroefd moet worden om ervoor te zorgen dat je de Main Race niet met één setje banden kunt overleven. Raceduur Een aantal mensen, waaronder ikzelf, zijn een voorstander van iets langere races. Het gaat hierbij dan zeker niet om races van meer dan 20 rondes, want het moet natuurlijk ook leuk blijven voor de minder ervaren spelers. Ook werd er eerder al eens aangegeven dat het aantal ronden afhankelijk moet zijn van de lengte van het circuit. Om het aantal te rijden ronden goed te kunnen bepalen vraag ik jullie in onderstaande vragenlijst hoe lang de beide races precies mogen duren in aantal minuten. Overige wijzigingen Alle overige wijzigingen zijn helemaal afhankelijk van jullie zelf. In onderstaande vragenlijst kunnen jullie namelijk aangeven met welke raceklasse jullie in het volgende seizoen willen rijden etc. Vragenlijst Maak het antwoord van je keuze dik gedrukt, of laat de antwoorden van de je keuze staan en verwijder de rest. Vul bij vraag 2 en 3 aub de strawpoll in via de link! Ingevuld door: Steven013; Michaelinho*, Klap00r; Tom.; 1. Wil je dat het eerste seizoen van de MURL een vervolg krijgt? a. Ja b. Nee 2. Kies hieronder de raceklasse waarmee je volgend seizoen het liefst zou rijden. Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!) Strawpoll a. DTM - 2e seizoen b. GT3 c. GT4 d. GT5 - Ginetta G40 junior e. Renault Clio Cup f. Formule A g. Formule B h. Formule C i. Formule Gulf 1000 j.. Formule Rookie k. LMP1 l. LMP2 m. Touring (Mercedes Benz 190E - BMW M3 30E - Ford Sierra) 3. Welke circuits zou je graag willen rijden in het volgende seizoen? Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!) Strawpoll a. Azure Circuit (Monaco GP) b. Brands Hatch c. Brno d. Circuit de la Sarthe (24h Le Mans) e. Catalunya GP f. Donington g. Dubai Autodrome h. Hockenheim i. Imola j. Laguna Seca k. Monza l. Mount Panaroma Bathurst m. Nürburgring GP n. Nordschleife o. Oschersleben GP p. Oulton Park q. Road America r. Silverstone s. Snetterton t. Sonoma Raceway u. Spa v. Sakitto w. Watkins Glen x. Willow Springs y. Zuhai z. Zolder 4. Uit hoeveel raceweekenden zou een seizoen moeten bestaan? a. Tevreden met het huidige aantal b. Minder dan 5, namelijk: c. Meer dan 5, namelijk: 5. Hoe lang mogen de races in aantal minuten maximaal duren? Sprint Race/Main Race a. Maximaal ongeveer 7/15 minuten (+/- 4/8 ronden) b. Maximaal ongeveer 10/20 minuten (+/- 6/10 ronden) c. Maximaal ongeveer 12/25 minuten (+/- 8/12 ronden) d. Maximaal ongeveer 15/30 minuten (+/- 10/15 ronden) e. Maximaal ongeveer 20/40 minuten (+/- 12/20 ronden) 6. Heb je verder nog op en/of aanmerkingen op de MURL? Denk hierbij aan de organisatie, opzet van de raceweekenden of andere zaken die je graag toegevoegd zou willen hebben. ............................................. Afsluiting Als iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en bekend is met welke raceklasse er gereden gaat worden, uit hoeveel weekenden het seizoen mag bestaan en hoe lang de races mogen duren, dan ga ik de kalender voor het nieuwe seizoen opmaken en publiceren. Alvast bedankt voor jullie input en medewerking! 13 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 1A 2B,I,K 3G,U,Z 4A 5D Tof eerste seizoen tot nog toe! Ben benieuwd naar het volgende. Blij dat Monza erop zit. Zal m'n solocrash vandaag of morgen nog eens uploaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 (bewerkt) [spoiler=Vragenlijst]1. Wil je dat het eerste seizoen van de MURL een vervolg krijgt? a. Ja 2. Kies hieronder de raceklasse waarmee je volgend seizoen het liefst zou rijden. Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!) f. Formule A h. Formule C k. LMP1 3. Welke circuits zou je graag willen rijden in het volgende seizoen? Kies max. 3 antwoorden! a. Azure Circuit (Monaco GP) d. Circuit de la Sarthe (24h Le Mans) u. Spa 4. Uit hoeveel raceweekenden zou een seizoen moeten bestaan? a. Tevreden met het huidige aantal 5. Hoe lang mogen de races in aantal minuten maximaal duren? Main Race/Sprint Race d. Maximaal ongeveer 15/30 minuten (+/- 10/15 ronden) 6. Heb je verder nog op en/of aanmerkingen op de MURL? Denk hierbij aan de organisatie, opzet van de raceweekenden of andere zaken die je graag toegevoegd zou willen hebben. Top organisatie, niks op aan te merken. 13 juli 2015 bewerkt door Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Van arrogantie is geen sprake geweest mensen. Had heel graag erbij willen zijn, maar was aan het BBQ'en. Had ook graag gezien dat de wedstrijd een avondje verzet zou worden, maar begrijpelijkerwijs ging dat niet door omdat er genoeg aanwezig waren. Hoe dan ook, denk dat Michael terecht gewonnen heeft. Zat al snel op die toptijd van 1:42, terwijl ik echt aan het schaven ben geweest met de afstelling van de auto en uiteindelijk kwam daar een 1:42,5 uit, maar dan nog is het de vraag of ik dat in de race ook had kunnen neerzetten. Voor het nieuwe seizoen lijken mij pitstops een leuke toevoeging. Beetje spelen met de afstelling, met je strategie en dat kan doorslaggevend zijn als je achter iemand vast zit en er niet voorbij kan komen. De tyre degradation moet ik zelf nog even testen, maar dat was voor mij nooit zo'n doorslaand succes, dus ben erg benieuwd wat we daarvan kunnen maken. Aanstaande zondag ben ik er als het goed is gewoon weer bij. [spoiler=Lista de preguntas] 1. Wil je dat het eerste seizoen van de MURL een vervolg krijgt? b. Nee Vond er geen reet aan dit seizoen, dus stop er maar mee ;c. Strawpoll a. DTM - 2e seizoen b. GT3 g. Formule B Vrijwel alles is prima, maar bovenstaande geniet mijn voorkeur. 3. Welke circuits zou je graag willen rijden in het volgende seizoen? Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!) Strawpoll l. Mount Panaroma Bathurst q. Road America v. Sakitto Ik heb hier maar gekozen voor drie nieuwe circuits, maar vind een herhaling van circuits ook niet erg. 4. Uit hoeveel raceweekenden zou een seizoen moeten bestaan? a. Tevreden met het huidige aantal Ik denk dat het huidige aantal prima zat is. Dat houdt het voor degene die liever niet met de raceklasse zou rijden, snel weer kan wisselen. Zo hou je het leuk voor iedereen. 5. Hoe lang mogen de races in aantal minuten maximaal duren? Sprint Race/Main Race a. Maximaal ongeveer 7/15 minuten (+/- 4/8 ronden) b. Maximaal ongeveer 10/20 minuten (+/- 6/10 ronden) c. Maximaal ongeveer 12/25 minuten (+/- 8/12 ronden) d. Maximaal ongeveer 15/30 minuten (+/- 10/15 ronden) e. Maximaal ongeveer 20/40 minuten (+/- 12/20 ronden) Kan wat mij betreft niet lang genoeg duren, maar ik laat anderen hierin bepalen. Kan mij zo voorstellen dat mensen liever niet een half uur zitten te rijden, terwijl ik gerust een uur lang kan racen. 6. Heb je verder nog op en/of aanmerkingen op de MURL? Denk hierbij aan de organisatie, opzet van de raceweekenden of andere zaken die je graag toegevoegd zou willen hebben. Een objectieve steward. Vond dat dit seizoen bijzonder slecht geregeld. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat een coureur dit weekend niet kon meerijden omdat men zich niet aan de afspraak hield en hierdoor de uitslag ongeldig wilde laten verklaren, wat direct verworpen werd. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak en zie hier heel graag verbetering in komen. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 1. Wil je dat het eerste seizoen van de MURL een vervolg krijgt? a. Ja 2. Kies hieronder de raceklasse waarmee je volgend seizoen het liefst zou rijden. Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!) b. GT3 g. Formule B m. Touring (Mercedes Benz 190E - BMW M3 30E - Ford Sierra) 3. Welke circuits zou je graag willen rijden in het volgende seizoen? Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!) h. Hockenheim i. Imola u. Spa 4. Uit hoeveel raceweekenden zou een seizoen moeten bestaan? c. Meer dan 5, namelijk: Stuk of 8. 5. Hoe lang mogen de races in aantal minuten maximaal duren? Sprint Race/Main Race c. Maximaal ongeveer 12/25 minuten (+/- 8/12 ronden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 [spoiler=Steven is een neger]1. Wil je dat het eerste seizoen van de MURL een vervolg krijgt? a. Ja 2. Kies hieronder de raceklasse waarmee je volgend seizoen het liefst zou rijden. Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!) e. Renault Clio Cup f. Formule A m. Touring (Mercedes Benz 190E - BMW M3 30E - Ford Sierra) 3. Welke circuits zou je graag willen rijden in het volgende seizoen? Kies max. 3 antwoorden! (Vul aub de strawpoll ook in!) g. Dubai Autodrome u. Spa x. Willow Springs 4. Uit hoeveel raceweekenden zou een seizoen moeten bestaan? a. Tevreden met het huidige aantal *Niet ontvreden bij meer/minder 5. Hoe lang mogen de races in aantal minuten maximaal duren? Sprint Race/Main Race d. Maximaal ongeveer 15/30 minuten (+/- 10/15 ronden) e. Maximaal ongeveer 20/40 minuten (+/- 12/20 ronden) *In ieder geval langer, vind ik zelf leuker. Mensen beginnen wat concentratie te verliezen en maken meer fouten, wat leidt, imo, tot "minder saaie races." 6. Heb je verder nog op en/of aanmerkingen op de MURL? Denk hierbij aan de organisatie, opzet van de raceweekenden of andere zaken die je graag toegevoegd zou willen hebben. Geen. Wil wel even zeggen dat je het tof organiseert, [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; en dat ik vind dat het een tof groepje is om mee te racen. Ondanks dat ik altijd achteraan rij. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Hier nog even het filmpje van m'n totaal onnodige crash in de main race van Monza: DRS is a bitch :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten