Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

Leuk gedaan boys. Al vind ik het wel jammer dat er gebruik wordt gemaakt van een expansion auto, oefenen/vergelijken heeft geen zin nu. Geen optie om andere gt3 auto's te gebruiken?

Die DTM auto is toch super makkelijk te besturen? Alleen brake pressie op 95 zetten en je bent prima to go.

Overigens, ik open nu een lobby samen met [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; voor de geïnteresseerden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Leuk gedaan boys. Al vind ik het wel jammer dat er gebruik wordt gemaakt van een expansion auto, oefenen/vergelijken heeft geen zin nu. Geen optie om andere gt3 auto's te gebruiken?

Die auto is vrijwel gelijk aan GT3. Enige verschil is de betere downforce en DRS. Oefen met een BMW Z4 GT3 bijv. en je merkt het verschil niet eens.

Daarbij is het voorstel ruim op tijd gedaan en heb ik bij de inschrijvingen verder geen bezwaren gehoord. Ook heb ik een paar pagina's terug al eens aan Mvdv uitgelegd waarom ik hier nu voor gekozen heb. Net als dat er verschillende momenten zijn geweest waarop ik de gelegenheid tot oefenen heb geboden. Het huidige seizoen blijft in hoofdlijnen gewoon gelijk.

Het is ook niet zo dat je van een vliegtuig op een boot overstapt hè ;). Er zitten echt geen secondes verschil tussen. Als jij met GT3 1:42 rijdt zul je met de DTM ook ongeveer op die tijd zitten. Oefenen heeft overigens wel degelijk zin, al is het maar voor de baan kennis.

Voor het volgende seizoen kan iedereen gewoon stemmen op zijn favoriete klasse. Zonder DLC content.

[MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; Vanmiddag is mijn Witcher middag ;c. Misschien dat ik er vanavond nog ben. Mochten jullie er zijn.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die vanavond willen racen?

Ik ben er vanavond ook wel verwacht ik. Stuur jullie wel een invite/message als ik er ben! Even een vraagje nog, jij kan komende zondag om 19.45? Volgens mij zei je dinsdag wel zoiets, maar ik weet het niet zeker meer ;c.

Misschien na 9 uur nog tijd, ga even flink aan de slag om die Oscherschleben baan in m'n kop te prenten want ik heb daar nog alle moeite mee.

Ik post vanavond of morgen de aankondiging voor het tweede raceweekend. Bevat ook weer twee filmpjes met een rondje wat ik gereden heb. Uiteraard niet mijn beste rondje, maar geeft zeker voor jou wel een duidelijk indicatie. Voor jou dezelfde vraag als voor Mitchell, jij verwacht er zondagavond om 19.45 bij te zijn? Weet niet of jij zondag ook eerst moet werken, maar zondag opent de lobby in principe weer om 19:00 zodat er eerst nog een practice sessie is van 45 minuten. Kan vanavond eventueel ook als je er om 21:00 bent.

Mocht je de filmpjes eerder willen bekijken, ze staan al online. YouTube kanaal -> MichaelinhoNL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er vanavond ook wel verwacht ik. Stuur jullie wel een invite/message als ik er ben! Even een vraagje nog, jij kan komende zondag om 19.45? Volgens mij zei je dinsdag wel zoiets, maar ik weet het niet zeker meer ;c.

Ik post vanavond of morgen de aankondiging voor het tweede raceweekend. Bevat ook weer twee filmpjes met een rondje wat ik gereden heb. Uiteraard niet mijn beste rondje, maar geeft zeker voor jou wel een duidelijk indicatie. Voor jou dezelfde vraag als voor Mitchell, jij verwacht er zondagavond om 19.45 bij te zijn? Weet niet of jij zondag ook eerst moet werken, maar zondag opent de lobby in principe weer om 19:00 zodat er eerst nog een practice sessie is van 45 minuten. Kan vanavond eventueel ook als je er om 21:00 bent.

Zondag moet ik weer werken tot 19:15 ja. Vaak om 19:00 al wel klaar en ook zo thuis, zal kijken hoe laat ik er ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, ik heb de afgelopen weken mezelf flink tekort gedaan. Dat het tilt sturen voor mij beter werkt is een gigantische misvatting. Rij nu ob Oschersleben ruim 4 seconden sneller met controllersticks:cab: Heb alleen wat moeite met hele scherpe bochten, maar daar kan ik wellicht nog wat aan sleutelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];

Jezus wat heb ik in mijn broek gepist. Maar goed, was een leuke avond. Werd goed geraced.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];

Jezus wat heb ik in mijn broek gepist. Maar goed, was een leuke avond. Werd goed geraced.

Zeg dat wel, heerlijk! Hahaha. Moet nog wel even leren wie wie is, maar dat komt vanzelf. Weet al wie Chris, Michael en Martin zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Round 2 - Oschersleben GP

MURL - DTM Cup - Season 1

id5ah5.jpg

Race Informatie:

• Datum: zondag 28 juni 2015
  • Inschrijving: Geopend
  • Lobby open: 19:00
  • Race start: 19:45
  • Race format:
  • Practice: 45 minuten (start: 19:00)

• Kwalificatie: 15 minuten (start: 19:45)

• Warm-up*: 5 minuten

• Main Race: 8 rondes (start: +/- 20:05)

• Warm-up*: 5 minuten

• Sprint Race: 4 rondes (start: +/- 20:25)

* De warm-ups zijn ervoor om de laatste wijzigingen aan je set-up door te voeren. Denk hierbij aan je fuel load etc. De ervaring leert dat dit gedurende de kwalificatie vaak vergeten wordt.

Deelnemers:

Aanwezig: Michaelinho*; Noviomagus; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];

Aanwezigheid onbekend: [MENTION=32708]Glenn422[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION];

Afwezig: Mvdv; Tom.; Jelle.;

Oschersleben GP:

[YOUTUBE]RPlb-lDwLp4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]vlGRnLh0-yE[/YOUTUBE]

Aanvullende informatie:

• Regels: Houd rekening met de regels. Zie hier

• Set-up tips:
    • Benzineverbruik - +/- 3L per ronde
    • Brake pressure - 95% - 100%
    • Front & Rear Downforce
    • Ride Height
    • Gearbox ratio's
    • Spring rates

[*]Puntentelling:

• 1e plaats - 10 punten

• 2e plaats - 6 punten

• 3e plaats - 4 punten

• 4e plaats - 3 punten

• 5e plaats - 2 punten

• 6e plaats - 1 punt

• Pole position - 1 punt

• Handige links:

Afsluiting:

Na een zeer geslaagd eerste raceweekend is het nu tijd voor raceweekend twee. Ik heb van voldoende mensen door gekregen dat ze aankomende zondag kunnen, dus het is dit keer niet nodig om de race te verplaatsen. Als Dans en Cerebral er ook blijken te zijn hebben we wederom een deelnemers veld van 9 man. Ik hoop dat zowel Tom als Jelle er de volgende keer wel bij kunnen zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik hoop dat alles verder duidelijk is, tot zondag mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites