Sanel Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 [YOUTUBE]ZdNK8L3ZdmE[/YOUTUBE] Doet me denken aan Arrow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 april 2015 Auteur Share Geplaatst 7 april 2015 [YOUTUBE]ZdNK8L3ZdmE[/YOUTUBE] Doet me denken aan Arrow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Wanneer begint deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Vandaag op Netflix geloof ik. Ik lees hier echt goede verhalen over. Hou helemaal niet van al die Marvel meuk, maar misschien maar even een aflevering meepakken van het weekend. Laat even weten wat je ervan vindt [MENTION=3816]Sanel[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Net de eerste aflevering gekeken welke mij absoluut niet tegenviel, van het weekend proberen om meer afleveringen te gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 april 2015 Auteur Share Geplaatst 10 april 2015 Vandaag op Netflix geloof ik. Ik lees hier echt goede verhalen over. Hou helemaal niet van al die Marvel meuk, maar misschien maar even een aflevering meepakken van het weekend. Laat even weten wat je ervan vindt [MENTION=3816]Sanel[/MENTION];. Ik hou er ook niet zo van, zal wel even laten weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 april 2015 Auteur Share Geplaatst 10 april 2015 Ik zie veel potentie in deze serie. Arrow, maar dan met diepgang. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Vond de eerste aflevering wel aardig. niet overdreven goed maar zeker interessant. Pluspunt ook dat er niet overdreven veel superheldgedoe in zit, dat staat me in al die andere series nogal tegen. Acteerwerk ook prima en het sfeertje was wel aardig. Pak er nog één of twee mee dit weekend om te kijken hoe het zich ontwikkelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Vond de eerste aflevering wel aardig. niet overdreven goed maar zeker interessant. Pluspunt ook dat er niet overdreven veel superheldgedoe in zit, dat staat me in al die andere series nogal tegen. Acteerwerk ook prima en het sfeertje was wel aardig. Pak er nog één of twee mee dit weekend om te kijken hoe het zich ontwikkelt. En hoe vind je het tot nu toe? Ik kijk nu E5 en ''A World on Fire'' en vind tot dusver erg gaaf en ook erg goed. De gevechten zijn heel gaaf gedaan en gefilmd en het verhaal/cast/acteerwerk is ook erg leuk en tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 En hoe vind je het tot nu toe? Ik kijk nu E5 en ''A World on Fire'' en vind tot dusver erg gaaf en ook erg goed. De gevechten zijn heel gaaf gedaan en gefilmd en het verhaal/cast/acteerwerk is ook erg leuk en tof. Heb er nog steeds maar twee gezien, maar die bevielen me zeer goed. Vandaag een dagje vrij dus zal er denk ik nog wel eentje meepakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Alles gezien. Heerlijk_O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Heb inmiddels de eerste 7 afleveringen gezien. Lekkere serie wel hoor! Al moet ik wel toegeven dat ik er wel een beetje in moest komen. Vond het in het begin een beetje donker/duister allemaal. Vond eerst dat blind zijn in combinatie met het vechten ook een wat vreemde combi. Maar werd al snel duidelijk waarom hij dat allemaal kan. Ben benieuwd naar de laatste paar eps :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Alles gezien. Heerlijk_O__O_ Inderdaad. Heerlijk eerste seizoen. De laatste paar waren echt super _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Goh, komt er een seizoen 2? Man, heerlijke serie hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 13 juni 2015 Share Geplaatst 13 juni 2015 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Nou. Ik heb best wel een zwak voor superheldenfilms, gewoon omdat het je zo lekker weer een jongetje laat voelen. Maar deze serie doet wat die films nalaten: diepgang verzorgen. Wat een lekkere serie zeg! Ziet er lekker strak uit, maar de opbouw is wel heel goed verzorgd. Heel goed dat de laatste aflevering dan ook pas Daredevil heet: de aflevering waarin zowel hij als [tekst]Kingpin (eindelijk in het wit) [/tekst]eindelijk gevormd lijken tot wat ze gaan zijn. Hoewel ik de comics nooit heb gelezen, maar na heel kort verdiepen schijnt dat het zo hoort te zijn. Enige minpuntje vond ik dat Fisk een tikkeltje overacted werd neergezet door D'Onofrio, vooral omdat hij het met zijn ticjes het enige echte 'comickarakter' werd. Visueel zie je daar ook maar heel sporadisch van. Dat was dus behoorlijk wennen, maar uiteindelijk heeft het wel wat (ik weet alleen niet of ik eraan gewend was, of dat het gewoon wat minder werd). Maar errug lekker dus, ik kijk al uit naar S02. Wordt misschien wel moeilijk om hieraan te tippen, maar er zijn meer series die me daarmee hebben verrast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Goh, dit tweede seizoen is ook weer lekker zeg :<. Ben nu bij ep. 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Elektra : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Elektra :< Huhu ja. Vind Karen anders ook wel een schatje hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Bijna seizoen een hiervan af, bevalt me zeer goed : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Heel season 2 er door gejast dit weekend ;c Wat een fucking goed seizoen. Smullen bij iedere ep. en wat een heerlijke verhaallijnen. Kom maar door met season 3 hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Vandaag ook S2 afgerondt... Kom tot 8.7/10 vond erg goed/tof. The Punisher _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten