Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Marvel's Daredevil

Sanel

Aanbevolen berichten

Vandaag op Netflix geloof ik. Ik lees hier echt goede verhalen over. Hou helemaal niet van al die Marvel meuk, maar misschien maar even een aflevering meepakken van het weekend. Laat even weten wat je ervan vindt [MENTION=3816]Sanel[/MENTION];.

Ik hou er ook niet zo van, zal wel even laten weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de eerste aflevering wel aardig. niet overdreven goed maar zeker interessant. Pluspunt ook dat er niet overdreven veel superheldgedoe in zit, dat staat me in al die andere series nogal tegen. Acteerwerk ook prima en het sfeertje was wel aardig. Pak er nog één of twee mee dit weekend om te kijken hoe het zich ontwikkelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de eerste aflevering wel aardig. niet overdreven goed maar zeker interessant. Pluspunt ook dat er niet overdreven veel superheldgedoe in zit, dat staat me in al die andere series nogal tegen. Acteerwerk ook prima en het sfeertje was wel aardig. Pak er nog één of twee mee dit weekend om te kijken hoe het zich ontwikkelt.

En hoe vind je het tot nu toe?

Ik kijk nu E5 en ''A World on Fire'' en vind tot dusver erg gaaf en ook erg goed. De gevechten zijn heel gaaf gedaan en gefilmd en het verhaal/cast/acteerwerk is ook erg leuk en tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe vind je het tot nu toe?

Ik kijk nu E5 en ''A World on Fire'' en vind tot dusver erg gaaf en ook erg goed. De gevechten zijn heel gaaf gedaan en gefilmd en het verhaal/cast/acteerwerk is ook erg leuk en tof.

Heb er nog steeds maar twee gezien, maar die bevielen me zeer goed. Vandaag een dagje vrij dus zal er denk ik nog wel eentje meepakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb inmiddels de eerste 7 afleveringen gezien. Lekkere serie wel hoor! Al moet ik wel toegeven dat ik er wel een beetje in moest komen. Vond het in het begin een beetje donker/duister allemaal. Vond eerst dat blind zijn in combinatie met het vechten ook een wat vreemde combi. Maar werd al snel duidelijk waarom hij dat allemaal kan. Ben benieuwd naar de laatste paar eps :<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou. Ik heb best wel een zwak voor superheldenfilms, gewoon omdat het je zo lekker weer een jongetje laat voelen. Maar deze serie doet wat die films nalaten: diepgang verzorgen. Wat een lekkere serie zeg! Ziet er lekker strak uit, maar de opbouw is wel heel goed verzorgd. Heel goed dat de laatste aflevering dan ook pas Daredevil heet: de aflevering waarin zowel hij als [tekst]Kingpin (eindelijk in het wit) [/tekst]eindelijk gevormd lijken tot wat ze gaan zijn. Hoewel ik de comics nooit heb gelezen, maar na heel kort verdiepen schijnt dat het zo hoort te zijn.

Enige minpuntje vond ik dat Fisk een tikkeltje overacted werd neergezet door D'Onofrio, vooral omdat hij het met zijn ticjes het enige echte 'comickarakter' werd. Visueel zie je daar ook maar heel sporadisch van. Dat was dus behoorlijk wennen, maar uiteindelijk heeft het wel wat (ik weet alleen niet of ik eraan gewend was, of dat het gewoon wat minder werd). Maar errug lekker dus, ik kijk al uit naar S02. Wordt misschien wel moeilijk om hieraan te tippen, maar er zijn meer series die me daarmee hebben verrast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites