Keeza Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 A gangster family epic set in 1919 Birmingham, England and centered on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby, who means to move up in the world. Deze serie was een tip van een maat van me en ik was na de eerste aflevering direct verkocht. Als je Boardwalk Empire hebt gezien, en je vond het tof, dan is 'Peaky Blinders' absoluut een aanrader. Het gaat hier om drie broers en een tante, een soort van familiebusiness dus, waarbij ze zich omhoog proberen te werken binnen het criminele circuit. Seizoen 3 staat in de planning voor 2015, maar er is nog geen exacte releasedatum bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 26 februari 2015 A gangster family epic set in 1919 Birmingham, England and centered on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby, who means to move up in the world. Deze serie was een tip van een maat van me en ik was na de eerste aflevering direct verkocht. Als je Boardwalk Empire hebt gezien, en je vond het tof, dan is 'Peaky Blinders' absoluut een aanrader. Het gaat hier om drie broers en een tante, een soort van familiebusiness dus, waarbij ze zich omhoog proberen te werken binnen het criminele circuit. Seizoen 3 staat in de planning voor 2015, maar er is nog geen exacte releasedatum bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 Kijk het ook, nu begin seizoen twee. Heerlijke serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 Beide seizoenen gezien. Geweldige serie. Cillian Murphy en Sam Neill zijn brilJant _O_ (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 26 februari 2015 Kijk het ook, nu begin seizoen twee. Heerlijke serie :) Seizoen twee was echt vet! Cillian Murphy Tommy! Wat een man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 Klinkt gaaf. Ga dit wel kijken als ik even wat minder lopende series heb. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Aflevering vijf van het eerste seizoen gezien. Moest er wel eerst in komen, maar het wordt allemaal steeds beter en boeiender. Cillian Murphy is inderdaad een enorme baas. Las ook dat Tom Hardy een rol heeft in het tweede seizoen. :< En die Grace is zo'n schatje. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2015 Las ook dat Tom Hardy een rol heeft in het tweede seizoen. :< Tom Hardy is een baas in het tweede seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Kwam deze serie toevallig tegen. Nu aflevering één kijken, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens12 Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Eerste seizoen gezien, tegen mijn verwachtingen in een top serie! Waar kijken jullie seizoen 2 als ik vragen mag? Op Netflix staat tot nu toe helaas alleen seizoen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Kopen bij de torrentboer Seizoen twee vind ik tot nu toe (eerste drie afleveringen gezien) iets minder goed. Komt misschien doordat je inmiddels al kent. Nog steeds erg prettig om te kijken overigens Ohjah, een conducteur sprak me laatst aan in de trein toen ik deze serie aan het kijken was :D "Goeie serie hè!?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Seizoen twee nu ook gezien; aardige cliffhanger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 november 2015 Auteur Share Geplaatst 19 november 2015 Al iets bekend over seizoen 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Al iets bekend over seizoen 3? http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/peaky-blinders-season-3-release-date-cillian-murphy-and-the-gang-to-start-shooting-next-week-a6669841.html [spoiler=spoiler]Schijnt dat er een foto is opgedoken met Tommy en Grace in trouwkledij. Nou zou dit ook best voor de hand liggen natuurlijk. Sommige mensen zeggen dat de foto fake is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 november 2015 Auteur Share Geplaatst 19 november 2015 http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/peaky-blinders-season-3-release-date-cillian-murphy-and-the-gang-to-start-shooting-next-week-a6669841.html [spoiler=spoiler]Schijnt dat er een foto is opgedoken met Tommy en Grace in trouwkledij. Nou zou dit ook best voor de hand liggen natuurlijk. Sommige mensen zeggen dat de foto fake is. Nice! Wat betreft je spoiler; ik verwacht wel dat het gaat gebeuren (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Deze serie is zo vet. Sam Neill als die corupte agent wat een baas _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Al iets bekend over seizoen 3? Deze serie is zo vet. Sam Neill als die corupte agent wat een baas _O_ Donderdag 22.00 uur Nederlandse tijd op BBC2 BRAND NEW SEASON Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Oeh vet. Heb net eerste seizoen uit. Topserie. Ben groot fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Donderdag 22.00 uur Nederlandse tijd op BBC2 BRAND NEW SEASON _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Al gekeken [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; ? Met al dat voetbal de laatste tijd geen tijd gehad, maar heb gisteren de eerste aflevering van seizoen drie bekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Al gekeken [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; ? Met al dat voetbal de laatste tijd geen tijd gehad, maar heb gisteren de eerste aflevering van seizoen drie bekeken Nee. Was het wat? Sowieso kijk ik al bijna honderd series door elkaar :r Hoorde gister ja dat het al uit is dit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 [spoiler=S03E03] Grace :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=mqmO2y9_jQk VANAVOND 15 november 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Oeh goeie. Ik wacht wel tot 'ie helemaal op Netflix staat of te downloaden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Oeh goeie. Ik wacht wel tot 'ie helemaal op Netflix staat of te downloaden is. Pfff de laatste vier afleveringen achter elkaar doorheen lopen jagen; finale was weer cray cray. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten