Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Peaky Blinders

Keeza

Aanbevolen berichten

A gangster family epic set in 1919 Birmingham, England and centered on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby, who means to move up in the world.

article-0-1BC1547B000005DC-880_634x451.jpg

Deze serie was een tip van een maat van me en ik was na de eerste aflevering direct verkocht. Als je Boardwalk Empire hebt gezien, en je vond het tof, dan is 'Peaky Blinders' absoluut een aanrader. Het gaat hier om drie broers en een tante, een soort van familiebusiness dus, waarbij ze zich omhoog proberen te werken binnen het criminele circuit.

Seizoen 3 staat in de planning voor 2015, maar er is nog geen exacte releasedatum bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A gangster family epic set in 1919 Birmingham, England and centered on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby, who means to move up in the world.

article-0-1BC1547B000005DC-880_634x451.jpg

Deze serie was een tip van een maat van me en ik was na de eerste aflevering direct verkocht. Als je Boardwalk Empire hebt gezien, en je vond het tof, dan is 'Peaky Blinders' absoluut een aanrader. Het gaat hier om drie broers en een tante, een soort van familiebusiness dus, waarbij ze zich omhoog proberen te werken binnen het criminele circuit.

Seizoen 3 staat in de planning voor 2015, maar er is nog geen exacte releasedatum bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aflevering vijf van het eerste seizoen gezien. Moest er wel eerst in komen, maar het wordt allemaal steeds beter en boeiender. Cillian Murphy is inderdaad een enorme baas. Las ook dat Tom Hardy een rol heeft in het tweede seizoen. :<

En die Grace is zo'n schatje. :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kopen bij de torrentboer

Seizoen twee vind ik tot nu toe (eerste drie afleveringen gezien) iets minder goed. Komt misschien doordat je inmiddels al kent. Nog steeds erg prettig om te kijken overigens

Ohjah, een conducteur sprak me laatst aan in de trein toen ik deze serie aan het kijken was :D "Goeie serie hè!?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al iets bekend over seizoen 3?

http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/peaky-blinders-season-3-release-date-cillian-murphy-and-the-gang-to-start-shooting-next-week-a6669841.html

[spoiler=spoiler]Schijnt dat er een foto is opgedoken met Tommy en Grace in trouwkledij. Nou zou dit ook best voor de hand liggen natuurlijk. Sommige mensen zeggen dat de foto fake is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/peaky-blinders-season-3-release-date-cillian-murphy-and-the-gang-to-start-shooting-next-week-a6669841.html

[spoiler=spoiler]Schijnt dat er een foto is opgedoken met Tommy en Grace in trouwkledij. Nou zou dit ook best voor de hand liggen natuurlijk. Sommige mensen zeggen dat de foto fake is.

Nice! Wat betreft je spoiler; ik verwacht wel dat het gaat gebeuren (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al gekeken [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; ? Met al dat voetbal de laatste tijd geen tijd gehad, maar heb gisteren de eerste aflevering van seizoen drie bekeken

Nee. Was het wat? Sowieso kijk ik al bijna honderd series door elkaar :r Hoorde gister ja dat het al uit is dit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites