Thierryvane Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Op de laatste dag kampioen worden, dat zijn de lekkerste. Dacht weer 'ns een Fantasy-team te creëren. En met succes. Ook de beker gewonnen (2-0). :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Fantasy, mensen die een team maken met Ronaldo, Messi en Ibra en dan verder allemaal mensen van 70 hahaha Zelf sta ik ook eerste met mn Fantasyteam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 4e geworden met Rio Ave (moesten eigenlijk 7e worden), heb ook nog de beker met hun gewonnen. Was wel een lekker team, maar ook echt weinig managers die erg actief waren. Met PEC Zwolle was dat anders, veel managers die actief waren en flink moeten strijden om de 6e plek te behouden, dat is uiteindelijk gelukt. Daar was mijn doel 9e en ik heb aan dat seizoen 1523 manager punten overgehouden. :D Nu weer 2 nieuwe teams kiezen, iemand nog tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Fantasy, als je als eerste of tweede een team kan kiezen in een competitie met veel teams, heb je een lage doelstelling en wordt je simpel kampioen of iig top-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; Hoe gaat het met je Bayern Munchen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Aardig, maar niet echt top. Wel eerste geworden, maar toen verloren van Premium Hertha BSC met trainingskamp, daarna twee keer gelijk tegen het team dat toen eerste stond. Nu volgens mij twee punten achter op de nr1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 4e geworden met Rio Ave (moesten eigenlijk 7e worden), heb ook nog de beker met hun gewonnen. Was wel een lekker team, maar ook echt weinig managers die erg actief waren. Met PEC Zwolle was dat anders, veel managers die actief waren en flink moeten strijden om de 6e plek te behouden, dat is uiteindelijk gelukt. Daar was mijn doel 9e en ik heb aan dat seizoen 1523 manager punten overgehouden. :D Nu weer 2 nieuwe teams kiezen, iemand nog tips? Netjes. Goed bezig vriend :) Als je 3 dagen kan wachten kan je mijn competitie joinen in Engeland. Iedereen hier is welkom. Heb maar max 6-8 man pas en de echt inactieve gooi ik eruit. En je mag elk team kiezen dat je wilt , ik doe denk United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Jongens, help. Na zoveel jaar weer eens met vrienden in een competitie. Ben Heerenveen, doelstelling 7. Maar ben echt kwijt wat goed is en wat slecht. Mensen tips? Wil 4-5-1 gaan spelen of 4-2-3-1. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; kan me vast helpen als ik dit topic doorkijk :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 451 schiet van afstand :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Jongens, help. Na zoveel jaar weer eens met vrienden in een competitie. Ben Heerenveen, doelstelling 7. Maar ben echt kwijt wat goed is en wat slecht. Mensen tips? Wil 4-5-1 gaan spelen of 4-2-3-1. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; kan me vast helpen als ik dit topic doorkijk :whistle: 4-3-3 zoek de vleugels of 3-4-3 zoek de vleugels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 451 schiet van afstand :LO: Ja dat heb ik nu staan inderdaad. Met een hoog baltempo en pressie en speelstijl rond de 65% 4-3-3 zoek de vleugels of 3-4-3 zoek de vleugels Mijn team is verrassend slecht, dus ik weet niet of dat gaat werken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Ja dat heb ik nu staan inderdaad. Met een hoog baltempo en pressie en speelstijl rond de 65% Mijn team is verrassend slecht, dus ik weet niet of dat gaat werken... Het is Eredivisie. 75% van de teams is nog altijd slechter dan jouw Heerenveen team ;) Protip: Elke dag spelers kopen en nog dezelfde dag (gescoutte spelers) doorverkopen met winst of dag erna (als je ze van een andere manager/cpu koopt in de competitie) Zo kom je heel snel aan veel betere spelers. Met dit team als gevolg: 30 winst 2 gelijk 1 verlies en al paar dagen kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; ja dat is waar natuurlijk. En is B nog steeds beter dan A? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; ja dat is waar natuurlijk. En is B nog steeds beter dan A? Naar mijn gevoel is B beter ja. Maar ik heb daar geen harde cijfers voor ofzo :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Naar mijn gevoel is B beter ja. Maar ik heb daar geen harde cijfers voor ofzo :P Haha oke, dank voor je hulp iig. Ik ga eens wat prutsen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Haha oke, dank voor je hulp iig. Ik ga eens wat prutsen :D Graag gedaan vriend :) :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Mijn keuze is uiteindelijk op Burnley en Cercle Brugge gevallen. Cercle Brugge ben ik al vrij zeker van mijn tactiek. Met Burnley (16e en dus degradatiekandidaat) ga ik denk ik voor een 4-2-3-1. Speelstijl: agressief en schiet van afstand. Aanvallers: alleen aanvallen. Middenvelders: neutraal. Verdedigers: blijf achterin. Verder wél mandekking, maar geen buitenspelval. Mentaliteit: defensief, baltempo: hoog baltempo en pressie spelen: 25%. Met pressie spelen ga ik denk ik meer rouleren, tegen een slechter team iets aanvallender en dus meer pressie, tegen een goed team minder pressie en minder aanvallend. Iemand nog tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Denk mijn beste seizoen ooit qua resultaten sinds m'n terugkeer op OSM. Kampioen met AZ. Twee keer knullig gelijkgespeeld, verder alles gewonnen. Enige minpuntje: de beker. Al vroeg een TK tegen waardoor ik met 2-1 verloor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Iemand met een onverslaanbare tactiek met Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ja dat heb ik nu staan inderdaad. Met een hoog baltempo en pressie en speelstijl rond de 65% Mijn team is verrassend slecht, dus ik weet niet of dat gaat werken... Ik speel ook 433 met slechte teams en dat werkt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas_Fey Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Kampioen met Feyenoord ongeslagen en bekerwinst alleen balen van dat 1 gelijkspelletje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 (bewerkt) Smalling + 7 anderen die niet bij de selectie zitten zijn voor de verkoop/doorverkoop. Tips/comments? Heb deze speeldag rust door voorronde beker en train me beste/meest talentvolle spelers :) 19 maart 2015 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Kan iemand mij uitleggen hoe de tactiek per linie werkt op OSM? Wanneer laat je een aanvaller meeverdedigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Manager van Parma 3e in de competitie met 51 punten, speelronde 21, vanavond tegen AC Milan (4e, 50 pt). Sta achter Inter (2e, 53 pt) en Fiorentina (1e, 56 pt). Speelde tot gister met Varela op een van de vleugelposities, maar AS Roma kwam met een bod van 34 miljoen, terwijl de beste man maar 13 waard is, en al 30 is :-D Was wel mijn topscoorder met 16 doelpunten, maar alsnog. Meteen geaccepteerd en Markovic binnengehaald. Belfoldi, Mauri en Iacobucci zitten al bij Parma, de rest is allemaal aangetrokken in de loop van het seizoen. Puscas wel redelijk omhoog gekregen voor zijn aankoopbedrag (1,5 milj). :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Tweede in China met Shanghai SIPG, prognose dertiende. Had gewoon eerste moeten worden. En ook in Duitsland tweede geworden (prognose tiende) achter het sterrenensemble van Bayern München. Dat team. :huhu: Twee keer op m'n donder gehad met TK. Uit mijn hoofd 7-3 en 6-0, nooit eerder zo hard verloren. Wél de beker gewonnen van datzelfde Bayern, nipt, met 0-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten