Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

4e geworden met Rio Ave (moesten eigenlijk 7e worden), heb ook nog de beker met hun gewonnen. Was wel een lekker team, maar ook echt weinig managers die erg actief waren. Met PEC Zwolle was dat anders, veel managers die actief waren en flink moeten strijden om de 6e plek te behouden, dat is uiteindelijk gelukt. Daar was mijn doel 9e en ik heb aan dat seizoen 1523 manager punten overgehouden. :D Nu weer 2 nieuwe teams kiezen, iemand nog tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4e geworden met Rio Ave (moesten eigenlijk 7e worden), heb ook nog de beker met hun gewonnen. Was wel een lekker team, maar ook echt weinig managers die erg actief waren. Met PEC Zwolle was dat anders, veel managers die actief waren en flink moeten strijden om de 6e plek te behouden, dat is uiteindelijk gelukt. Daar was mijn doel 9e en ik heb aan dat seizoen 1523 manager punten overgehouden. :D Nu weer 2 nieuwe teams kiezen, iemand nog tips?

Netjes. Goed bezig vriend :)

Als je 3 dagen kan wachten kan je mijn competitie joinen in Engeland. Iedereen hier is welkom. Heb maar max 6-8 man pas en de echt inactieve gooi ik eruit. En je mag elk team kiezen dat je wilt , ik doe denk United.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, help. Na zoveel jaar weer eens met vrienden in een competitie. Ben Heerenveen, doelstelling 7. Maar ben echt kwijt wat goed is en wat slecht. Mensen tips? Wil 4-5-1 gaan spelen of 4-2-3-1. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; kan me vast helpen als ik dit topic doorkijk :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, help. Na zoveel jaar weer eens met vrienden in een competitie. Ben Heerenveen, doelstelling 7. Maar ben echt kwijt wat goed is en wat slecht. Mensen tips? Wil 4-5-1 gaan spelen of 4-2-3-1. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; kan me vast helpen als ik dit topic doorkijk :whistle:

4-3-3 zoek de vleugels of 3-4-3 zoek de vleugels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

451 schiet van afstand :LO:

Ja dat heb ik nu staan inderdaad. Met een hoog baltempo en pressie en speelstijl rond de 65%

4-3-3 zoek de vleugels of 3-4-3 zoek de vleugels

Mijn team is verrassend slecht, dus ik weet niet of dat gaat werken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat heb ik nu staan inderdaad. Met een hoog baltempo en pressie en speelstijl rond de 65%

Mijn team is verrassend slecht, dus ik weet niet of dat gaat werken...

Het is Eredivisie. 75% van de teams is nog altijd slechter dan jouw Heerenveen team ;)

Protip: Elke dag spelers kopen en nog dezelfde dag (gescoutte spelers) doorverkopen met winst of dag erna (als je ze van een andere manager/cpu koopt in de competitie) Zo kom je heel snel aan veel betere spelers.

TuKYlpK.jpg

hcgT44t.jpg

EYi1m2P.jpg

EmJh837.jpg

Met dit team als gevolg:

KbFXiiZ.jpg

30 winst 2 gelijk 1 verlies en al paar dagen kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn keuze is uiteindelijk op Burnley en Cercle Brugge gevallen. Cercle Brugge ben ik al vrij zeker van mijn tactiek. Met Burnley (16e en dus degradatiekandidaat) ga ik denk ik voor een 4-2-3-1. Speelstijl: agressief en schiet van afstand. Aanvallers: alleen aanvallen. Middenvelders: neutraal. Verdedigers: blijf achterin. Verder wél mandekking, maar geen buitenspelval. Mentaliteit: defensief, baltempo: hoog baltempo en pressie spelen: 25%. Met pressie spelen ga ik denk ik meer rouleren, tegen een slechter team iets aanvallender en dus meer pressie, tegen een goed team minder pressie en minder aanvallend. Iemand nog tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

w1EEFhz.jpg

Smalling + 7 anderen die niet bij de selectie zitten zijn voor de verkoop/doorverkoop.

Tips/comments?

Heb deze speeldag rust door voorronde beker en train me beste/meest talentvolle spelers :)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manager van Parma 3e in de competitie met 51 punten, speelronde 21, vanavond tegen AC Milan (4e, 50 pt). Sta achter Inter (2e, 53 pt) en Fiorentina (1e, 56 pt). Speelde tot gister met Varela op een van de vleugelposities, maar AS Roma kwam met een bod van 34 miljoen, terwijl de beste man maar 13 waard is, en al 30 is :-D Was wel mijn topscoorder met 16 doelpunten, maar alsnog. Meteen geaccepteerd en Markovic binnengehaald.

parma.png

Belfoldi, Mauri en Iacobucci zitten al bij Parma, de rest is allemaal aangetrokken in de loop van het seizoen. Puscas wel redelijk omhoog gekregen voor zijn aankoopbedrag (1,5 milj). :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede in China met Shanghai SIPG, prognose dertiende. Had gewoon eerste moeten worden.

551285306c937-Schermafbeelding_2015-03-25_om_10.48.52.png

551285370b548-Schermafbeelding_2015-03-25_om_10.49.15.png

En ook in Duitsland tweede geworden (prognose tiende) achter het sterrenensemble van Bayern München. Dat team. :huhu: Twee keer op m'n donder gehad met TK. Uit mijn hoofd 7-3 en 6-0, nooit eerder zo hard verloren. Wél de beker gewonnen van datzelfde Bayern, nipt, met 0-1.

5512859825047-Schermafbeelding_2015-03-25_om_10.52.47.png

551285d415289-Schermafbeelding_2015-03-25_om_10.52.57.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites