Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

''MU Competitie Serie A''

Zo heet de competitie! [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=709]Elano[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; [MENTION=25000]Marceltjuh00[/MENTION];

[MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION];

Je bent te laat met inloggen [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION]; heeft Carpi al genomen [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; is Palermo en ik ben Empoli verder zijn alle anderen teams nog vrij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nja mij maakte het niet uit tot die Capri challenge kwam, maar achteraf gezien is de kans klein dat je wint, zeker omdat ik nog nooit boven de 6.000MP ben gekomen :-D

Kan zijn, doe dat maar enkel voor het plezier. Niet om het meeste punten:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar als je maandag 21 december met Carpi start en het meeste MP haalt van allemaal win je 150PSK dagen

Maar niemand hier maakt een schijn van kans daarmee. Er doen top 10 managers aan mee of beter ;)

En wat [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION];

Zegt gewoon voor lol spelen idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God, ik zit te bekijken welke teams ik kan nemen. Eerste blik: (zijn 3 teams bezet) oh, wil Fiorentina wel. *Kut, bezet in die 3 minuten* Daarna: hee, Inter nog vrij. *doet checken in 30 seconden* Kut, bezet.

Dan Roma maar :p Met zo;n doelstelling 11 team word ik sowieso 18e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites