Ben Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Kon het zonder je spelers ook :D maar had wel m'n spelers extra gemotiveerd op trainingskamp. Ik zie Real wel liever kampioen worden dan Barça, maar het is maar een spel natuurlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 ''MU Competitie Serie A'' Zo heet de competitie! [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=709]Elano[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; [MENTION=25000]Marceltjuh00[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; Je bent te laat met inloggen [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION]; heeft Carpi al genomen [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; is Palermo en ik ben Empoli verder zijn alle anderen teams nog vrij ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Ik kan er morgen pas in en ben dus lazio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Ik kan er morgen pas in en ben dus lazio. Als Lazio morgen nog vrij is kan jij Lazio zijn ;) (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION]; Ik hoop dat je het nog niet hebt gedaan voor die challenge want die start maandag pas :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION]; Ik hoop dat je het nog niet hebt gedaan voor die challenge want die start maandag pas :) Nee was van gedacht veranderd met Sassuolo. Wou uiteindelijk Carpi nemen dus deed ik dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 wat is dat toch met die teams reserveren? wie het eerst komt, eerst maalt. het is maar een spelletje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Ik kan er morgen pas in en ben dus lazio. Moet je vroeg inloggen :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Nja mij maakte het niet uit tot die Capri challenge kwam, maar achteraf gezien is de kans klein dat je wint, zeker omdat ik nog nooit boven de 6.000MP ben gekomen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Nja mij maakte het niet uit tot die Capri challenge kwam, maar achteraf gezien is de kans klein dat je wint, zeker omdat ik nog nooit boven de 6.000MP ben gekomen :-D Kan zijn, doe dat maar enkel voor het plezier. Niet om het meeste punten:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Nee maar als je maandag 21 december met Carpi start en het meeste MP haalt van allemaal win je 150PSK dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Nee maar als je maandag 21 december met Carpi start en het meeste MP haalt van allemaal win je 150PSK dagen Maar niemand hier maakt een schijn van kans daarmee. Er doen top 10 managers aan mee of beter ;) En wat [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; Zegt gewoon voor lol spelen idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Maar niemand hier maakt een schijn van kans daarmee. Er doen top 10 managers aan mee of beter ;) En wat [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; Zegt gewoon voor lol spelen idd. Beter dan top 10? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Beter dan top 10? :cab: Ja top 3/5 misschien ;) :P @De Jarno XD; Maakt toch niet uit of je nu al Carpi neemt of maandag pas. Zolang je competitie niet voor 21e speelt is prima toch? Overigens heeft PEC al toegang aangevraagd, rest nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Ik zat vanochtend erin maar nu moest ik weer toegang vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Ik sla een seizoen Italie over. Succes allemaal! Kyrill, tag me weer bij aankomend seizoen :). Dan ben ik er weer bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 (bewerkt) Vrienden van mij hebben net een nieuwe competitie gestart, ik sla toch helaas over dit keer 18 december 2015 bewerkt door Marceltjuh00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 God, ik zit te bekijken welke teams ik kan nemen. Eerste blik: (zijn 3 teams bezet) oh, wil Fiorentina wel. *Kut, bezet in die 3 minuten* Daarna: hee, Inter nog vrij. *doet checken in 30 seconden* Kut, bezet. Dan Roma maar :p Met zo;n doelstelling 11 team word ik sowieso 18e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Doelstelling was 16de. Me happy :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Netjes hoor. Zeer weinig tegen ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Doelstelling was 16de. Me happy :) Netjes man!! Mooi hoor :D [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Ik heb een bod gedaan op Ucan... Zou hem graag willen kopen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Hoeveel heb je? Je mag Strootje ook wel kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Hoeveel heb je? Je mag Strootje ook wel kopen. 8 miljoen!! Thnx maar als ik Strootman wil kopen moet ik 75% van mijn selectie eruitgooien. Liever Ucan..Ponce had ik ook wel gewild maar die heb je al verkocht xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Verdomme, heb ik Gerson gescout, blijkt dat Empoli hem al heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Verdomme, heb ik Gerson gescout, blijkt dat Empoli hem al heeft. Al bijna 24 uur ;) [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; Bood er nog 7.5 miljoen op maar heb 8.5 voor hem betaald ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten