Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

ja, ik heb nu mijn account vrij, maar ik vrees dat het dom is om nog te joinen, aangezien ik al telkens mijn doelstelling gehaald heb en dat graag zo wil houden. :p

edit : hoe komt het dat Watford slechts 15 spelers heeft?

edit2 : ik denk dat ik nog wel de doelstelling kan halen bij Watford, dus heb dat team maar gekozen.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mezelf ook maar eens aan een Fantasy competitie gewaagd, pff wat is dat lastig zeg een selectie samenstellen. Heb niet het gevoel dat deze selectie heel slecht is, maar dat het absoluut beter kan. Wilde in iedere linie 1 speler met ervaring hebben en spelers die er direct stonden en voor de bank talent om te trainen.

55dc4a40745a7-fantasy.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil mezelf eens wagen aan een Fantasy League. Hoe stellen jullie hier een zo goed mogelijke selectie samen?

Ben al te laat zie ik, maar toch: Ik probeer altijd een team te maken dat qua statts heel dicht bij elkaar ligt. Niet drie spitsen van 91, 77 en 65. Dat werkt niet. 77, 75 en 74 dan weer wel. En tja, jonge spelers uiteraard. Ervaring heeft volgens mij (?) geen toevoeging in OSM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nu een nieuwe competitie start, zijn dan alle transfers gewoon doorgevoerd of komt er nog een update? Aangezien spelers als Bouy en Hebling nu al bij PEC staan en ik een nieuwe competitie wil starten, maar het liefst wel met de nieuwe update ;) [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];) [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

bewerkt door Boeruh!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nu een nieuwe competitie start, zijn dan alle transfers gewoon doorgevoerd of komt er nog een update? Aangezien spelers als Bouy en Hebling nu al bij PEC staan en ik een nieuwe competitie wil starten, maar het liefst wel met de nieuwe update ;) [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];) [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

Shiiiiitt, ik open dus een nieuwe competitie, vergeet ik aan te vinken dat ik mensen moet accepteren (ik dacht ff dat er bedoeld werd dat ik alleen maar mensen kon uitnodigen en ze niet een aanvraag konden doen). De competitie was bedoeld voor het PSV Forum, maar binnen twee minuten zaten er dus al andere mensen in die niet willen verlaten :( Flink balen dit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shiiiiitt, ik open dus een nieuwe competitie, vergeet ik aan te vinken dat ik mensen moet accepteren (ik dacht ff dat er bedoeld werd dat ik alleen maar mensen kon uitnodigen en ze niet een aanvraag konden doen). De competitie was bedoeld voor het PSV Forum, maar binnen twee minuten zaten er dus al andere mensen in die niet willen verlaten :( Flink balen dit...

kan je ze er niet uitgooien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites