Ozan Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Wat een heerlijk, maar toch ook lelijk einde. [tekst]Cheng Zhi natuurlijk perfect op tijd om Audrey op te wachten was het lelijk gedeelte. Dat ik het totaal niet verwachte is het geweldige eraan (d)[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2014 Geweldig slot, enorm genoten van dit seizoen. Het was echt ouderwets 24 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Toffe laatste aflevering inderdaad. [spoiler=Audrey]De dood van Audrey had ik niet zien aankomen. Alleen het einde was wel heel erg voorspelbaar. Laat in ieder geval genoeg open voor een tweede seizoen. Is daar al iets over bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2014 Toffe laatste aflevering inderdaad. [spoiler=Audrey]De dood van Audrey had ik niet zien aankomen. Alleen het einde was wel heel erg voorspelbaar. Laat in ieder geval genoeg open voor een tweede seizoen. Is daar al iets over bekend? [spoiler=einde]Ben eigenlijk wel 'blij' dat ze dood is, vond haar maar een irritante personage dit jaar. Kate mag wat mij betreft sowieso terugkeren, wat een heldin en sweety ook :< Het was misschien wel te voorspelbaar dat Jack weer meer is genomen door de Rusjes, al kon ik 1,2,3 niet plaatsen met wie hij meeging. Hoop iig op een nieuw seizoen, zou mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Redelijke laatste aflevering, [tekst]dood van Audrey had niet gemogen hoor [/tekst] :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Wel heel erg zonde van de 12 uur later.... Had van mij wel gewoon weer 24 afleveringen mogen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Inmiddels de eerste 4 seizoenen achter de rug. Vond het 4e toch wel het leukste.(d) 5 schijnt ook erg goed te zijn, die kan er in de vakantie ook nog wel doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Vorig jaar dus t/m seizoen 6 gezien. Gisteren met seizoen 7 begonnen. Blijft lekker dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Vorig jaar dus t/m seizoen 6 gezien. Gisteren met seizoen 7 begonnen. Blijft lekker dit. Ik hoop nog steeds dat er een seizoen 10 gaat komen. Daar zijn nog wel steeds plannen voor geloof ik. Vond seizoen 7 ook echt een heel lekker seizoen, 8 vond ik wel veruit de minste. 9 (de miniserie van 12 eps) vond ik dan wel weer erg aangenaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 We zijn er helemaal doorheen. Seizoen 10 gaat er waarschijnlijk komen ja, alleen dan een spin-off waarin Jack Bauer hooguit een gastrol krijgt. Verder een aantal personages uit seizoen 9, hopelijk zit Kate daarbij. Hoofdpersoon zou een twintiger zijn. Verder zat bij seizoen 9 in de DVD een klein filmpje waarin Almeida een plattegrond in handen krijgt om te ontsnappen. Misschien komt die dus ook nog terug. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; http://www.24spoilers.com/2014/09/30/24-solitary-feature-tony-almeida/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Nice :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Serie 24 komt terug met geheel nieuwe cast Gepubliceerd: 15 januari 2016 19:46 Laatste update: 15 januari 2016 20:02 De Amerikaanse tv-zender Fox heeft een pilot besteld van een nieuwe serie van 24. De cast is volledig vernieuwd. In plaats van Kiefer Sutherland, die Jack Bauer speelde, willen de makers nu een Afro-Amerikaanse acteur als hoofdrolspeler, meldt Entertainment Weekly. De nieuwe serie heet 24: Legacy. De opzet is hetzelfde als voorheen, de gebeurtenissen zijn in real-time te volgen, elke aflevering gaat over een uur van een etmaal waarin veel gebeurt en het tempo ligt hoog. Personage Het nieuwe hoofdpersonage heet Eric Carter. Hij wil, met de Counter Terrorist Unit, een grootschalige terroristische aanval tegenhouden. Anders dan eerder ligt de nadruk minder op een personage. Er is naast Carter ook een vrouwelijk hoofdpersonage. 24 ging in 2001 van start en liep door tot 2010. In 2014 kwam er nog een negende seizoen onder de titel 24: Live Another Day, toen nog wel met Kiefer Sutherland. Bron: Nu.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 :< Zal wel 2017 worden? Al vind ik het wel jammer dat we Jack Bauer moeten missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 :< Zal wel 2017 worden? Al vind ik het wel jammer dat we Jack Bauer moeten missen. Die kans is best groot ja. Het lijkt me dat ze nog moeten beginnen met filmen. Laten we hopen dat Yvonne Strahovski de vrouwelijke speelster is :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten