Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

24

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Toffe laatste aflevering inderdaad.

[spoiler=Audrey]De dood van Audrey had ik niet zien aankomen.

Alleen het einde was wel heel erg voorspelbaar. Laat in ieder geval genoeg open voor een tweede seizoen. Is daar al iets over bekend?

[spoiler=einde]Ben eigenlijk wel 'blij' dat ze dood is, vond haar maar een irritante personage dit jaar. Kate mag wat mij betreft sowieso terugkeren, wat een heldin en sweety ook :< Het was misschien wel te voorspelbaar dat Jack weer meer is genomen door de Rusjes, al kon ik 1,2,3 niet plaatsen met wie hij meeging. Hoop iig op een nieuw seizoen, zou mooi zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar dus t/m seizoen 6 gezien. Gisteren met seizoen 7 begonnen. Blijft lekker dit.

Ik hoop nog steeds dat er een seizoen 10 gaat komen. Daar zijn nog wel steeds plannen voor geloof ik. Vond seizoen 7 ook echt een heel lekker seizoen, 8 vond ik wel veruit de minste. 9 (de miniserie van 12 eps) vond ik dan wel weer erg aangenaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn er helemaal doorheen. Seizoen 10 gaat er waarschijnlijk komen ja, alleen dan een spin-off waarin Jack Bauer hooguit een gastrol krijgt. Verder een aantal personages uit seizoen 9, hopelijk zit Kate daarbij. Hoofdpersoon zou een twintiger zijn. Verder zat bij seizoen 9 in de DVD een klein filmpje waarin Almeida een plattegrond in handen krijgt om te ontsnappen. Misschien komt die dus ook nog terug. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];

http://www.24spoilers.com/2014/09/30/24-solitary-feature-tony-almeida/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serie 24 komt terug met geheel nieuwe cast

Gepubliceerd: 15 januari 2016 19:46

Laatste update: 15 januari 2016 20:02

De Amerikaanse tv-zender Fox heeft een pilot besteld van een nieuwe serie van 24. De cast is volledig vernieuwd.

In plaats van Kiefer Sutherland, die Jack Bauer speelde, willen de makers nu een Afro-Amerikaanse acteur als hoofdrolspeler, meldt Entertainment Weekly.

De nieuwe serie heet 24: Legacy. De opzet is hetzelfde als voorheen, de gebeurtenissen zijn in real-time te volgen, elke aflevering gaat over een uur van een etmaal waarin veel gebeurt en het tempo ligt hoog.

Personage

Het nieuwe hoofdpersonage heet Eric Carter. Hij wil, met de Counter Terrorist Unit, een grootschalige terroristische aanval tegenhouden. Anders dan eerder ligt de nadruk minder op een personage. Er is naast Carter ook een vrouwelijk hoofdpersonage.

24 ging in 2001 van start en liep door tot 2010. In 2014 kwam er nog een negende seizoen onder de titel 24: Live Another Day, toen nog wel met Kiefer Sutherland.

Bron: Nu.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites