Bolderbast Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Ik heb gister ook e03 gezien. Ik vind het wel kut dat elke week een episode uit komt. Zit er daardoor niet echt lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Ik heb gister ook e03 gezien. Ik vind het wel kut dat elke week een episode uit komt. Zit er daardoor niet echt lekker in. Er is donderdag al tot en met 6 beschikbaar vriendje ;) Als je tot volgende week wacht kan je er 4 achter elkaar kijken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Er is donderdag al tot en met 6 beschikbaar vriendje ;) Als je tot volgende week wacht kan je er 4 achter elkaar kijken... Ja ik weet, maar heb het zelf ook een beetje lang laten liggen tussen episode 2 en 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Ja ik weet, maar heb het zelf ook een beetje lang laten liggen tussen episode 2 en 3. Beter toch. Als je week wachten niks vindt kan je beter de tijd nemen, heb je er meer. Ik kijk graag per week; iets om naar uit te kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Ben nu ook bij tot e06. Scheelt dat er weinig voetbal is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Wat een serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Wacht maar tot na seizoen 2...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Wacht maar tot na seizoen 2...... Ben bij seizoen 3. Vond seizoen 2 tot nu toe het tofste, maar V.M. Varga is, op Lorne Malvo na, wel een van de tofste personages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Ik vond het na seizoen 2 niks meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Ik vond het na seizoen 2 niks meer. Denk dat het ook niet een serie is die iedereen goed ligt. Ik zou hem in ieder geval niet iedereen aanraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 Ik zou hem wel iedereen aanraden. Inmiddels weer goed overtuigd van huidige seizoen. Die sfeeeer, poh. Bijna niet te evenaren : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 (bewerkt) Heerlijk seizoen weer. Was persoonlijk niet zo te spreken over seizoen 2, maar vind dat ze zich met dit seizoen fantastisch herpakken. 8 juni 2017 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 juni 2017 Share Geplaatst 15 juni 2017 Aparte jongen ben je toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 juni 2017 Share Geplaatst 16 juni 2017 Wat vind je dan zo goed aan seizoen 2? Ik vond het een beetje 13 in een dozijn. Seizoen 1 en 3 lijken qua stijl en sfeer een stuk meer op elkaar en onderscheiden zich bovendien een stuk meer van andere series. Seizoen 2 was relatief veel actie, maar miste een beetje de awkward humor, wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 Ben het met je eens Bril. 1 en 3 > 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 (bewerkt) Oh over de rangorde ben ik het best eens, maar over het "niet zo te spreken" niet. Nou heb ik die vraag van Bril wel gezien, al kan ik het lastig onder woorden brengen waarom ik er wel over te spreken was. Kan het me zelfs niet echt meer voor de geest halen, dus misschien bewijst dat wel het gelijk van @bril_idioot ;c Finale seizoen drie vond ik trouwens wel tegenvallen. Minder dan die van 1 en 2 (heb die van S02 ff terug gelezen). 26 juni 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Niet zo te spreken klinkt wellicht negatiever dan ik bedoelde. Het was prima tv hoor, maar na seizoen 1 had ik andere (en hogere) verwachtingen. In die zin was het een teleurstelling en was ik er niet zo over te spreken. Werkt natuurlijk ook niet mee dat de gemiddelde kwaliteit van series de afgelopen 15 jaar echt gigantisch is gestegen. Een redelijk seizoen voelt daardoor al snel als een teleurstelling omdat er zoveel andere series zijn die wel topkwaliteit leveren. Ik ben het overigens wel met je eens dat de ontknoping (aflevering 9 en 10, wat mij betreft) van seizoen 3 niet al te denderend was. Desondanks heb ik wel echt weer genoten van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 had ik andere (en hogere) verwachtingen Ja dat is herkenbaar, in alle facetten van het leven. Gebruik tegenwoordig maar de 'Van der Gijp-tactiek'; ervan uitgaande dat alles extreem kut gaat worden. Als iets dan niet extreem kut is, is dat al een hele opsteker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 (bewerkt) Dat kun je ook niet op alles toepassen natuurlijk, want dan heb je geen manier meer om dingen te filteren. De keuze om een bepaalde serie te kijken berust deels op verwachtingen bijvoorbeeld. 27 juni 2017 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten