Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Fargo

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deze avond de twee eerste afleveringen bekeken bij een vriend thuis. Stemde in met kijken omdat ik de film ooit had gezien. Noujah het is in ieder geval niet saai. Voel overigens totaal geen connectie/verbondenheid met wie dan ook van de karakters, maar de sfeer van het dorpje spreekt me tot op zekere hoogte redelijk aan.

Ruim een jaar later, afgelopen weekend, pas afgekeken. Had het een paar weken terug weer opgepakt en was toen bij aflevering één begonnen. Vrijdag avond de drie laatste afleveringen achter elkaar bekeken tot 07.00 uur 's ochtends :r

tumblr_n6zz3hEJrD1rnw370o2_250.giftumblr_n6zz3hEJrD1rnw370o1_250.giftumblr_n6zz3hEJrD1rnw370o3_r1_250.gif

Dit was zo mooi he. :-D Totaal ander type ineens.

Huhuhuhuhuh die laatste één/twee afleveringen waren zo anders dan de rest, maar dat 'aces' was echt briljant

Mag wel hopen dat dit één van die series/films is waar ze beweren dat ze de werkelijkheid na hebben gespeeld, maar dit totaal niet het geval is. Ik wist dat de politie in het algemeen en in de VS in het specifiek waardeloos zijn, maar dit is zo amateuristisch.

Similar to the original film, each episode begins with the superimposed text:

"This is a true story. The events depicted took place in Minnesota in 2006. At the request of the survivors, the names have been changed. Out of respect for the dead, the rest has been told exactly as it occurred."

However, like the film, this claim is completely fictional

Oh kijk eens aan, had ik toch mooi weer gelijk (niet dat ik het bij hou, dat zou vermoeiend zijn :p)

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]dFVNi8gUEy4[/YOUTUBE]

Oktober boys!!

Hoe raar is dat om Nick Offerman (Ron Swanson in Parks & Rec) zonder snor en met baard te zien zeg. Ook Meth Damon van Breaking Bad doet mee zie ik.

bewerkt door Rexcoder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de laatste 4 afleveringen gezien. Malvo brengt het niveau flink omhoog want verder is het vrij matig. Met Lester als ergste, kan me niet voorstellen dat ik ooit een grotere hekel aan een personage had.

Overall een prima seizoen, maar dus vooral door Thornton (Malvo) die ik eigenlijk nog niet echte kende maar echt steengoed is in Fargo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de laatste 4 afleveringen gezien. Malvo brengt het niveau flink omhoog want verder is het vrij matig. Met Lester als ergste, kan me niet voorstellen dat ik ooit een grotere hekel aan een personage had.

Overall een prima seizoen, maar dus vooral door Thornton (Malvo) die ik eigenlijk nog niet echte kende maar echt steengoed is in Fargo.

Vrij matig, lol. Fenomenaal seizoen. Afgelopen jaren niet zo sterk iemand gezien als Thornton.

Nieuwe seizoen begonnen btw :< Begint al op zijn Fargo's. Paar bijzondere types zo op het oog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrij matig, lol. Fenomenaal seizoen. Afgelopen jaren niet zo sterk iemand gezien als Thornton.

Nieuwe seizoen begonnen btw :< Begint al op zijn Fargo's. Paar bijzondere types zo op het oog.

Thornton was fenomenaal ja. De rest vond ik minder. Overall nog steeds een goed seizoen maar dat komt dus gewoon door Thornton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja? Ik vind een serie op de voet volgen, iedere week een nieuwe aflevering juist het leukst. Het liefst ook nog live op tv/stream, al gaat dat soms wat lastig met Amerikaanse series.

Eerste aflevering ook gezien. Zag dat dit seizoen echt ziek goed beoordeeld wordt, in de top tien seizoenen van series ooit bv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat bij metacritic in top tien van beste seizoenen ooit van series. Aflevering twee en drie van seizoen twee net gezien, denk dat ik vanavond zes nog wel haal en weer bij ben.

[spoiler=spoiler voor de paranoia jankerds hier]Die moeder uit HIMYM, weer ziek en denk ook snel dood

Link naar opmerking
Deel via andere websites