vuurtjih Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Was me dus totaal niet opgevallen dat Saul (Bob Odenkirk) ook in Fargo speelt na EP1 ;e Vind het nogal warrig de eerste, nu de tweede ep maar is gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 (bewerkt) Deze avond de twee eerste afleveringen bekeken bij een vriend thuis. Stemde in met kijken omdat ik de film ooit had gezien. Noujah het is in ieder geval niet saai. Voel overigens totaal geen connectie/verbondenheid met wie dan ook van de karakters, maar de sfeer van het dorpje spreekt me tot op zekere hoogte redelijk aan. Ruim een jaar later, afgelopen weekend, pas afgekeken. Had het een paar weken terug weer opgepakt en was toen bij aflevering één begonnen. Vrijdag avond de drie laatste afleveringen achter elkaar bekeken tot 07.00 uur 's ochtends :r Dit was zo mooi he. :-D Totaal ander type ineens. Huhuhuhuhuh die laatste één/twee afleveringen waren zo anders dan de rest, maar dat 'aces' was echt briljant Mag wel hopen dat dit één van die series/films is waar ze beweren dat ze de werkelijkheid na hebben gespeeld, maar dit totaal niet het geval is. Ik wist dat de politie in het algemeen en in de VS in het specifiek waardeloos zijn, maar dit is zo amateuristisch. Similar to the original film, each episode begins with the superimposed text: "This is a true story. The events depicted took place in Minnesota in 2006. At the request of the survivors, the names have been changed. Out of respect for the dead, the rest has been told exactly as it occurred." However, like the film, this claim is completely fictional Oh kijk eens aan, had ik toch mooi weer gelijk (niet dat ik het bij hou, dat zou vermoeiend zijn :p) 16 juni 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Ik zit ook nog ergens bij aflevering 4 of 5. Binnenkort maar eens afkijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Iemand enig idee wanneer seizoen 2 eindelijk begint? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Iemand enig idee wanneer seizoen 2 eindelijk begint? :cab: Van t najaar geloof ik Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 (bewerkt) [YOUTUBE]dFVNi8gUEy4[/YOUTUBE] Oktober boys!! Hoe raar is dat om Nick Offerman (Ron Swanson in Parks & Rec) zonder snor en met baard te zien zeg. Ook Meth Damon van Breaking Bad doet mee zie ik. 22 juli 2015 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Compleet nieuw verhaal dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; Meth Damon van Breaking Bad? Wat :cab: Bedoel je zijn look a like die ook in The Master en Friday Night Lights speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; Meth Damon van Breaking Bad? Wat :cab: Bedoel je zijn look a like die ook in The Master en Friday Night Lights speelt? http://www.imdb.com/name/nm0687146/ ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Net de laatste 4 afleveringen gezien. Malvo brengt het niveau flink omhoog want verder is het vrij matig. Met Lester als ergste, kan me niet voorstellen dat ik ooit een grotere hekel aan een personage had. Overall een prima seizoen, maar dus vooral door Thornton (Malvo) die ik eigenlijk nog niet echte kende maar echt steengoed is in Fargo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Net de laatste 4 afleveringen gezien. Malvo brengt het niveau flink omhoog want verder is het vrij matig. Met Lester als ergste, kan me niet voorstellen dat ik ooit een grotere hekel aan een personage had. Overall een prima seizoen, maar dus vooral door Thornton (Malvo) die ik eigenlijk nog niet echte kende maar echt steengoed is in Fargo. Vrij matig, lol. Fenomenaal seizoen. Afgelopen jaren niet zo sterk iemand gezien als Thornton. Nieuwe seizoen begonnen btw :< Begint al op zijn Fargo's. Paar bijzondere types zo op het oog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Vrij matig, lol. Fenomenaal seizoen. Afgelopen jaren niet zo sterk iemand gezien als Thornton. Nieuwe seizoen begonnen btw :< Begint al op zijn Fargo's. Paar bijzondere types zo op het oog. Thornton was fenomenaal ja. De rest vond ik minder. Overall nog steeds een goed seizoen maar dat komt dus gewoon door Thornton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Ik had niet verwacht dat dit een seizoen 2 zou krijgen tbh. Binnenkort maar weer eens naar kijken dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 (bewerkt) Nu S2 E1 aan het kijken. Hele nieuwe cast, begint leuk. Meth Damon aka Jesse Plemons doet mee [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; :D (y) 19 oktober 2015 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Nu S2 E1 aan het kijken. Hele nieuwe cast, begint leuk. Meth Damon aka Jesse Plemons doet mee [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; :D (y) Jep :D Ga overigens S2 beginnen kijken als ie helemaal uit is, fijner zo vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Ja? Ik vind een serie op de voet volgen, iedere week een nieuwe aflevering juist het leukst. Het liefst ook nog live op tv/stream, al gaat dat soms wat lastig met Amerikaanse series. Eerste aflevering ook gezien. Zag dat dit seizoen echt ziek goed beoordeeld wordt, in de top tien seizoenen van series ooit bv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 S2>S1 Echt geweldig tot dusver. S1 had Billy Bob maar dit heeft 2 bendes/familie met geniale personages. E6 was ook weer geweldig. En Nick Offerman is geniaal als de dorps advocaat _O_ En Ted Danson :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Staat bij metacritic in top tien van beste seizoenen ooit van series. Aflevering twee en drie van seizoen twee net gezien, denk dat ik vanavond zes nog wel haal en weer bij ben. [spoiler=spoiler voor de paranoia jankerds hier]Die moeder uit HIMYM, weer ziek en denk ook snel dood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Seizoentje weer hoor :< Heerlijk, vind het per episode mooier en spannender worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Seizoentje weer hoor :< Heerlijk, vind het per episode mooier en spannender worden. Ik ook maar dat is bijna niet voor te stellen want de eerste 1,2 episodes waren al geniaal :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Ik spaar alles op, maar als ik alles zo lees wil ik wel heul graag beginnen. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Ik spaar alles op, maar als ik alles zo lees wil ik wel heul graag beginnen. :< Zet 15 december maar in je agenda dan ;) :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Aflevering van gisteren (maandag) was weer genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Wauw :< Nieuwste vind ik zo sterk, prachtige aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Jezus man de laatste 5 afleveringen 8-9-9-10-9 ofzo.... Niet normaal dit... Zo intens goed. Dit is echt een serie die ik op basis van alleen maar 8/10 afleveringen van seizoen 2 minimaal mijn top 15 binnenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten