Justin Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Ja toen Jack die vent door z'n kanus schoot vond ik wel mooi :D Dat verwacht je niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Prachtige actie was dat ja :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Stilte voor de storm aflevering, maar zelfs die zijn interessant. Wat een goede serie is dit toch. Kijk echt uit naar de rest van dit seizoen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 23 februari 2016 Share Geplaatst 23 februari 2016 Dit seizoen wordt weer smullen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Dit gaan nog 4 hele dikke aflevering worden zo : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Ja deze aflevering was denk ik wel een laatste opbouw voor een spectaculair slot. Vane en Flint samen, toch nog.. En hoe gaat de nieuwe governor nu om met Jack? Genoeg te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Zonde dat seizoen 3 nog niet op Netflix staat =( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 29 februari 2016 Ja deze aflevering was denk ik wel een laatste opbouw voor een spectaculair slot. Vane en Flint samen, toch nog.. En hoe gaat de nieuwe governor nu om met Jack? Genoeg te zien. Jack is geknipt voor deze rol tov de governor. Blijft een tof karakter. Ik ben benieuwd wat er met Teach gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Mwa mij ook wel, maar hij heeft die Rodgers nu wel echt genaaid. Vraag me af of die dat zomaar laat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 John Silver, wat een beest. En vanaf de komende ep. gaat het echt los hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 'My name is John Silver, and I've got a long fucking memory' _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Weer een goeie ep hoor. Van Jack in gevang, naar Charles in gevang. Benieuwd hoe dat afloopt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 :@ verdomme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Neeeeeeee :( [spoiler=S03E09]Niet Charles Vane verdomme, één van de vetste personages in de serie, zo niet de vetste. Potverdorie zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2016 Kut serie :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Wat een vette season finale _O_ 'Long John Silver' (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Heerlijke season finale :<. En nog steeds genoeg om naar uit te kijken voor volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2016 Heerlijk, heerlijk! De verwachting voor komend seizoen is hoog gelegd. Ik ben erg benieuwd welke kant het op gaat, moet wel richting Nassau gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 februari 2017 Share Geplaatst 15 februari 2017 Eerste drie afleveringen van seizoen drie zijn gaaf zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 En het zit erop. Mooi en waardig einde imo. :) [spoiler=laatste ep] Ik vond het wel mooi zo. Juist dat Flint nu eindelijk rust heeft. Ook de andere personages gewoon een mooi einde. Silver en Madi samen, Max de baas van Nassau met een mooie functie voor Featherstone en Rackham en Anne die toch weer op pad gaan, samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 Deze serie tegengekomen op on demand . 1e twee seizoenen nu gezien . Wat een geweldige serie beter dan Crossbones die ik hiervoor heb gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Moet dit ook maar eens verder kijken dan. Heb ooit de eerste aflevering gezien maar werd er niet heel warm van. Ik vond het hoofdpersonage ook vrij irritant, weet zo niet meer hoe die heet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Moet dit ook maar eens verder kijken dan. Heb ooit de eerste aflevering gezien maar werd er niet heel warm van. Ik vond het hoofdpersonage ook vrij irritant, weet zo niet meer hoe die heet. Eerste paar afleveringen moet je even doorheen maar vanaf halverwege het 1e seizoen wordt het steeds beter . Ben nu bijna aan het einde van seizoen 3 . Beste seizoen tot nu toe vind ik . Ligt eraan welk hoofdpersonage je bedoelt . Zijn er meerdere namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten