Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[Tournament] Beste tv-serie

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toffe lijst begint dit te worden:<

Tof dat Strike Back en The Unit erin staan, niet verwacht. Echt toffe series btw, kan het niet genoeg benadrukken.

Las hier ergens op het forum ook positieve dingen over Strike Back (zal wel in dit topic geweest zijn), was er toen gelijk mee begonnen. Seizoen twee is echt genieten zeg :<, lekker met een paar kussens in je nek en verstand op nul. Ben benieuwd wat er nog gaat komen in seizoen drie en vier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

020 G6Jyya0.png144 How I Met Your Mother (Craig Thomas & Carter Bays, 2005 - )

oKN8xK5.png

019 G6Jyya0.png147 Californication (Tom Kapinos, 2007 - )

RxOaRXT.png

018 G6Jyya0.png148 The Big Bang Theory (Chuck Lorre & Bill Prady, 2007 - )

o6xXRwG.png

017 G6Jyya0.png153 The League (Jackie Marcus Schaffer &Jeff Schaffer, 2009 - )

6P1QiV9.png

016 G6Jyya0.png156 Two and a Half Men (Chuck Lorre & Lee Aronsohn, 2003 - )

fTNu2I1.png

Dit is echt de slechtste reeks tot dusver. Allemaal series die veeeels te hoog staan :cab:;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Community & True Detective erin, tof. :) Alhoewel ik True Detective volgens mij nog niet eens heb meegenomen in mijn lijstje, omdat ik er nog niet aan begonnen was. Verder eens met Kyrill, al hoort 2 1/2 Men er wel zeker in. Met Charlie gewoon 1 van de beste comedy series van de laatste jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is echt de slechtste reeks tot dusver. Allemaal series die veeeels te hoog staan :cab:;e

Californication is wel wat meer dan gewoon een komedie en The League is een heel andere komedie dan de gemiddelde. Maar ik vind ze inderdaad ook wel wat hoog staan, maar dat krijg je nu eenmaal bij deze opzet waarbij populariteit ook een grote rol speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf het begin leek het te gaan tussen drie series die door heel veel mensen genoemd werden. Uiteindelijk moest Game of Thrones als eerste een gaatje laten en ging het tussen Breaking Bad en Band of Brothers. Of eigenlijk ook niet, want na een lijstje of 20 kwam Band of Brothers aan kop om de leiding niet meer af te geven. Het verschil tussen de nummer 1 en 2 is niet groot, wat aangeeft hoe populair beide series zijn. En natuurlijk kan er maar een aan het langste eind trekken en dat is toch de serie die symbool staat voor de saamhorigheid die wij MU'ers altijd hebben op dit gezellig forumpje: Band of Brothers. Een waardig nummer één voor deze eerste versie van dit toernooi.

001 G6Jyya0.png594 Band of Brothers (Scott Grimes, Matthew Leitch & Damian Lewis, 2001)

LboqQCV.png

kyDkHvi9yeI

Vwz5JT2KnT4

PKSYN-tbNRs

sHcJtU9dr6I

RP5oaLcZdYg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die Band of Brothers geniaal vindt. Kijk ook eens op Netflix bijvoorbeeld Unsere Mutter, Unsere Vatter. 3 episodes van 1.5 uur maar en echt heel erg goed/tof. De duitse variant van Band of Brothers. Absoluut een aanrader. Ik begon bij tijden door uitstekende acteerwerk en karakter ontwikkelingen, jammer te vinden dat de Duiters de oorlog verloren hadden :cab:;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites