Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Seizoen 2 is minder ja, maar laten we niet gaan overdrijven imo Seizoen 2 heeft ook gewoon VInce Vaughn, Rachel McAdams en Collin Farell bv En is ook gewoon tof, en ernaast seizoen 1 wordt soms wel heel erg overdreven opgehemeld, waren ook genoeg mensen die bij seizoen 1 ''meteen'' de dader wisten aan te wijzen. Ga binnenkort snel eens verder met seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Nieuwste is ook waanzinnig jongens, snel kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Op 23-3-2024 om 23:33 zei Juca: Nieuwste is ook waanzinnig jongens, snel kijken. Wel? De IMDB scores verraden anders namelijk. Ben klaar met seizoen 3 en twijfel dan ook om met seizoen te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Ik las dat seizoen 4 met bovennatuurlijke thema's te maken had. Daar zit ik bij deze serie niet op te wachten eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Geen seizoen haalt meer het niveau van seizoen 1 natuurlijk, maar ik vond hem wel een sterke tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Goed om te weten, had nog even een zetje nodig om te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Vond dit nieuwe seizoen, die in Alaska, werkelijk waar dramatisch. Ep 1 gaf je nog een vals gevoel dat het wat zou gaan worden, maar wat was dit slecht. Eerste keer dat ik een serie niet heb uitgekeken volgens mij.. Blijven hangen op ep 3 en die halverwege uitgezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 3 minuten geleden zei WillieColón: Vond dit nieuwe seizoen, die in Alaska, werkelijk waar dramatisch. Ep 1 gaf je nog een vals gevoel dat het wat zou gaan worden, maar wat was dit slecht. Eerste keer dat ik een serie niet heb uitgekeken volgens mij.. Blijven hangen op ep 3 en die halverwege uitgezet Was idd vrij weinig, op een aantal acteerprestaties na. Heb het wel afgekeken, want het waren maar 6 eps, maar ik voelde de hele tijd helemaal niks. Geen spanning, geen compassie, niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten