RikH 013 Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 10-13 Pats bij halftime. Opzich prima dat het nog zo'n close game is. Jets hadden een fumble op de eerste drive en Ivory is niet 100%. Special teams ook drama, Pats beginnen constant op hun eigen 40 yard line. Fucking lol at the Texans trouwens :r 41-0 achter jezus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 10-13 Pats bij halftime. Opzich prima dat het nog zo'n close game is. Jets hadden een fumble op de eerste drive en Ivory is niet 100%. Special teams ook drama, Pats beginnen constant op hun eigen 40 yard line. Fucking lol at the Texans trouwens :r 41-0 achter jezus Je hoort mij niet klagen:P Alleen jammer tot nu toe dat Yeldon en Mathews op de bank zitten maar Miller en Tannehill doen het prima:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Je hoort mij niet klagen:P Alleen jammer tot nu toe dat Yeldon en Mathews op de bank zitten maar Miller en Tannehill doen het prima:P Ja godnondeju. Dat gaat niet meer goed komen voor me :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Pats gaan gewoon winnen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Aardig close. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Aardig close. Zonde. Jammer man. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Chargers lijken dit seizoen al te hebben opgegeven, doodleuk in eigen huis met 30-6 achter tegen de Raiders na de eerste helft :cab: hoop dat deze loss eindelijk gevolgen gaat hebben voor de coaching staff, al zal de rest van het seizoen vooral zien op de vraag of de Chargers in 2016 al in Los Angeles gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Mooi stukje hoor. https://www.youtube.com/watch?v=22L8Vjw0eC4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 College football, heerlijk toch :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Meest geweldige play die ik ooit gezien heb, vind dat deze commentator zich er maar erg rustig onderhoudt. Volgende week LSU op bezoek bij Alabama, dat wordt pas echt genieten :< Chiefs geven de Lions in Londen een enorm pak slaag met een 45-10 stand nu, denk dat Caldwell net als Philbin na een wedstrijd in Londen zijn baan kwijt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) Goh, Giants/Saints, wat een pot hoor :< Manning 6 TD's, Brees gooit net z'n 7de :mrgy: Lol, heel lauw einde wel. Giants met de bal, 3 TO's en een halve minuut nog. 3 & out vervolgens, Saints 2 goeie plays en de winning FG van 52 yds alsnog 1 november 2015 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 De packers krijgen op de kloten in Carolina, waarop de defence elkaar maar te lijf gaat op de bank, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Het helpt wel, ze staan van op de rand van 37-37 en het was met 8 minuten te gaan 14-37 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Pats makkelijk gewonnen maar alweer 2 blessures erbij waaronder Vollmer.. O-line heeft serieuze problemen wel nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Panthers inderdaad weer gewonnen, heel bizar hoe ze de Packers nog terug konden komen. De score bij Broncos - Colts verbaasd mij ook heel erg, hopelijk wordt het nog spannend in de 2e helft. Pats makkelijk gewonnen maar alweer 2 blessures erbij waaronder Vollmer.. O-line heeft serieuze problemen wel nu Moest daar inderdaad een center als right tackle gaan spelen, heel bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 http://espn.go.com/video/clip?id=14081210&ex_cid=espnfb :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Chargers met hun slechtste seizoen in tien jaar en dat in waarschijnlijk het laatste seizoen in San Diego :( gaan we straks een hoge draft pick krijgen, maar geen enkele reden om daarover enthousiast te worden met de relocation. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Chargers met hun slechtste seizoen in tien jaar en dat in waarschijnlijk het laatste seizoen in San Diego :( gaan we straks een hoge draft pick krijgen, maar geen enkele reden om daarover enthousiast te worden met de relocation. Maakt dat wat uit voor jou? Je bent toch Chargers fan en geen San Diego fan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Nee, ga gewoon niet voor een team uit Los Angeles juichen. Vind dat totaal geen fijne stad met ditto teams, waar ik San Diego echt ontzettend tof vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Luck 2 tot 6 weken out, gaat lekker daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Zou dit heel erg graag willen gaan volgen, hoe kan ik hier het beste mee beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Zou dit heel erg graag willen gaan volgen, hoe kan ik hier het beste mee beginnen? Zondag om 7 uur een wedstrijdje uitzoeken om te gaan kijken. Weet niet of je fox sports internationaal heb maar daar word het uitgezonden en anders zijn er natuurlijk genoeg andere manieren om te kijken. Eventueel van te voren de belangrijkste regels lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Zondag om 7 uur een wedstrijdje uitzoeken om te gaan kijken. Weet niet of je fox sports internationaal heb maar daar word het uitgezonden en anders zijn er natuurlijk genoeg andere manieren om te kijken. Eventueel van te voren de belangrijkste regels lezen. De regels weet ik persoonlijk nog niet helemaal, waar kan ik deze vinden? Verder vind ik persoonlijk ook dat ik meer moet weten van de teams en spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 De regels weet ik persoonlijk nog niet helemaal, waar kan ik deze vinden? Verder vind ik persoonlijk ook dat ik meer moet weten van de teams en spelers. Engelse Wiki staat op zich meeste wel vrij duidelijk. Ik zou gewoon gaan kijken en dan krijg je vanzelf een bepaald team of bepaalde spelers die je aanspreken. En hier:https://www.youtube.com/channel/UCDVYQ4Zhbm3S2dlz7P1GBDg staan een hoop samenvattingen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Top dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten