Jeroen. Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Hyde, Bush en Hunter is een prima trio voor de RB. Heel misschien een extra bruiser laat in de draft maar met Miller en Milliard ook al 2 FB´s dus denk niet dat die kans groot is. Op WR hebben we nu Boldin en Smith als starters wat een prima duo is en met Ellington, Patton en Simpson drie man die alledrie hun eigen rol kunnen invullen. Voor dit seizoen is dat in principe voldoende al zou er nog wel iets bij kunnen. Vooral kwa defense zijn er nog wel echt versterkingen nodig in met name de breedte dus daar zou in mijn ogen de prioriteit moeten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 http://profootballtalk.nbcsports.com/2015/03/25/nfl-bans-patriots-ineligible-receiver-ploy/ Vrij treurig, een trick play gaan verbieden :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Dat is toch het meest bazige wat er is, heerlijk om te zien :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Falcons 350.000$ boete + first round pick kwijt omdat ze nep stadion geluiden hebben gedaan tijdens de wedstrijd. ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Gaat maar om een fifth rounder volgend jaar, niet heel boeiend dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Gaat maar om een fifth rounder volgend jaar, niet heel boeiend dus. Ja las het inderdaad en dan volgens mij ook nog eens voor 2016. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Aaron Hernandez dus schuldig bevonden. Life without parole, horen we dus nooit meer wat van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Vanavond het startschot voor het nieuwe seizoen met de draft, waar naar alle waarschijnlijkheid Jameis Winston als eerste zal worden gekozen door de Buccaneers. Hoop dat de Chargers voor een running back (Gordon of Gurley) of defensive lineman gaan in de eerste ronde om de run defense te verbeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Het zal me benieuwen wie Baalke deze keer uit de hoge hoed zal toveren. Hoop zelf op een trade. Omhoog voor Parker of omlaag voor een DGB. Heb het idee dat op 15 de value er niet echt zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Ietwat twijfelachtige beslissing van Tom Telesco om twee picks op te geven om zeker te zijn van Melvin Gordon terwijl hij waarschijnlijk ook nog beschikbaar was geweest op 17, maar het is in iedergeval een speler die we echt nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 (bewerkt) Niet echt een fan van Armstead maar gok dat we hem op 15 ook genomen hadden dus prima dat we een 4th dit jaar en een 5th volgend jaar erbij hebben. Had stiekem de hoop dat Parker nog een plekje verder zou zakken maar het mocht niet zo zijn. Maar weinig trades en weinig echt grote verassingen. Beetje saaie eerste ronde maar vind persoonlijk de rondes daarna meestal leuker. 1 mei 2015 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 (bewerkt) Grootste verrassing toch wel dat Leonard Williams naar de Jets op #6 viel. Beetje gemengde gevoelens bij de pick maar holy shit wat wordt die defense nasty :cab: beste d-line in de league. Op passing downs een 4-man front met Coples - Williams - Richardson - Wilkerson met Revis & co in de secondary hou op hoor. En dan heb je met Harrison nog een topper op NT. Enige manier waarop deze pick kan worden verpest is als hierdoor Mo Wilkerson geen Jet is volgend jaar. 1 mei 2015 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Qua value een fantastische pick maar kwa need gewoon dramatisch natuurlijk. Had zelf verwacht dat Redskins wel het laatste zou zijn maar schijnt iets met zijn schouder te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Qua value een fantastische pick maar kwa need gewoon dramatisch natuurlijk. Had zelf verwacht dat Redskins wel het laatste zou zijn maar schijnt iets met zijn schouder te zijn. Als je de #6 pick hebt moet je gewoon BPA draften en niet op need, alhoewel Kevin White ook een optie had kunnen zijn. Bowles is ook een creatieve vent en Williams is enorm versatile dus dat komt wel goed denk ik. Qua schouder, volgens mij is dat achteraf gelul, anders hadden we daar voor de draft wel meer van gehoord volgens mij. Komt bij dat ie er bij de Jets niet perse gelijk hoeft te staan dus hier kan ie perfect herstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Als je de #6 pick hebt moet je gewoon BPA draften en niet op need, alhoewel Kevin White ook een optie had kunnen zijn. Bowles is ook een creatieve vent en Williams is enorm versatile dus dat komt wel goed denk ik. Qua schouder, volgens mij is dat achteraf gelul, anders hadden we daar voor de draft wel meer van gehoord volgens mij. Komt bij dat ie er bij de Jets niet perse gelijk hoeft te staan dus hier kan ie perfect herstellen. Klopt dat je in principe BPA moet gaan maar als de Jets bijvoorbeeld Kevin White kiezen is er ook wat voor te zeggen. In BPA zit in mijn ogen altijd een mate van need. Als je al Richardson en Wilkerson heb is de keuze voor Williams logisch maar een Kevin White of Vic Beasley had in principe meer kunnen betekenen denk ik. Maar het zal wachten zijn hoe ze die drie gaan gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 (bewerkt) Klopt dat je in principe BPA moet gaan maar als de Jets bijvoorbeeld Kevin White kiezen is er ook wat voor te zeggen. In BPA zit in mijn ogen altijd een mate van need. Als je al Richardson en Wilkerson heb is de keuze voor Williams logisch maar een Kevin White of Vic Beasley had in principe meer kunnen betekenen denk ik. Maar het zal wachten zijn hoe ze die drie gaan gebruiken. Je hebt absoluut een punt, vandaar ook mijn gemengde gevoelens bij deze pick. Maar uiteindelijk was Williams gewoon de consensus best (defensive) player in de draft en kan je nooit genoeg beesten op de d-line hebben. Misschien is het ook maar beter dat je wat kan rouleren op de d-line aangezien Geno de QB is en de defense aardig vaak op het veld zal staan ;c Zou wat zijn als de Jets zometeen Randy Gregory draften (mits zijn mentale problemen niet al te groot zijn), dan is de defense echt bizar stacked. Verder gok ik dat de Jets D een hoop 4-2-5 gaat spelen. Jets hebben geloof ik de 5e pick in de 2e ronde. Ik hoop op Gregory (mits geen al te grote red flags) of Dorial Green-Beckham. 1 mei 2015 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Het verslag van Ted Wells over 'deflate gate' is vandaag uitgekomen. Conclusie is zo ongeveer dat de Patriots, met name Brady, keihard hebben gecheat :r:r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Dat had je wel gewild he. Conclusie is helemaal niets, die kerel maakt ff een rapport, vind geen enkel bewijs en sluit dan maar af dat het "probable" is dat iemand in de Pats organisation die ballen heeft aangepakt. LOL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Conclusie is toch dat maar een aantal mensen het wisten waaronder de General Manager? En dat het maar om een paar ballen ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Las net op Bleacher Report dat Brady waarschijnlijk een schorsing krijgt. Verwachtingen liggen tussen 2 games en mensen die een half jaar verwachten. Wat een verhaal eigenlijk :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Filed to ESPN: Tom Brady suspended four games, Pats lose 1st round pick in 2016 and a 4th in 2017, and team fined $1 million, per source :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Tijd voor Jimmy G. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Waarschijnlijk gewoon 4-0 met Jimmy G idd, zo zijn ze dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Wat een grap toch die hele NFL ::r geen enkel concreet bewijs maar toch gewoon schorsen en picks afnemen, zeer treurig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Wat is er precies gebeurd nou? Tijdens de AFC Championship Game hebben de Patriots blijkbaar ballen gebruikt die under-inflated waren wat dan weer een voordeel zou zijn voor hun quarterback. Bij een onderzoek is er naar boven gekomen dat het 'more than probable' is dat Tom Brady (Patriots QB) er vanaf wist samen met personeel dat toegang had tot die ballen voor de wedstrijd. Of in ieder geval iets in die richting. Stukje van het officiële statement: The New England Patriots were notified today of the following discipline that has been imposed for violations of the NFL Policy on Integrity of the Game and Enforcement of Competitive Rules relating to the use of under-inflated footballs in the AFC Championship Game of this past season: For the violation of the playing rules and the failure to cooperate in the subsequent investigation, the New England Patriots are fined $1 million and will forfeit the club’s first-round selection in the 2016 NFL Draft and the club’s fourth-round selection in the 2017 NFL Draft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten