Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Bears- Pnanthers dadelijk opFox. Die maar kijken dus. Al is het niet de meest aansprekende game, denk ik.

Geen hele verkeerde wedstrijd hoor, werden aan het begin van het seizoen allebei als mogelijke playoff teams ingeschat. De Bears offense is sowieso wel tof om naar te kijken met Cutler en zijn wapens Marshall, Jeffery, Forte en Bennett.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat er geen Jets fans meer zitten te kijken want dit is echt pijnlijk :cab:

Heb de wedstrijd afgekeken om Vick af te zien gaan en ik werd niet teleurgesteld. Geno volgende week gewoon starter thank god, wel weer tegen de fucking Broncos :r 1-5 zometeen jeuj. Maar 't was wel pijnlijk ja :cab: Loop ik hier een beetje te lullen over beste d-line in de league, volgt ineens zo'n meltdown wedstrijd :r Een of andere 4th stringer die ff 160 yards from scrimmage heeft zeg. Rex Ryan ben ik ook wel zat, wat een tyfusmongool weer met z'n blitzes op 3rd down, ergste is nog dat 't zo voorspelbaar is.

edit

212 yards zelfs :r

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed heb wordt vanavond om half tien al #2 Auburn @ #3 Mississippi State gespeeld, echt een aanrader om te gaan kijken.

State weer gewonnen, in 3 weken tijd LSU, TA&M en Auburn afgemaakt, indrukwekkend hoor. Ole Miss nu ook gewonnen van A&M. Alabama met heel weinig overschot tegen Arkansas

Baylor-TCU trouwens :-D 37-58 op 10 minuten van het einde, wint Baylor nog 61-58 :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die laatste twee minuten bij USC-Arizona waren ook absurd, 'Zona faalt tot twee keer toe voor een two-point conversion om gelijk te maken. Recoveren daarna een onside kick, komen in field goal range, die uiteindelijk wordt gemist nadat Steve Sarkissian een time-out had gebruikt :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar jaar ouder geworden tijdens de wedstrijd van de Chargers en dan hebben we nog mazzel dat die receivers van de Raiders echt beperkt waren :cab: Maar nu al hyped voor die Thursday Night Football wedstrijd in Denver tegen de Broncos, dan kunnen we gewoon al 8-1 zijn en zo goed als zeker zijn van de playoffs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De defense was slecht, kon geen druk creëren op Carr doordat die o-line van hun een geweldige wedstrijd hebben gespeeld. Maar het had me ook wel echt verbaasd als de Raiders niet beter hadden gespeeld dan voor hun bye, twee weken kunnen voorbereiden met een enigszins competente coach. Dit is ook haast de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor een slecht Raiders team, toch de rivalry in de AFC West. Van Rivers en de offense kun je niet veel meer verwachten dan dit, paar ballen waren overtrown maar verder weer een prima wedstrijd. Chiefs komen deze week ook weer van een bye af, hoop dat er weer wat spelers fit raken.

Zie de Cowboys succes blijven hebben zolang Murray deze vorm vasthoudt, hoef je de bal een stuk minder aan Romo te geven in belangrijke situaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 20 jaar afwezigheid lijkt Los Angeles zich weer op te mogen maken voor een eigen NFL-team. Burgemeester Eric Garcetti zegt op KNX-AM dat de stad geen stadion gaat betalen, maar dat er wel veel interesse is in L.A. als gastheer van een eigen team. Sterker nog, hij noemt het vrijwel zeker dat er weer een ploeg naar de City of Angels komt.

Het verbaast velen al twee decennia dat de tweede stad van de Verenigde Staten geen NFL-ploeg heeft. In 1993 zag de wereld er nog heel anders uit, toen speelden er zelfs twee ploegen in de stad: de Rams en de Raiders. Een dik jaar later waren ze allebei vertrokken. De Rams naar Saint Louis en de Raiders naar Oakland.

Hoe Los Angeles aan een team moet komen, blijft nog even de vraag. Er kan een nieuwe ploeg worden opgericht of een bestaand NFL-team kan naar de stad worden gelokt. Overigens verzekert Garcetti de belastingbetaler dat er geen dollar van de gemeente in de nieuwe NFL-ploeg gestoken wordt.

Gisteren lekte uit dat ook Europa vermoedelijk een eigen NFL-team krijgt in Londen. Sinds 2007 worden er jaarlijks NFL-wedstrijden op Wembley gespeeld. Het begon aanvankelijk met één duel, maar dit jaar staan er al drie wedstrijden geprogrammeerd in de Engelse sporttempel.

http://www.rtlnieuws.nl/sport/la-krijgt-vrijwel-zeker-weer-nfl-team

Wat moet Europa met een eigen NFL-team? De NFL Europe, met echte NFL-spelers was ook zo lekker groot succes. En dat in het laatste jaar ook alleen maar NFL Germany (+ Amsterdam).

Een paar duels is natuurlijk wel net even wat anders dan een compleet seizoen meedoen, zoals ik het hier interpreteer. En is Duitsland dan niet veel logischer dan het land dat al het broertje rugby heeft. Behoudens NFL Europe is het ook geloof ik de grootste American Football-land van Europa en hebben ook wel een paar behoorlijke namen in de NFL rondlopen. Al is dat natuurlijk ook geen toeval.

Berlin Blitzkrieg geen optie? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat de NFL denkt dat ze American Football in ieder geval in Engeland groot kunnen maken door een team neer te zetten. Nu dat het Engelse voetbalelftal voortaan haar wedstrijden door het hele land gaat spelen, is Wembley nu ieder weekend vrij voor American Football. Die burgemeester van Los Angeles gelooft echt in sprookjes, een team gaat heus niet alleen het geld ophoesten op een nieuw stadion te gaan bouwen. Probleem is ook dat de huidige American Football stadions in Los Angeles prehistorisch zijn, daar wil je als team niet in gaan spelen als het even kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites