CB92 Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Hopelijk in lange OT de Broncos :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Hopelijk in lange OT de Broncos :) Jaa indd, lekker spannend. Heb toch vakantie deze week. ;c In de Regular season hebben de Broncos en Seahawks precies even veel rushing yards allowed. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ik moet morgen weer om 11 uur werken :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Bronco's hebben het hele seizoen nog niet tegen zo'n goed team als de Seahawks gespeeld, gaat leuk worden met hun secondary tegen Peyton : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ik heb wel vertrouwen in Petertje (zo noemen wij hem met al die gasten waarmee ik kijk). Hij heeft 4 (incl Moreno 5 eigenlijk) man staan die prima een bal kan vangen. Gewoon alle ballen gooien waar Sherman niet staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Die tijd krijgt hij niet tegen de Seahawks defense en we weten allemaal wat er gebeurd als Peyton onder druk zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Dit seizoen geen pot gekeken, maar ga Superbowl wel even meepikken want Seahawks. _O_ Hopen op BEAST MODE. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Hoe laat is dat Nederlandse tijd? 00:15 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Dikke kut dat BBC niet meer uitzendt zeg :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Damn, ik dacht dat het pas om 2u ofzo begon, wel lekker dit, ga toch ook kijken, morgen dan maar afzien op 't werk hup Seahawks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Damn, ik dacht dat het pas om 2u ofzo begon, wel lekker dit, ga toch ook kijken, morgen dan maar afzien op 't werk Ik ga kijken in Vilvoorde, bij Telenet zelf. Al dik spijt van... Net uurtje of drie geslapen want deze nacht zal dat dus niet gebeuren. En gezien het daar rond 4u gedaan zal zijn, is het niet de moeite om terug naar Leuven te gaan en gaan we dus meteen door naar Brussel om te werken. Zicht, dat wordt pijnlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Niemand verplicht u te gaan eh :D ge kunt het altijd opnemen en morgen kijken Was dat op uitnodiging bij Telenet, of iets da ge kaarten moest winnen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Kaarten inderdaad :) Op het laatste gewonnen door op hun FB te antwoorden op de vraag: Wie wil er nog naar onze SB avond komen? Ikwas bij de eerste 5 :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Lijkt me wel eens cool om te doen ja, zo'n Superbowl feestje Benieuwd of je die meid ziet die altijd foto's post op de Telenet NFL pagina :D die 49ers fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Jep, die is er bij ;-) Als ik eraan denk, zal ik morgen wat fotookes posten :D Nu vertrekken richting Vilvoorde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Here liefhebbers, Aangezien het blijkbaar al iets na middernacht begint had ik gehoopt het mee te pikken, maar blijkt dat ik als Belg het niet kan zien zonder Sporting Telenet (die andere 500 zenders hebben de rechten blijkbaar niet :p) Mocht er iemand een manier in m'n inbox droppen om het toch te kunnen zien zou ik content zijn, spijtig genoeg zal ik er niks van snappen (aangezien ik vrij weinig van de strategie ken (regels ken ik wel een beetje) maar dan kan ik tenminste kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Jammer dat morgen pas gaat sneeuwen daar, was toch wel heel episch geweest als de Superbowl wordt gespeeld onder dergelijke omstandigheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Waar wordt het uitgezonden? Geen BBC meer hoorde ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Fox Sports normale zender. ;) Gamepass online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Via de NFL Gamepass (gratis in Nederland) of gewoon via het open kanaal van FOX, maar dan moet je het wel doen met Nederlands commentaar en dergelijke. Hopelijk komt Rudolph weer eten maken tijdens de uitzending, dat was de vorige keer een geweldige toevoeging :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ik gaat straks ook ff kijken denk , wat zal ik doen Engels of Nederlands commentaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ah chill op fox. Voor een nfl noob als ik maak dat weinig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Via de NFL Gamepass (gratis in Nederland) of gewoon via het open kanaal van FOX, maar dan moet je het wel doen met Nederlands commentaar en dergelijke. Hopelijk komt Rudolph weer eten maken tijdens de uitzending, dat was de vorige keer een geweldige toevoeging :-D Hahaha ja, dat was genieten. Vooral toen hij halverwege opeens naar huis moest haha. Je kan trouwens op je afstandsbediening volgens mij de taal gewoon instellen op Amerikaans. Ik ben richting een vriend waar we met 12 man gaan kijken terwijl ze vriendin de hele avond voor ons gaat koken. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ah chill op fox. Voor een nfl noob als ik maak dat weinig uit. Waarschijnlijk niet te zien in België op die manier (ken de zender alvast niet), Nederlands commentaar gaat er waarschijnlijk vanuit dat je er niet zoveel van kent XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Scheelt dat ik in Nederland woon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten