Vitesse88 Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 De volhardende Sarah Lund is inspecteur bij de recherche van Kopenhagen. Ze is zo gedreven in haar werk, dat er weinig tijd en aandacht overblijft voor haar privéleven. Sarah bijt zich helemaal vast in de meest raadselachtige moordzaken, die vertakkingen hebben in hoge politieke kringen. In haar complexe onderzoek ondervinden Sarah en haar collega's regelmatig tegenwerking van degenen die aan de touwtjes trekken. Ben zelf net begonnen met seizoen 1 (in totaal nu 3 seizoenen), eerste 2 afleveringen net gezien en nu al heerlijk spannend. Meer mensen die dit volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2013 De volhardende Sarah Lund is inspecteur bij de recherche van Kopenhagen. Ze is zo gedreven in haar werk, dat er weinig tijd en aandacht overblijft voor haar privéleven. Sarah bijt zich helemaal vast in de meest raadselachtige moordzaken, die vertakkingen hebben in hoge politieke kringen. In haar complexe onderzoek ondervinden Sarah en haar collega's regelmatig tegenwerking van degenen die aan de touwtjes trekken. Ben zelf net begonnen met seizoen 1 (in totaal nu 3 seizoenen), eerste 2 afleveringen net gezien en nu al heerlijk spannend. Meer mensen die dit volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 The Killing De Deense heb ik nog niet gezien. De Amerikaanse wel. Die vond ik super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2013 Heb nu ongeveer zes afleveringen gezien van het 1e seizoen, aantal bekenden van Borgen. Afleveringen zijn wel idioot spannend, heerlijk!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Seizoen 3 zenden ze nu dagelijks uit op de publieke omroep. Scenario komt erg overeen met het 1e seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MagicMvL Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Eerste seizoen was geweldig. 20 afleveringen en elke aflevering bol van de spanning. Seizoen twee ook erg van genoten, jammer dat er daar maar 10 afleveringen van waren. Seizoen 3 nog niet gezien, maar staat absoluut hoog op het verlanglijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Eerste 2 seizoenen van de Amerikaanse versie gezien, die waren erg vet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2013 Seizoen 1 van de Deense versie achter de rug, pohh wat een spanning zeg. Heerlijk! Spannende ontknoping en toch ook wel verrassend. Binnenkort met seizoen 2 beginnen! Top serie tot nu toe _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2013 Het is immers vakantie dus heb seizoen 2 en 3 er doorheen gejaagd deze week. Seizoen 2 was interessant en zeker spannend (dat is de hele serie). Seizoen 3 vrij verrassend einde, iig niet wat ik gedacht had. Jammer dat er geen vervolg meer komt op seizoen 3, idem aan Borgen. Zijn toch 2 top Deense series! Erg genoten van de spanning en personages die er in spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 The Killing Is de verhaallijn van de Amerikaanse en Deense serie hetzelfde? Anders ga ik niet aan de Deense beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 (bewerkt) Paar weken terug begonnen aan de Amerikaanse. Bevalt prima. Niet bijzonder hoogstaand, maar zeker goed vermaak. Voor het eerst in lange tijd dat ik benieuwd ben naar hoe een serie verder gaat en graag wil kijken. Durf ook niet op te zoeken in hoeverre de Amerikaanse overeenkomt met het origineel ivm eventuele spoilers ;c 31 augustus 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Net klaar met alle 4 de seizoenen. Vond het een erg mooie serie. O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Zo. Seizoen 3 klaar. Die kwam toch eigenlijk wel ff binnen zeg :D Vraag me wel af wat ze in godsnaam met seizoen 4 van plan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 O seizoen 2 was dat nog, blijkbaar. Vind S3 vooralsnog helemaal niks. Is zeker het punt dat de Amerikaanse versie helemaal losstaat van de Deense? Weer zo een ongelofelijk makkelijke verhaallijn met [tekst]minderjarige hoertjes en hun pooier die direct verdacht is[/tekst], waar ik door die van de eerste seizoenen direct geboeid was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten