Rensationeel. Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 (bewerkt) 9 juni 2022 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 (bewerkt) Danny Brown heb ik nooit echt begrepen. Op een paar bangers na, vooral als feature, zou ik het niet snel zo opzetten. 10 jaar oud. Zat toen uiteraard tussen mijn nominaties. 12 juni 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Op 12-6-2022 om 22:49 zei Sophomore: Danny Brown heb ik nooit echt begrepen. Op een paar bangers na, vooral als feature, zou ik het niet snel zo opzetten. 10 jaar oud. Zat toen uiteraard tussen mijn nominaties. Ja Danny Brown had bij mij ook even nodig. Ben ook veel meer fan van zijn normale stem dan wanneer hij aan het kwaken is, dus de tweede helft van XXX en de eerste helft van Old spreken mij dan het meeste aan. 1999 is echt goud ja, laatst ook weer een paar keer gedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 23 juli 2022 Share Geplaatst 23 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Speciaal voor Friet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 (bewerkt) Madlib invasion 6 februari 2023 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Check heel weinig Nederlandstalige hiphop het afgelopen decennia, maar hoorde deze net voorbij komen en bevalt me best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 (bewerkt) "...and the only thing that kill 'em is old age" Door het checken van die plaat moest ik weer eens aan deze denken 7 juni 2023 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Iemand Qs nieuwe plaat al gecheckt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart https://www.puna.nl/news/def-rhymz-op-53-jarige-leeftijd-overleden Een kleine r.i.p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april (bewerkt) Beef's back on the menu 21 april bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Dit is wel een leuke ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Denzel Curry's "King Of The Mischievous South Vol. 2" bevalt uitstekelbaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 4½ jaar weg en nog steeds de meeste posts in dit topic. Itt vroeger vind ik mijn voorkeuren en ideëen niet langer meer het enige goede... Soms komen inzichten pas laat. Ik ga er nog over posten, maar volgens mij heb ik dat in 2017 al een keer gedaan. In ieder geval... Even een dope track posten. Zuid Afrikaanse ish, possecut. Van een album dat je eigenlijk deze MC 'zijn Illmatic' zou kunnen noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten