Marc. Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 MF Doom vind ik dus echt helemaal niets. Ik hoor wel dat het kwaliteit is, maar het trekt me totaaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=mYbEsv_vRaA OMFG K.Dot's verse [soundcloud]https://soundcloud.com/yezey/kendrick-lamar-all-dar-remix-demo[/soundcloud] [soundcloud]https://soundcloud.com/citytracks/vic-mensa-u-mad-feat-kanye-west[/soundcloud] Full version van U Mad VIC TAKING OVER Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 (bewerkt) Hey [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Kom eens met een kwaliteitsinjectie :cab: Zulke dingen dus, ziek nummer! 12 april 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Wale - J. Cole collab [soundcloud]https://soundcloud.com/evrydymusic2/wale-the-pessimist-feat-j-cole[/soundcloud] Bijna net zo goed als deze samenwerking [soundcloud]https://soundcloud.com/melaniefionaworld/wale-melanie-fiona-j-cole-beautiful-bliss[/soundcloud] Weet nog dat ik daar tips van hier naar Attention Deficit van Wale ben gaan checken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Beautiful Bliss is hard ja. Zou me niet verbazen als ik het zelf destijds heb aangeraden. Luisterde vroeger veel Wale, al heeft die man buiten More About Nothing nog nooit een overall sterk project afgeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Toen was je net zes maanden lid, maar kan natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Toen was je net zes maanden lid, maar kan natuurlijk Hier vriend, mijn eerste post. Toen al een prima smaak. :D http://forum.manutd.nl/showthread.php?11800-Hip-Hop&p=1336602&viewfull=1#post1336602 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 (bewerkt) Hier vriend, mijn eerste post. Toen al een prima smaak. :D http://forum.manutd.nl/showthread.php?11800-Hip-Hop&p=1336602&viewfull=1#post1336602 Je hebt het nergens over Wale toch Nu Drake's show op Coachella terug kijken :huhu: 13 april 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Je hebt het nergens over Wale toch Nu Drake's show op Coachella terug kijken :huhu: Even gezocht, maar denk ook niet dat ik degene was die het aanraadde, niet op het forum. Webchat zou wel kunnen, eerste track van m die ik postte was februari 2010. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Maar [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];, die top 15 van jou...die is best aardig idd...maar veel van die namen luisterde je ook toen amper :) Ik kan me wel herinneren dat ik daar menig MSN-gesprek (herinner je dat nog, het MSN-tijdperk?) met jou over had... En daar kwamen heel andere namen naar boven die je veel luisterde en dope vond... Ookal is mijn geheugen echt hard achteruit (aan het) gegaan, dat weet ik nog wel...maar soit...geen bewijs :( Hopelijk herinner je je die gesprekken nog...buiten dat ik doen zo twisted as mofo deed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 (bewerkt) . 13 april 2015 bewerkt door MrMHB dubbelpost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Maar [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];, die top 15 van jou...die is best aardig idd...maar veel van die namen luisterde je ook toen amper :) Ik kan me wel herinneren dat ik daar menig MSN-gesprek (herinner je dat nog, het MSN-tijdperk?) met jou over had... En daar kwamen heel andere namen naar boven die je veel luisterde en dope vond... Ookal is mijn geheugen echt hard achteruit (aan het) gegaan, dat weet ik nog wel...maar soit...geen bewijs :( Hopelijk herinner je je die gesprekken nog...buiten dat ik doen zo twisted as mofo deed! Nja niet van alles een heel album geluisterd toen, maar kende het meeste wel. mja wat verwacht je joh, was toen 14. :D Vond het al knap dat ik toen Rip the Jacker en Internal Affairs al vet vond. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 [YOUTUBE]MgZNR7GJQLU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]3qnFfMTvuHc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 (bewerkt) [twitter]588492896363352064[/twitter] Naar show van Alex Wiley geweest in De Melkweg, kon het live ook erg waarderen 16 april 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 BAM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 (bewerkt) Tijd dat de bazen hier weer wat frequenter gaan posten: [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; [MENTION=404]Wesley[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; en natuurlijk de hiphophipster [MENTION=4286]David[/MENTION]; 2015 album van Mr.Green is überdope: Live From The Streets. Checken als je hem nog niet hebt gehoord :) 24 april 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 Goh gisteren voor het slapen weer eens 'To Pimp A Butterfly' opgezet; zo een onvoorstelbare intense luisterervaring is dat toch, ongelooflijk. Heb nog geen enkele guide gelezen over dit album, snap sommige tracks nog niet helemaal, kom er zelf iig niet uit. Ohjah 'How Much a Dollar Cost' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Die interludes vind ik zo irritant nu [Youtube]MbvePryw7ao Gadverdamme :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Tijd dat de bazen hier weer wat frequenter gaan posten: [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; [MENTION=404]Wesley[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; en natuurlijk de hiphophipster [MENTION=4286]David[/MENTION]; 2015 album van Mr.Green is überdope: Live From The Streets. Checken als je hem nog niet hebt gehoord :) I'm in love with the coco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Kijk Hur, jij weet wat gaande is mayne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 (bewerkt) 26 april 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 [YOUTUBE]bQ0G7o0AEL8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 geen dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Jaja goudmijntje is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Evolve With the Flow: How Drake and Kendrick Found Their Voices http://pitchfork.com/features/overtones/9623-evolve-with-the-flow-how-drake-and-kendrick-found-their-voices/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten