frietsaus Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Method Man - 2Pac Easy, 2pac is skeer en neemt zichzelf veels te serieus Nam is het dan :cab: Die gast is er al even niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik vraag me trouwens serieus af hoe je 2Pac kan verkiezen boven Meth, iemand die de moeite wil doen om te beargumenteren want heb nog vrijwel niks gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Piet toch :mrgy: Kerfts probeert ons weer uit onze tent te lokken. Ik vind het eerder ongelooflijk dat 2pac nog zoveel stemmen krijgt, zeker als je ziet tegen wie hij staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Lees zijn post nog eens ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2013 Piet toch :mrgy: Kerfts probeert ons weer uit onze tent te lokken. Ik vind het eerder ongelooflijk dat 2pac nog zoveel stemmen krijgt, zeker als je ziet tegen wie hij staat. Ik ook, dat is mijn punt. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Torae - Danny Brown' DMX - Killah Priest Percee P - Skyzoo Busta Rhymes - Asher Roth Ras Kass - Tyler, The Creator Fabolous - Del the Funkee Homosapien Scarface - Notorious B.I.G. Method Man - 2Pac Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Torae - Danny Brown' DMX - Killah Priest Percee P - Skyzoo Busta Rhymes - Asher Roth Ras Kass - Tyler, The Creator Fabolous - Del the Funkee Homosapien Scarface - Notorious B.I.G. Method Man - 2Pac Stuk voor stuk makkelijke keuzes imo, geen argumentatie nodig. Enkel Skyzoo vind ik nog wel leuk om te horen maar die is natuurlijk kansloos tegen Percee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Torae - Danny Brown Ken niet de gehele disocgrafie van Torae, maar de muziek van Danny Brown spreekt me totaal niet aan (op een paar tracks en features na) terwijl ik hem opzich wel een grappige gast vind en live nog best oké is Busta Rhymes - Asher Roth Scarface - Notorious B.I.G. Method Man - 2Pac Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2013 Het wordt steeds gekker, na 2pac boven meth ook nog fabolous over del? Wtf jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Ongelooflijk toch:r Zo'n mensen kijken dan toch niet met een hiphopbril naar hun muziek, eerder met een popbril. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Volgens jullie zou Tupac er nog uit moeten als 'ie gekoppeld was geweest aan Winne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Als Meth dit zou verliezen kunnen we beter met deze hele opzet stoppen hoor, want dan zijn we totaal naast de kwestie bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Als Meth dit zou verliezen kunnen we beter met deze hele opzet stoppen hoor, want dan zijn we totaal naast de kwestie bezig. Dat had ik al bij de vorige stemmingsronde toen Kendrick Lamar eruit vloog tegen fucking Tonedeff. Sorry hoor, maar als je niet naar views kijkt maar puur naar kwaliteit, uitstraling, lyrics ben je jezelf aan het voorliegen als je op Tonedeff stemt. Dan neem je de bekendheid van Kendrick, die nu dus 'mainstream' is, mee in je overweging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Dat had ik al bij de vorige stemmingsronde toen Kendrick Lamar eruit vloog tegen fucking Tonedeff. Sorry hoor, maar als je niet naar views kijkt maar puur naar kwaliteit, uitstraling, lyrics ben je jezelf aan het voorliegen als je op Tonedeff stemt. Dan neem je de bekendheid van Kendrick, die nu dus 'mainstream' is, mee in je overweging. Amen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Oef, wat een geluk dat ik op Kendrick stemde zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Maar de mensen die op tupac stemmen geven ook totaal geen argumenten. Ik ben wel benieuwd waarom ze dan op hem stemmen en niet op method man. Want qua niveau komt hij niet in de buurt van meth. Dat is mijn mening, voordat mensen me weer een zuurpruim gaan noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Ik kan niet tegen de stem van Method Man, dat is iets persoonlijks. Denk dat iedereen wel een bepaalde artiest heeft waarvan men de stem zwaar vervelend vind. Qua muziek niet veel mis mee, zeker niet maar om Tupac te verslaan. Bedoel had posters van hem op me kamer en shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 (bewerkt) Endan? Ik had ook posters van Eminem op men kamer, maar toch stem ik op KRS omdat het echt wel een betere mc is in mijn ogen. Ik zou ook wel graag wat meer argumentatie horen van de 2pac stemmers. Kijk, dit is mijn argument voor Method... [YOUTUBE]PEnwXYJcSZc&NR[/YOUTUBE] 25 mei 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Ik kan niet tegen de stem van Method Man, dat is iets persoonlijks. Denk dat iedereen wel een bepaalde artiest heeft waarvan men de stem zwaar vervelend vind. Qua muziek niet veel mis mee, zeker niet maar om Tupac te verslaan. Bedoel had posters van hem op me kamer en shit. Tja, maar dat een stem zo bepalend is voor een mc, dat ben ik niet met je eens. Method laat zien veel muzikaler te zijn en bovendien ook veel slimmer qua rap, dan bedoel ik zijn woordgebruik. Over het dikgedrukte: Tupac heeft op de één of andere manier de titel beste rapper gekregen in de ogen van veel mensen, hoeveel mensen wel niet denken dat 2pac op een eenzame hoogte staat. Bijzonder onterecht in mijn ogen. Tuurlijk hij brengt veel energie in zijn rap en hij rapt zeker geen bullshit, maar hij heeft niks wat hem speciaal maakt/onderscheidt van andere rappers. Maar ik respecteer je mening en ik vind dat niemand hier afgebrand moet worden om zijn keuze. Ik denk ook dat iedereen die het opneemt voor Method Man gewoon heel graag wil laten zien waarom hij zo goed is, ze willen gewoon dat hij de erkenning krijgt die hij verdien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Tupac gewoon niet boombap genoeg toch? Zeg het maar eerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2013 Dat had ik al bij de vorige stemmingsronde toen Kendrick Lamar eruit vloog tegen fucking Tonedeff. Sorry hoor, maar als je niet naar views kijkt maar puur naar kwaliteit, uitstraling, lyrics ben je jezelf aan het voorliegen als je op Tonedeff stemt. Dan neem je de bekendheid van Kendrick, die nu dus 'mainstream' is, mee in je overweging. Uitstraling boeit me geen drol, verder ziet Kendrick eruit als een 14-jarig jongentje dus dat is ook nog niet eens waar. Bekendheid neem je nooit mee in je overweging, dat zegt niks over skills. Verder flowt Tonedeff consistent beter, heeft hij meerdere flows, is hij dynamischer/creatiever dan Kendrick, is zijn rijm beter etc. Verder kan ik het bij die partij nog wel begrijpen dat je voor Kendrick gaat, maar 2Pac heeft echt niks op Meth en Fabolous is slechts een ringtone rapper terwijl Del een van de creatiefste rappers ooit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 (bewerkt) Uitstraling boeit me geen drol, verder ziet Kendrick eruit als een 14-jarig jongentje dus dat is ook nog niet eens waar. Bekendheid neem je nooit mee in je overweging, dat zegt niks over skills. Verder flowt Tonedeff consistent beter, heeft hij meerdere flows, is hij dynamischer/creatiever dan Kendrick, is zijn rijm beter etc. Verder kan ik het bij die partij nog wel begrijpen dat je voor Kendrick gaat, maar 2Pac heeft echt niks op Meth en Fabolous is slechts een ringtone rapper terwijl Del een van de creatiefste rappers ooit is. Kendrick heeft meerdere flows, als je alles van hem hebt geluisterd zul je dat ook wel kunnen beamen. Heeft een uniek stemgeluid, wat hem in mijn ogen speciaal maakt in combinatie met zijn flow, lyrics en energie. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat 'ie beter is dan Tonedeff, maar mensen die anti-Kendrick zijn en de argumenten daarvoor komen over als een zwaktebod. Alsof mainstream niet goed kan zijn. En ja, ik vind Kendrick Lamar persoonlijk beter dan Tonedeff, maar dat is mijn mening. Of 'ie daadwerkelijk beter is, laat ik in het midden. Muziek blijft een kwestie van smaak, maar je moet je mening wel op feiten baseren en niet lukraak wat roepen. 25 mei 2013 bewerkt door Teemong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2013 Kendrick heeft meerdere flows, als je alles van hem hebt geluisterd zul je dat ook wel kunnen beamen. Heeft een uniek stemgeluid, wat hem in mijn ogen speciaal maakt in combinatie met zijn flow, lyrics en energie. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat 'ie beter is dan Tonedeff, maar mensen die anti-Kendrick zijn en de argumenten daarvoor komen over als een zwaktebod. Alsof mainstream niet goed kan zijn. En ja, ik vind Kendrick Lamar persoonlijk beter dan Tonedeff, maar dat is mijn mening. Of 'ie daadwerkelijk beter is, laat ik in het midden. Muziek blijft een kwestie van smaak, maar je moet je mening wel op feiten baseren en niet lukraak wat roepen. Ik stel ook niet dat Kendrick slecht is, maar dat Tonedeff grensverleggender is, verder heb ik veel van Kendrick gehoord, pompte O.D. al toen ik nog folders rondbracht. :P Mja, ben nog steeds benieuwd naar de beweegredenen voor Fabolous en 2Pac. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Ik stel ook niet dat Kendrick slecht is, maar dat Tonedeff grensverleggender is, verder heb ik veel van Kendrick gehoord, pompte O.D. al toen ik nog folders rondbracht. :P Mja, ben nog steeds benieuwd naar de beweegredenen voor Fabolous en 2Pac. Heb het ook niet over jou. Neem nou backpacker Sanel, die erbij was toen hiphop werd uitgevonden. Kendrick heeft geen flow. Zulke onzin. Zo zijn er meer hier, allemaal leuk en aardig. Maar dat zijn onwaarheden, geen juiste beargumentatie waarom Kendrick niet (zo) goed is. Verder kan ik het begrijpen dat men Method Man over Tupac verkiest als die stijl je meer ligt, maar om dan weer te gaan roepen dat Tupac overrated is, is allemaal zo onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Je moet je eigen mening over muziek gewoon niet te serieus nemen. Iedereen beleeft muziek ook anders. Je hebt het Kerfts type bijvoorbeeld, waar ik overigens vaak wel om moet lachen, die er echt een analytische, bijna wiskundige kijk op heeft. Ja zijn rhymes zijn beter, hij heeft een dynamische flow en hij is ook consistent :r ik heb daar altijd het beeld bij dat ie met pen, papier en een rekenmachine aan de slag gaat. Ik beleef muziek veel meer gevoelsmatig. Het is meestal gewoon een klik die er moet zijn die te maken heeft met 101 factoren en waar ook niet echt een pijl op te trekken is in mijn geval. Verder lekker boeiend allemaal, naarmate de finale nadert ga je ook gewoon met allemaal vette MCs overblijven waar het technisch al lang niet meer uit te maken is wie nu beter is, dan is het maar waar je liever van houdt of waar je de nadruk op legt bij het beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten