Satyr Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Laat zich meteen al zien huhu, mooi voor m Hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit? Op FOX hadden het over 'Jessy'. Ik dacht dat je gewoon 'Ghieaasie' moest zeggen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit? Op FOX hadden het over 'Jessy'. Ik dacht dat je gewoon 'Ghieaasie' moest zeggen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Schande! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Diep trieste vertoning, je zag het vanaf minuut één ook alweer gebeuren. Ben er echt even helemaal klaar mee, sla woensdag tegen Excelsior dan ook over. Voor die 20 euro ga ik wel iets leuks doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Danke bitte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Danke bitte Nee joh ;) [twitter]559370820615933954[/twitter] Sorry guys, kon het niet laten. Succes in de jacht op NEC. Hopelijk krijgt Trost de zaak alsnog aan de praat, want nog een jaartje Juup gaat pijn doen in de beurs en dan gaan jullie ons achterna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dreeke Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Pfff.. Schandalig weer.. achja, nu Excelsior pakken en dan play-offs maar winnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit? Op FOX hadden het over 'Jessy'. Ik dacht dat je gewoon 'Ghieaasie' moest zeggen ;) Djassi ofzo volgens mij, komt wel redelijk overeen met Jessy. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 3 wanvertoningen in 4 wedstrijden hebben dan eigenlijk een einde gemaakt aan alles. Hopen dat we de play-offs halen en hopen op een wonder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dreeke Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 3 wanvertoningen in 4 wedstrijden hebben dan eigenlijk een einde gemaakt aan alles. Hopen dat we de play-offs halen en hopen op een wonder Hierbij sluit ik me 100% aan.. In 4 wedstrijden is er één keer goed gespeeld, en dat was tegen MVV.. Kampioenschap lijkt onhaalbaar, uitgeschakeld in de beker.. Ik ga maar vast bidden voor de play-offs.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Wijs besluit genomen gister door, voor het eerst sinds zeer lange tijd, niet te gaan. Deed pijn aan de ogen, onvoorstelbaar als een halve finale van de beker op het spel staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Gewoon gaan & achter je club staan. Je helpt ze echt niet door thuis op de bank te gaan zitten. Support your local! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Vandaag is onze club dan echt gestorven. Wat een waardeloze spelersgroep is dit, ze snappen er echt geen hol van. Passanten hebben onze club kapot gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Wat een melodramatisch gedoe zeg. Je staat gewoon nog keurig 3e. Daarnaast is Roda een beetje de Fidel Castro van het Nederlands voetbalwereldje. Altijd afvragen of ze het nog een dag volhouden. De club is eigenlijk al langer kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Binnen een jaar gedegradeerd en in een week tijd van sjpasskapel Sittard en carnavalsvereniging Maastricht. Het zijn donkere dagen voor de trouwe Roda supporter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ach, volgens Timmerfrans is er maar één club in Limburg, dus het LK is al binnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Swinkels erbij is wel een goede. Jammer dat Pluijm vertrokken is, al was hij de laatste weken ook extreem slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Hoezo contract ontbonden dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dreeke Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Hoezo contract ontbonden dan? Te duur, contract liep af en hij wilde niet bijtekenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Ik snap de komst van Swinkels, die juich ik dan ook toe. Maar er had toch echt iemand met scorend vermogen moeten komen! Contract Pluim ontbonden, daar kan ik niet om rouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Swinkels lijkt mij ook een prima versterking voor de Jupiler League, maar ook ik had liever een scorende spits erbij gehad. Gaat lastig zat worden de komende weken om het netje te laten bollen met de afwezigheid van Jansen, Demouge en Plat. Wel tevreden met vertrek van Pluim, die mijn inziens over een geweldige techniek beschikt maar daar veels te weinig rendement uit wist te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Ik ben overigens overtuigd van de onschuld van Jansen. Op de beelden is te zien dat hij niet spuugt! Hij kwam zondag huilend uit de bus gestapt. Ook MVV heeft verklaard dat hij niet heeft gespuugd, dus mag hopen dat hij gewoon wordt vrijgesproken. We hebben em hard nodig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Je ziet hem in elk geval een spugende beweging maken. Net zo als wanneer je een trappende beweging maakt maar niet trapt. Zes wedstrijden vind ik overdreven. Maar schorsing zal die niet onder uit komen verwacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Als MVV dat als derde partij zelfs zou hebben verklaard, begin ik toch sterk te twijfelen. Begrijp ook echt niet waarom zo'n Sanders, Neerlands scheidsrechter met verreweg de minste persoonlijkheid, op zo'n beladen derby werd gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Als MVV dat als derde partij zelfs zou hebben verklaard, begin ik toch sterk te twijfelen. Begrijp ook echt niet waarom zo'n Sanders, Neerlands scheidsrechter met verreweg de minste persoonlijkheid, op zo'n beladen derby werd gezet. Hij was inderdaad totaal incapabel om deze wedstrijd te leiden. Hij floot, aan beide kanten, heel warrig. Helaas worden wij de grootste dupe ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten