Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

3 wanvertoningen in 4 wedstrijden hebben dan eigenlijk een einde gemaakt aan alles.

Hopen dat we de play-offs halen en hopen op een wonder

Hierbij sluit ik me 100% aan.. In 4 wedstrijden is er één keer goed gespeeld, en dat was tegen MVV.. Kampioenschap lijkt onhaalbaar, uitgeschakeld in de beker..

Ik ga maar vast bidden voor de play-offs..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Swinkels lijkt mij ook een prima versterking voor de Jupiler League, maar ook ik had liever een scorende spits erbij gehad. Gaat lastig zat worden de komende weken om het netje te laten bollen met de afwezigheid van Jansen, Demouge en Plat. Wel tevreden met vertrek van Pluim, die mijn inziens over een geweldige techniek beschikt maar daar veels te weinig rendement uit wist te behalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben overigens overtuigd van de onschuld van Jansen. Op de beelden is te zien dat hij niet spuugt!

Hij kwam zondag huilend uit de bus gestapt. Ook MVV heeft verklaard dat hij niet heeft gespuugd, dus mag

hopen dat hij gewoon wordt vrijgesproken. We hebben em hard nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als MVV dat als derde partij zelfs zou hebben verklaard, begin ik toch sterk te twijfelen. Begrijp ook echt niet waarom zo'n Sanders, Neerlands scheidsrechter met verreweg de minste persoonlijkheid, op zo'n beladen derby werd gezet.

Hij was inderdaad totaal incapabel om deze wedstrijd te leiden. Hij floot, aan beide kanten, heel warrig. Helaas worden wij de grootste dupe ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites